Ik ben ook behoorlijk preuts en moest wel helemaal ontbloot, maar omdat iedereen zo normaal doet valt het heel erg mee. Misschien scheelt het te weten dat het in de echoruimte schemering is, dus je ligt dan wel half bloot, maar het is echt best donker, dus dat voelt toch redelijk beschut.
Ik heb waarschijnlijk gordelroos, al een week pijn maar zag niks en nu opeens bultjes enzo heb ik weer joh. Morgen maar even de huisarts bellen (niet dat die wss veel kan doen, maar toch)
Ik had iets werkgerelateerds totaal laten versloffen, maar het blijkt dat mān collegaās hetzelfde hebben gedaan dus nu valt het niet op
Die vrouw vooraan met dr paraplu
Ik kreeg een parfum tester bij mijn bestelling en ik heb het zonder eerst te ruiken meteen geprobeerd en nu stink ikš
Heb zoān fijne dag gehad vandaag, voel me zo gelukkig
Eerst thuis gewerkt (oke dat was wel wat minder), daarna 5 km hardgelopen in een half uurtje met mān vriend, toen lekker eten besteld. Hij wordt morgen 27 (ondertussen klaagt hij dat hij oud wordt terwijl deze oma 33 wordt volgende week) dus ik heb taart gebakken en het huis versierd. Nu zit ik met afro music al dansend lego te bouwen terwijl hij zit te gamen, heerlijk eigen ding doen en toch bij elkaar. O ja en seks gehad, kers op de taart (niet de taart die we morgen opeten).
herkenbaar. Welke?
Ik besef me sinds gister dat ik echt doodeng verkleed ging naar school met carnaval. 1x als gothic en 1x als clown. Maar IT is er niks bij en bij die gothic foto ziet het er echt uit alsof ik een kind van de duivel ben. Dat dit toen ākonā is onbegrijpelijk Echt genius want alle andere kindjes zijn op die fotoās als kwebbel, prinses, K3 etc. En dan kom ik
Volgende keer tijdens halloween als gothic clown.
Iel die is ook echt vies Vaak vind ik herengeuren lekkerder dan dames, maar deze echt ewwww
Ik eindigde 2021 echt met een geweldige mood, ik voelde me top op werk, nieuwe mega goede vriend(en) gemaakt het afgelopen jaar, terug geblikt op heel veel mijlpalen weer (huis, diploma), heb oud en nieuw gevierd met mijn beste vriendin en heel veel cocktails en bam
Toen kwam ik in 2022. Ruzie, corona, quarantaine, 24 u werken in 2 dagen, al dagen niet gedineerd omdat ik gewoon niet meer hoef, al heel wat gejankt.
Het was ook too good to be true dat alles zo van een leien dakje ging.
Nu zelfs trots dat ik me heb gedoucht Lekker naar bed. Als ik in slaap kom.
Oh ik vind deze juist lekker hahaha
Knuffel!!
Ik heb dit ook ik was verkleed als heks maar mijn moeder had me heel eng opgemaakt waardoor ik er echt uitzag als dat zieke meisje in the sixt sense.
Ik heb dit ook gehad na mān eerste vaccinatie (heb je toevallig onlangs je booster gehad?), ik heb toen wel een zalfje gekregen van de huisarts. Beterschap! Is echt naar.
De eerste twee weken van het jaar zijn tot nu toe super chill en positief dat ik mezelf betrap op āWaiting for the other shoe to dropā
Maar ik ben wel echt super blij en stel er komt wel een tegenslag dan kan ik dat prima aan, blijft gewoon lastig.
Jaa, een week na mn booster is het begonnen. Ga straks de huisarts ff bellen, thanks
Ben vannacht echt om de 20 min wakker geworden en nu ben ik misselijk van slaaptekort.
Lig al 45 minuten Scorpio-memes te liken, terwijl ik echt geen fuck met astrologie heb.
Echt typisch Scorpio.
(Grapje, sarcasme is dan wel weer typisch Scorpio.)
(Lol.)