Wat je even kwijt wil #57

Ik ben zo dood moe, maar moet nog veel te veel werk doen. Hallo, mijn vakantie is net 3 dagen afgelopen.

1 like

Ik was net ergens en mn vriend had me daar afgezet en zou me ophalen. Kom ik buiten, heeft ie opeens een andere auto?? En onze andere (lease)auto had ie vandaag opgezegd en die word opgehaald straks. Dat beslist ie dan eventjes in die 40 minuten dat ik binnen was

29 likes

Ben echt geĆÆntrigeerd door de werking van jouw vriends brein

87 likes

Hij had je gewaarschuwd, er zou iets veranderen…

60 likes

AHAHHA stuk :joy:
Hoop dat hier bij blijft dan valt het reuze mee

6 likes

Ja ik ook. Volgens mij kan dat brein niet verder denken dan 5 minuten in de toekomst ofzo

2 likes

Oh god ik heb het zo koud vandaag en ja het is ook koud buiten. Ik zit altijd te roepen dat ik goed tegen kou kan en dat praat ik mezelf aan maar volgens mij slaat dat echt heeeelemaal nergens op. Het koud hebben vind ik echt vreeeselijk. Heb een bh aan, een topje, 2 van die longsleeves met kol over elkaar, daarover een dik vest, jas en dikke sjaal. En dan als ik op straat loop of in het ov zit verbaas ik me zo, blote nek :open_mouth: blote enkels :open_mouth: en als het heel heet weer is denk ik weer er is niks ergers als zo moe/suf zijn deze extreme hitte. Weet nog dat ik een keer zei tegen een vriend die in b.a. is opgegroeid maar ook lang in noorwegen heeft gewoond. Dat ik waarschijnlijk gewoon niet tegen weer kan in het algemeen. Haha zo’n debiele opmerking was dat. Maar ok einde rant over kou en uhl, ben nu binnen en nu heb ik het warm. Ik zou als challenge een keer naar de koudste plaats ter wereld moeten met dit gejammer. Maar ik zeg nu, het heel koud hebben is erger dan kapot gaan van de hitte (denk ik) .

1 like

Twee dezelfde met vies lekkere cheeseburger :drooling_face:

Ik heb Vivera vleesvervangers ingeslagen. :relieved: Maar 1 euro per verpakking bij Coop! :heart:

6 likes

Ohh die crispy dingen zijn echt lekker! Jammer dat er geen Coop bij mij in de buurt is.

1 like

Oeh welke bedoel je precies?
Ik heb de kaasschnitzels, crispy chickenburger en kipschnitzels gekocht. Laatst had ik de plantaardige burger maar die vond ik niet geweldig, die had een vrij sterke nasmaak.

1 like

De krokante schnitzels en de kaasschnitzels zijn ook lekker!

3 likes

Ja die vind ik beiden heerlijk inderdaad, vooral de kaas.
Hopelijk komt er gauw weer een Vivera aanbieding bij een supermarkt in je buurt!

1 like

Kan niet wachten tot morgen de notaris achter de rug is en ik met een paar dagen dikke moneys in de bank heb. PC parts en curved monitor zijn al uitgezocht. :money_mouth_face:

6 likes

Mijn ikea bezorging komt tussen 14:00 en 20:00 en ik durf al de hele middag de deur niet uit terwijl ik dus makkelijk had kunnen gaan wandelen
Nu moet ik na 20:00 nog op een stupid mental health walk

30 likes

Mijn dyslexie heeft weer lol hoor. Ik las ā€˜Bestel & halal op’ ipv ā€˜Bestel & haal op’. Vond het al zo’n gekke zin, want de Praxis is geen cateraar laat staan een halal cateraar.

9 likes

Ja ik vind het koud hebben ook altijd zo verdrietig/ongezellig. Kan het niet zo goed uitleggen maar zo liefdeloos haha. Hitte is ook vervelend maar dat is dan meer irritant.

2 likes

Doe je dan wel het speciale muziekje erbij en dan lekker zo stampen :grin:

8 likes

Ik heb nog nooit een scriptie geschreven maar als ik dat ooit moet doen word hij mijn onderwerp.

5 likes

Hahaa ja natuurlijk!’