Wat je even kwijt wil #57

Wat fijn! Sterkte en succes :two_hearts:

1 like

Hopelijk verloopt de rest ook voorspoedig. :heart:

1 like

Ik kan ā€˜s nachts zo lopen piekeren en daardoor in paniek raken, allerlei doemscenario’s voor me zien en dat zo moeilijk kunnen afschudden. En daardoor steeds het slapen maar uitstellen, zo irritant…

2 likes

Helaas

33 likes

Ik zit weer the nanny te kijken op Videoland en hoe mooi is Fran Drescher gewoon?! Ik kan er soms echt niet tegen, en de mode in die show is ook gewoon zo fantastisch. Sowieso de outfits van Fran, maar ook die van Babcock en zelfs Grandma Yetta zijn echt zooo gaaf :sob: Ik wil die hele garderobe gewoon hahaha.

cc2ee49b-f3cd-4385-9078-070bd2a4ed27-the-boca-story-featuring-ann-morgan-guilbert-image-dated-news-photo-1628021528
Dit zag ik als kind nooit, maar damn ze is echt cool. Nu wil ik ook echt in kitcherige trainingspakken lopen als ik zo oud ben :rofl:

47 likes

Ik ben nu thuis aan het werk en ik heb koude handen… maar wat zijn zilverhandschoenen?:sweat_smile:

1 like

Ja! Mijn manicure appte om een nieuwe afspraak te boeken. Echt heerlijk😁

1 like

Oh nee, ik zet de koffie onhandig weg en het ziet nu overal. Spetters op de muur, op een geleend boek, over mijn witte trui, over een ander boek dat op de grond lag. Pfft. Toe aan weekend

1 like

Moet zo een stuk rijden maar vind ik altijd zo naar met mist. Zo spooookyyyyyy, alsof er ieder moment zombies de weg op komen lopen

5 likes

Wat fijn dat het meeviel!
Was de uitslag ook goed?

Handschoenen met zilvergaren, schijnt de doorbloeding te stimuleren. Weet niet of het echt werkt hoor, maar ze zitten iig fijn en zijn dun genoeg om mee te typen. Je kan er ook je telefoon/tablet mee gebruiken.

2 likes

Leuk, ik werd draaierig wakker. Blijkbaar heeft mijn lage bloeddruk weer eens zin in, want mijn zelftest is negatief.

Hopelijk helpt wat frisse lucht

3 likes

love the nanny!!

https://www.instagram.com /whatfranwore/
hier staan goeie outfits op, zelfs soms nog met tips waar je die nu kan kopen

4 likes

Yesssss! Die volg ik ook!!! :heart_eyes::blush:

3 likes

Cracottes zijn zo lekker maar na 5 minuten denk ik alweer huh heb ik net al ontbeten?

3 likes

Iemand wenste me net nog de beste wensen. Sorry maar dat doe ik echt niet meer bij mensen die ik nu weer zie. Of is dat nog steeds de sociale etiquette?

6 likes

Ik vind het wel schattig klinken

2 likes

Die moet je ook per pak eten!

Ze zijn echt verslavend.

1 like

Ik ben momenteel zo gelukkig. Afgelopen dinsdag dus bij m’n broer geweest en nadat hij eindelijk alles opgebiecht heeft, heeft hij ook zijn oude werkgever opgebeld en gisteren nog een gesprek gehad (hij is deze maand ergens anders begonnen wat slecht bevalt) en hij heeft open kaart gespeeld ook over zijn gevoelens etc en ze zijn zo meegaand en hij kan per direct terug komen. Ben zo trots en ook blij voor hem!

Ook had ik gisteren een superleuke sollicitatie en heb ik komende week daar een 2e gesprek plus we hebben nog meer bezichtigingen voor woningen.

94 likes

Een van mijn collega’s vind dat het tot 31 december kan :sob: Ik weiger.

2 likes