Wat je even kwijt wil #57

Ik open voor de grap nog even m’n mail, was vandaag vroeg gestopt met werken om te sporten, en meteen een mail met echte spoed. Bah nu heb ik stress tot morgen en ik mensen kan gaan bellen.

Hij is bij ons thuissss
@MadameMignon ik tag je nog even om je te laten weten dat hij officieel bij ons is :slight_smile:

Samenvatting

Hij deed het al zo goed, hoorde hem op zijn rad rennen. Daarna had hij zelfs een meelwormpje uit mijn hand gepakt :heart_eyes:. De verzorgers van het asiel waren ook zo aardig, dus die willen we ook nog foto’s sturen als hij zich meer laat zien :partying_face:

81 likes

Ik weet niet of dit helpt, maar ik ben best wel een preutsig persoon, maar bij de dokter/arts ga ik altijd zo makkelijk “bloot”. De setting maakt het mij minder ongemakkelijk dan bij een zwembad.

tmi

Al ben ik ook wel al mijn schaamte verloren toen ik ooit een aambei overblijfsel weg moest halen en daar verdoving nodig had. :sweat_smile:

3 likes

Haha dit is wel herkenbaar, raar eigenlijk he. In zwemkleding of zelfs korte broek, rokje, topje: superonzeker, preuts, alles willen bedekken.

Tijdens m’n studie lichamelijk onderzoek op elkaar oefenen: ja prima, kom maar op, ik kleed me wel uit :sweat_smile:

1 like

Ik vind zijn naam zo grappig haha.

1 like

Ik ooooooook, die naam hadden ze al aan hem gegeven dus het is inmiddels al frumpy dumpy geworden :’)

4 likes

Ach te schattig, veel plezier met Frumpy! Fijn dat hij in goede handen is.

Ah jezus vreselijk!

Helaas was vandaag nog slechter. Voel m’n voeten niet meer, een dier dood gegaan, een ander naar huis (eigen dierenarts) voor euthanasie pff :sob: andere dieren die achteruit gaan. Wist niet wat eerst gedaan. Echt beginnen janken toen iemand me vroeg of het ging. En dit nog tot en met zondag ughhh

Hopelijk had jij een betere dag!

3 likes

Update:

I’m so fucking confused. En dit is nog onbegrijpelijker met de prachtige gefigneerde namen die ik ervan heb gemaakt.

Maar. Er zijn dus 2 Truusen (Truuss? Truussen?) in de familie: tante en mijn stiefmoeder. Dat wist ik al hoor, maar even voor het verhaal.
De hond heet niet Pip, maar Jip.
En blijkbaar noemt tante Truus stiefmoeder Truus ‘Pip’ en ging de felicitatie dus niet over haar hond, maar over mijn stiefmoeder.

Conclusie: m’n stiefmoeder is blijkbaar vandaag jarig. :thumbsup:

44 likes

Zo maar echt dit he. Ik fietste net naar huis, mezelf helemaal verstopt in m’n winterjas, handschoenen en een muts op. Nog steeds koud. Kom ik bij een stoplicht staat er een meid met jas half open, dun sjaaltje en zonder handschoenen. Oké toegegeven ze zag er zeker meer fashionable uit dan ik maar met dit weer verkies ik warmte en praktische dingen toch boven er leuk bij fietsen in dit geval

4 likes

Dat is wel wat logischer

2 likes

Ik zit te wachten tot het 20u is zodat ik Dexter New Blood kan gaan terugkijken via npo start. Nog 7 minuten…

4 likes

Haha ja uiteindelijk wel ja! Nu ben ik wel benieuwd wanneer de hond jarig is en of dat ook nog in de app voorbijkomt, we gaan het zien.

1 like

Zullen vast alleen mannen mogen werken, succes Baudet met een school vol mannelijke leerkrachten, die zijn er in overschot

9 likes

Ik dacht even dat je hiermee ons bedoelde

13 likes

Hahaha nee zie echt zo voor me dat daar van die enge kinderen gevormd worden, Thierry’s in de dop

1 like

Ik had vandaag ballen. Ik heb om loonsverhoging gevraagd.
Mijn manager begreep het en gaat kijken wat tegenwoordig mogelijk is.

54 likes

Nee ze bedoelt het viva-forum toch

2 likes

Meh ik heb expres geen chips gekocht omdat ik dat te veel eet, maar heb nu zo’n cravings en de winkels zijn natuurlijk al dicht :weary:

1 like

Ik heb nog nooit klachten gehad na Taco Bell maar ik eet geen vlees dus dat maakt wellicht het verschil!

Chipotle daarentegen … echt meer dan eens ziek van geweest.

3 likes