Wat je even kwijt wil #57

Ik herken mezelf altijd mega in scorpio (ben ik ook) maar dan zoek ik even de signs van familie en vrienden op en dan weet ik weer wat voor bullshit ik astrologie vind :joy:

Maar toch een scorpio kettinkje om natuurlijk, basic bitch

3 likes

Pfff slecht geslapen, voel me heel gespannen en ik moet super veel doen op mijn werk vandaag. Even zo geen zin in. Hopelijk trekt het vanmiddag wat bij.

2 likes

Door dit vieze weer wil ik het liefst de hele dag in bed liggen

8 likes

Niet

36 likes

:cry: :cry:
Ik, vanochtend, na vijf minuten werken:

39 likes

Denk zodat zij hier sowieso niet zo lekker werkt. Dat krukje is nog hoger dan de tafel.

8 likes

Heb hem even opgezocht, haha. So accurate 🥲

@SpeedOfSound Zo herkenbaar dit. Ik voel ook echt spanning van die naderende persconferentie en dat alles dadelijk hetzelfde blijft. Trek het ook echt niet meer.

2 likes

Oké ik ben chagrijnig door allemaal kleine dingen.

Ik had slecht geslapen omdat ik gisteren stom nieuws had gekregen. Ik zou vandaag een drukke werkdag voor de boeg hebben met best veel afspraken en in de tijd die ik over zou hebben zou ik veel werk moeten doen. Maar nu moet ik 1 afspraak ineens alleen doen omdat een collega heeft afgezegd en ik wou juist dat die collega erbij zou zijn (niet noodzakelijk, maar wel veel handiger). Verplaatsen van de afspraak is geen optie.

Een vast overleg dat ik nu op dit moment zou hebben waarbij mensen aanschuiven wanneer ze zin hebben, lijkt niet door te gaan ofzo want er is niemand. Een andere afspraak vanmiddag is afgezegd vanwege ziekte.

Veel extra ruimte in mijn werkdag, maar daar heb ik juist helemaal geen zin in. Ik kan slecht tegen veranderingen denk ik. Echt geen zin meer nu.

Ik vraag me af of anderen ook chagrijnig worden door zulke dingen. Ik heb altijd het gevoel dat de meeste mensen bij afspraken die worden afgezegd, denken: chill, nu heb ik meer tijd voor mijn werk.

Nee ik zou ook chagrijnig hiervan worden. Ik heb wel eens een opdracht (ik werk op opdrachtbasis zeg maar) gehad waarbij ik gesprekken en de administratieve zaken naar aanleiding daarvan allemaal netjes inplande maar dan kwamen 2 van de 4 afspraken bijv niet dus ook geen administratie en dan had ik opeens zo veel tijd over. Echt irritant. Vooral als je verder een soort van bij bent met je werk. Dan dacht ik soms ok wat ga ik nu doen haha en je dag duurt dan zo lang.

2 likes

Ik denk er soms aan om een kappersopleiding voor erbij te volgen. Gewoon voor de leuk en evt. als bijverdienste, niet om in een zaak te gaan werken. Zag er 1 voor 1 avond in de week.
Maar durf al nauwelijks mijn man z’n haar met tondeuse te doen en recht knippen ben ik ook geen ster in.
Eerst maar kind krijgen en daarna verder kijken.

13 likes

Maar dat zijn toch juist dingen die je dan leert! :slight_smile: juist tof als je een extra opleiding wilt doen, laat je niet tegenhouden om iets nieuws te leren als je dat wilt! :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

We hebben een nieuw HR systeem op werk waardoor we totaal niet AVG ieders gegevens kunnen zien. Ik zit daar nu lekker misbruik van te maken en andermans salarissen te checken en ik kom er gewoon achter dat ik echt keihard genaaid wordt en om salarisverhoging moet gaan vragen. :cry:

40 likes

Fijn om te horen dat jij dit ook zo zou ervaren. Ja ik heb in principe genoeg te doen, maar zo geen zin in nu.

Ik begon best fris en positief aan deze werkweek, maar sinds vandaag ben ik er klaar mee haha. Hopelijk trekt het vanmiddag bij, maar het liefste duik ik mijn bed in.

Sowieso helemaal klaar met het thuiswerken.

2 likes

Ja dat is waar.
Als ik straks bevallen ben en nog steeds wil dan ga ik me aanmelden!

Eerst een gesprek over je salaris en daarna een datalek-melding doen. :grimacing:

47 likes

Sinds de kappers voor het eerst dicht moesten knip ik zelf mijn haar en het haar van m’n vriend, maar het blijft ook elke keer ZO spannend hè? Daarna ben ik helemaal uitgeput haha

2 likes

Ongemerkt hebben best veel mensen dit. Ik weet dat er jaren geleden onder artsen een onderzoek is gedaan op een congres waarbij ze bij iedereen vitamine D spiegel hebben gemeten. Meer dan de helft had een substantieel tekort aan vitamine D. Nu aan de pillen?

1 like

Of dreigen dat je alles online gooit als ze je geen salarisverhoging geven :smiling_imp: @seveneleven

4 likes

Haha ja daarom moet ik het van hem ook doen. Anders doet ie het zelf, en dan helemaal gemilimeterd, dat wil ik niet. Ik kijk er tegen aan.
Maar helemaal zweethanden etc.

Ik blijf er nog aandenken. Als in september nog zo is ga ik het gewoon doen, ik kan er niet slechter op worden.

1 like

Shit, had ik dat geweten :joy:

1 like