Ik zou best een jaar undercover willen als docent op een Baudet-school en dan een bestseller schrijven.
Spelling wordt wel interessant om te geven.
Eenā¦Baudetschool?..
QUE?!
Oh wacht, je bedoelt een school in Amsterdam-Zuid?
Nee forum voor democratie wil zelf een school oprichten haha
Ik kom er nu pas achter dat er Taco Bells in NL zitten.
Tacoās zijn zowat mijn lievelingseten Is het wat?? Of moet ik me laten afschrikken door de vele diarreememes?
Ben er nog niet geweest maar vgm hebben ze zoals andere dingen die naar nl zijn gekomen niet alles/veel keuzes
Ik vind die tacoās met er omheen kaas en een zachte wrap zo lekker
Eh ja i love alles!!! Ik kan echt dromen over de Cordita, Cruchwrap en Chalupa. Allemaal zo lekker vunzig echt pfffff top
Mijn vader is soms echt onderdeel van buurman en buurman. Hij helpt mij met mijn verhuizing en dan komt hij ineens met een āleuk ideetjeā om iets beter te maken en daarna gaat iets kapot en is hij langer bezig om het te repareren.
Ik ben nooit bij de Nederlandse geweest maar de Amerikaanse valt bij mij echt in de categorie vies lekker. Niks mexicaans aan, fucking vet en processed, maar zoooo lekker
Wij hebben als super luilakjes MacDonalds besteld terwijl er ƩƩntje op loopafstand zit en het zou er een uur geleden zijn en is er nog niet Ik had al 10x heen en weer kunnen lopen ghehe. Beter zit de frietsaus er wel bij want die waren ze vorige keer vergeten
Ik moet morgen een hartecho laten maken en dat moet met ontbloot bovenlijf en 't slaat nergens op maar ik kijk er zo tegen op hahaha. Heb nog nooit uitstrijkje ofzo of andere onderzoeken gehad sinds ik 11 was dus dit is nieuw voor mij.
Ik heb ook een hart echo gehad en een keer een echo van een knobbeltje in mn borst. Ik kreeg beide keren een handdoek om op me te leggen tot de arts/ecboscopist kwam. Voor de echo ging de handdoek even opzij. Erna ging de arts/echoscopist weg en kon ik me weer aankleden in het hokje. Je ligt er niet de hele tijd ontbloot iig, misschien helpt dat iets?
Hoeft niet perse bloot. Soms lukt het nog met BH aan. Of moet die even iets omhoog. Als jij je er niet prettig bij voelt gewoon aangeven! Succes morgen.
Vandaag te horen gekregen dat ik geplaatst kan worden bij een stageplaats waar ik gesolliciteerd had, wat betekent dat er een gigantische last van mān schouders is (want was te laat begonnen met zoeken, dus vreesde geen plek meer te kunnen vinden), maar ook dat ik half maart echt ga afstuderen
Oh dat geeft mij inderdaad al een beter gevoel, dankjewel!
Ik denk hierbij altijd zo chill voor die bezorger. Lekker kort stukje haah