Wat je even kwijt wil #57

Blijkbaar is het 10 jaar geleden dat het cruise schip zonk in Italie en het is weer zo’n ‘is dat alweer x jaar geleden’ moment :open_mouth:

3 likes

Heb vanochtend weer slapend in bed doorgebracht met mijn kat (terwijl ik gewoon op tijd wakker was na een prima nacht en vanavond weer op tijd naar bed moet), maar als ik hier dan alle berichten lees voel ik me er minder schuldig om :grimacing:

1 like

Hahahaha kutzooi ik blijk allergisch te zijn voor knaagdieren. Dus nu ga ik de naam van mn hamster van Teddy naar Daddy veranderen, zodat ik elke dag:“choke me Daddy” kan zeggen tegen hem

35 likes

Iedereen is ziek op kantoor (corona of van de boosterprik) en ik ben nu helemaal zielig alleen.

So lonely, I’m mister lonely. I have nobody. Foooor my OWNNN… :notes:

14 likes

Ja letterlijk een lichtpuntje :smiley:

2 likes

Ik luister allemaal oude bangers van vroeger terwijl ik lekker aan het schoonmaken ben, heeeeerlie de peeeerlie.

2 likes

Mijn werk heeft ook net een nieuw HR-systeem dus misschien weet jij mijn salaris nu🤔.(Die is niet indrukwekkend trouwens).

1 like

Ik trek de lockdown echt niet meer i.c.m. dat ik in een nieuwe stad woon en nog geen werk heb :frowning: Deze week weer drie afwijzingen binnen gehad n.a.v. vacatures waar ik op had gereageerd. Ik ben al dagen op rij aan het huilen, man man zo vermoeiend. Ik begon hier in november met zo veel goede moed maar nu kan ik het amper opbrengen om in de ochtend op te staan. Gelukkig is mijn vriend super lief en meedenkend en hebben we een hond waardoor ik elke dag buiten kom maar ik voel me naar m’n vriend toe ook schuldig dat ik niet wat vrolijker en gezelliger ben.

21 likes

Jaaa zweethanden, versnelde hartslag alles haha. Zo te horen klinkt het als een heel leuk en goed idee, ben heeeel benieuwd hoe je het gaat vinden in september!

3 likes

Mijn kat sprong opeens op tafel tijdens een online les en gaf mij vervolgens een tik in mijn gezicht. :cry:

@seveneleven moest je toevallig nog een ontwikkelingsgesprek inplannen met je leidinggevende? Dan kijken wat je eruit kunt slepen.

6 likes

ik heb het zo illegaal koud, zit hier met een heattech top met een t-shirt en een hoodie er over, een heattech legging en een joggingsbroek en nog zijn mijn klauwtjes van ijs

1 like

2 verstandskiezen eruit laten halen bij de kaakchirurg, viel me echt reuze mee maar ik vind het helemaal naar dat de helft van mijn tong verdoofd is :weary:

2 likes

Ik ben net gebeld dat ik woensdag ergens op sollicitatiegesprek mag komen :slight_smile: Ik had daar vorige week een berichtje over geplaatst hier omdat de vacature een dag eerder offline was gehaald en toen heb ik er nog achteraan gebeld en mocht ik het nog mailen, zoooo blij dat ik dat heb gedaan. Het gesprek is met drie mensen doodeng haha maar ik ga het goed voor bereiden en wie weet !!!

131 likes

Net bij de notaris geweest met een paar dagen een stuk rijker. Naast het geluk wat ik heb gevonden. Eindelijk van mijn ex af. :tada: Op naar de starbucks

93 likes

Het lijkt wel alsof deze januari extreem langzaam gaat en dat iedereen een pesthumeur heeft helpt niet mee. Ik ben alleen maar brandjes aan het blussen en vervelende mails aan het beantwoorden. En ik zat op de fiets zonder handschoenen, dat was ook al kut.

4 likes

Welke curved monitor wilde je eigenlijk bestellen?

Omg ik ben mezelf zó dankbaar! Heel af en toe moet ik een bepaald klusje uitvoeren, maar ik vergeet echt elke keer hoe dat nu precies moet omdat me het gewoon geen reet interesseert. Afgelopen keer ben ik er echt een paar dagen mee aan het prutsen geweest, maar nu heb ik blijkbaar een handleiding voor mezelf achtergelaten waardoor het in een kwartier gefixed was. Thanks september2021 versie van mezelf!!

36 likes

Ik heb al 12 minuten scriptiemeeting maar zit voor jan lul in mn eentje in een vergadering terwijl mijn begeleider niet eens online is op teams :thumbsup:

4 likes

Nog 2 weken wachten en je kunt los!

3 likes

Nog een specifiek soort paaseitje?

Ongevraagde tip: Sinds vorige winter werk ik thuis met handschoenen aan (van die zilverhandschoenen). Heeft mijn leven echt beter gemaakt! Ook geen winterhanden meer. :+1:

1 like