Vroegah brandde ik cd’tjes voor m’n ouders met muziek waarvan ik wist dat ze het mooi zouden vinden. Zij draaiden die dan grijs.
Inmiddels woon ik al jaren niet meer thuis en ben ik zelf ouder maar ik maak nog steeds ‘mixtapejes’ voor ze, maar dan via Spotify. Word zo vrolijk van de enthousiaste appjes bij elk liedje❤
Dit is gewoon een heel kwalijk datalek. Hoop dat ze het versnippert en een melding maakt bij de Autoriteit Persoonsgegevens
Ja dat zei mam nog maar dat ontkende ze stellig haha, was geen datalek. Die vrouw heeft ook nog gezegd dat ze gelukkig de stukken ook per post heeft verstuurd.
We weten nu dus wie het is, het is een bestuurder van een stichting dus we zouden zelfs haar kunnen benaderen. Ik zou dat wel willen weten als mijn paspoort en BSN etc op straat zou liggen.
Edit: bedoel je dat mijn moeder dat moet melden? Ik dacht dat in dit geval notaris dat moet doen, degene die het veroorzaakt heeft.
Ja dat zou moeten maar ze lijken het niet van plan. Zou ook het slachtoffer op de hoogte stellen, dit zou ik ook willen weten en die notaris lijkt het niet te boeien.
Kreeg net een mailtje met als groet een ‘bloemrijke groet’
Van de bloemist?
ik ben in verwachting en dat weet ik al sinds begin december. Volgende week vrijdag heb ik pas mijn eerste echo en ik vind het zo spannend! Nu het steeds dichterbij komt, hoop ik zo dat alles goed is. Ik heb bijna helemaal geen zwangerschapsymptomen terwijl ik bij de eerste harstikke ziek was. Dat maakt mij ook onzeker…
Ik heb vogelvoer opgehangen in de tuin en ik heb nu al een paar meesjes die steeds terugkomen.
Zo fijn om een tuin te hebben! Ik kijk ook echt uit naar de lente als alles weer groen wordt, zo benieuwd hoe dat eruit ziet. Volgens de buren hebben we een lookalike kersenbloesem.
Ik wil ff een shout out geven aan diegene die Bumble BFF aanraadde hier. Ben met drie meiden regelmatig aan het praten en ga morgen bij 1 eten. Spannend maar ook leuk!
Lekker de halve middag over de Albert Cuyp gestruind en nu zit ik propvol En ik botste tegen iemand op die erg gefixeerd was op het eten van zijn stroopwafel, toen ik opkeek zag ik dat het Ron Boszhard was
Aiaiai heb echt een domme fout gemaakt op werk, schaam me dood
Ja het is alleen lastiger om het aan te kaarten omdat ze denken dat ze het al “stiekem” doen… en dat ik dus geen flauw benul heb. Dus voel me ook zo bezwaard om aan te geven dat ik ze “door” heb…
Ik heb ook eindelijk een tuin en superveel vogelvoer opgehangen maar bij mij komen er alleen maar eksters en raven langs
Ik heb m’n booster zittend laten prikken in tegenstelling tot liggend de vorige twee keer (flauwvalverleden) en ik zit nog steeds overeind!
Ik kijk Maid aflevering 9 en ben echt een beetje boos ofzo. Wat een kutsituatie.
Precies. Als je het probleem aankaart, dan nodigen ze je hoogstens uit als een soort verplichting. Eigenlijk ben je dan alsnog niet welkom, en dat is soms zelfs voelbaar. Daar zou ik zelf geen zin in hebben. Rot voor je @Krelis, het is niet leuk om buitengesloten te worden
Ik wil een nieuwe garderobe. Mijn kledingstijl is echt mega saai en het begint me te irriteren. Het enige dat ik draag zijn skinny jeans met een zwart t-shirt. Geen accessoires.
Alleen geen idee waar ik moet beginnen want ik heb gewoon geen stijl. Het liefste geeft ik iemand geld zodat die alles voor mij bij elkaar kan shoppen. Van top tot teen inclusief sieraden.
Misschien kun je zo’n zalon box (van Zalando) proberen? Of advies vragen in het modetopic?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik ga eens kijken. Dankjewel!
Het nadeel van advies vragen vind ik dat ik dan alsnog zelf een keuze heb. En omdat ik geen stijl heb vind ik al gauw dingen niet mooi/te gedurfd terwijl ze in combinatie met iets anders wel mooi staan. Dan kies ik al snel voor veilig en simpel. Eigenlijk moet ik gewoon geen keuze hebben en setjes kopen.