Wat je even kwijt wil #57

Ik steek geurkaarsje aan tijdens werk, gezellig. Veilig weg van apparatuur. Vergeten schuin dak, nu zit er een vlek en wilde weg vegen maar nog gloeiend heet dus nu ook zere vinger.
Vlek zit er nog.

Ik heb gesolliciteerd op een super leuke baan en ondanks dat de omstandigheden niet ideaal zijn hoop ik echt dat het wat wordt :crossed_fingers:t2:

26 likes

Gingerbread siroop kopen was een goed idee van mij. Nu kan ik gingerbread latte drinken, zonder dat ik afhankelijk van de Starbucks ben.

8 likes

Dit zijn mijn favoriete paaseitjes als vegan en door deze post heb ik vannacht gedroomd dat ik deze paaseitjes ineens weer in de kast had liggen. Mijn man had de kast opgeruimd en kwam ineens nog een half zakje vol tegen. Helaas was het een droom.

Ik heb zo weer een gesprek met mijn manager en ik heb er echt geen zin in. Ik ga het gewoon zo kort mogelijk houden en proberen niet in discussie te gaan.

3 likes

Ik zit de hele ochtend mijn bankrekening te refreshen of dat geld gestort gaat worden. ik heb geen geduld meer :sweat_smile:

5 likes

Tering de prijzen zijn echt intens verhoogd in de supermarkt. Calve creamy is nu €4.30 (was eerst €3.75) en sandwich spread is ook in een keer 20 ct duurder per potjeđŸ€Ż

5 likes

Dat hoor ik maandag pas via de huisarts, dus nog ff afwachten. Had t onderzoek omdat m’n vader en oom beide een afwijking hebben aan de hartklep en die krijgen dus beide een nieuwe hartklep. Dus de vraag is nu of m’n broertje en ik hetzelfde hebben. Heb ook geen idee wat er gaat gebeuren als ik wel die afwijking zou hebben. Denk niet dat ik dan op m’n 26e al een nieuwe hartklep krijg als ik verder geen klachten heb?

1 like

Mister sheffieeeeeeeeeld

6 likes

Denk dat je dan met enige regelmaat controles zal krijgen ofzo? En leren waar je alert op moet zijn.
Hoop dat de uitslag positief is!

1 like

Onwijs irritant, collegas van mij / mijn leeftijd plannen voor de tweede keer een avondje samen. Gaan ze regelen waar ik bij zit. Voel me er enorm buitengesloten door.

7 likes

Kan je niet iets zeggen van ‘leuk jongens, heb er zin in! Zie ik jullie dan :blush:’

2 likes

Ik moet zo even boodschappen doen maar geen zin om me om te kleden. Denk dat ik even m’n sportbroek aan trek en een trui over m’n pyjama doe en dan mijn jas nog aan.

Ik had laatst quiche gemaakt en echt veel ging mis (bodem viel eruit, vergat in eerste instantie de room, etc). Hij was wel lekker uiteindelijk maar de moeite die ik er voor moest doen ugh.

Anyway, mijn quichevorm was helemaal smerig
deeg en ei overal aangekoekt en kreeg het er nauwelijks af. Ik walg alleen zo erg van natte etensresten (want wou het met heet water eraf halen), dat ik de hele quichevorm weg heb gegooid. Koop nog liever een nieuwe doei sorry natuur đŸ„Č

6 likes

Ik zag in mijn PostNL app post met een greetz sticker. Soort zakje / doosje.
Dus ik dacht dat iemand mij wat leuks gestuurd had dus was helemaal enthousiast.

Blijkt het wasparfum te zijn, wat ik zelf besteld heb. (Niet bij Greetz). Welk bedrijf gebruikt nou een Greetz postzegel / sticker.
Wat een teleurstelling :frowning_face:

19 likes

Onze tuin wordt aangelegd, dus de hele dag door staat alles open. De verwarming stond op 10 graden en die sloeg net aan.:rofl: Nu al zin om in bad te gaan zodra de tuinmannen weg zijn.

1 like

Dat is ook niet leuk. Kan je misschien nu of de volgende keer dat jullie weer met z’n allen zijn iets zeggen als:
‘HĂ© jongens, prima als jullie met z’n allen afspreken zonder mij, al had het me wel leuk geleken om ook mee te gaan. Maar ik vind het niet echt netjes dat jullie dit allemaal gaan bespreken en plannen waar ik bij zit’.

Ik snap dat het moeilijk is die confrontatie aan te gaan, maar ik denk dat je je wel echt beter gaat voelen.

7 likes

M’n moeder heeft een verkeerd geadresseerde mail ontvangen van een notaris met volmacht, legalisatie, allerlei gegevens en een kopie van een paspoort. Dus zij bellen, deden ze echt vet luchtig aan de telefoon van ‘oh kan gebeuren’ :joy:

5 likes

Dat je in de bus zit en je echt denkt waar heeft deze chauffeur leren remmen? Heeft die ĂŒberhaupt normaal leren remmen? Tering hĂ© wat een ellende. Natuurlijk is dit ook nog zo’n irritante stadsbus die overal moet stoppen.

5 likes

Ik word alweer wagenziek als ik het lees. :nauseated_face:

6 likes