Wat je even kwijt wil #57

Ik heb ze al bij Jamin gezien! @Willem

3 likes

Ja wilde ik ook zeggen. Ze liggen al bij Jamin. Zelf niet gezien, maar kreeg een foto doorgestuurd. Binnenkort maar eens zelf gaan kijken welke smaken er allemaal zijn :sunglasses:

2 likes

Ik zie nu heel veel mensen op instagram een internationale book exchange proberen te organiseren en ik snap niet hoe ze kunnen zeggen dat je er maar één hoeft te sturen en je er maximaal 36 terug kan krijgen.

“Sorry als ik je heb gekwetst”.

MENS ik zeg net DAT je me hebt gekwetst. Met “sorry als” kan ik niks.

15 likes

Als je meedoet moet je zelf een vriend aandragen en die vriend moet ook weer vrienden aandragen en die moeten jou allemaal een boek opsturen. Maar als je zelf dus niemand uitnodigt klapt het en is het klaar

Vandaar dat zoveel mensen het posten, heel jammer.

1 like

ik heb voor nu 99% de keuze op deze Samsung LC34H890WGRXEN - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

(Bij Megekko is het scherm overigens 40 euro goedkoper)

3 likes

Ik moet morgen :frowning_face:

Ik heb vanochtend drie uur in een ruimte gewerkt waar de verwarming kapot was en ik heb het gewoon nog steeds koud

1 like

Het is zo ontzettend raar om het boek waar je maandenlang aan geschreven hebt als audiobook te horen. En heel bijzonder ook :smiling_face_with_three_hearts:

60 likes

Gatverdamme ik zie eens in de zoveel tijd een video van parasieten in vis (vaak zalm) voorbij komen en dan wil ik gelijk nooit meer sushi eten.

Doe ik wel weer na een paar weken/maanden, maar bah.

Iedereen is blij dat de winkels wss toch per 14 januari open mogen. En de zaak die ik help met openen dus ook. Maar het gaat psychisch zo slecht dat ik er eigenlijk van baal dat het toch zo snel is en ik dus op heel korte termijn nog van alles moet regelen.

Ik heb hier eigenlijk gewoon de headspace niet voor :pensive:

5 likes

Daar heb ik er net nog 6 van op :heart_eyes:, volgens mij zijn ze nu wel echt op.

1 like

Succes!! Ik vond het eruit halen zelf heel erg meevallen, ze waren zo kort bezig en toen was het alweer klaar

2 likes

Ik zit de laatste nieuwe aflevering van This is us te kijken die net in de VS is uitgezonden en ik zit altijd op de rand van janken als ik die serie bekijk :sob:

3 likes

Ik heb gelijk net een afspraak gemaakt voor zaterdag om m’n wenkbrauwen te laten doen. Was ook echt heel erg nodig dus ben heel blij dat het (waarschijnlijk) weer kan 🥲

2 likes

Knap dat je op de rand van janken blijft, ik heb geloof ik nog nooit een aflevering gezien zonder keihard snikkend op de bank te zitten :laughing: Heb nog niks gezien van het nieuwe seizoen, gauw maar weer aan beginnen. Superjammer wel dat het hierna ophoudt :pensive:

4 likes

Ik heb net voor het eerst in zeer lange tijd weer een paniekaanval gehad😢 Zoveel triggers, het zat eraan te komen.

2 likes

Ahh Jan Rot zijn laatste wens was nog eens meedoen met de slimste mens. Kan dan echt wel janken als zo’n mannetje dan nu daar zo zit mee te doen, wetende dat zijn wens gewoon uitkomt nu🥺

22 likes

Ik heb al een afspraak gemaakt om zaterdag te gaan winkelen, meteen om 10u als ze opengaan en heb er zoveel zin in

5 likes