Haha ja daarom moet ik het van hem ook doen. Anders doet ie het zelf, en dan helemaal gemilimeterd, dat wil ik niet. Ik kijk er tegen aan.
Maar helemaal zweethanden etc.
Ik blijf er nog aandenken. Als in september nog zo is ga ik het gewoon doen, ik kan er niet slechter op worden.

Deze week weer drie afwijzingen binnen gehad n.a.v. vacatures waar ik op had gereageerd. Ik ben al dagen op rij aan het huilen, man man zo vermoeiend. Ik begon hier in november met zo veel goede moed maar nu kan ik het amper opbrengen om in de ochtend op te staan. Gelukkig is mijn vriend super lief en meedenkend en hebben we een hond waardoor ik elke dag buiten kom maar ik voel me naar mân vriend toe ook schuldig dat ik niet wat vrolijker en gezelliger ben.

Ik had daar vorige week een berichtje over geplaatst hier omdat de vacature een dag eerder offline was gehaald en toen heb ik er nog achteraan gebeld en mocht ik het nog mailen, zoooo blij dat ik dat heb gedaan. Het gesprek is met drie mensen doodeng haha maar ik ga het goed voor bereiden en wie weet !!!
Op naar de starbucks