Wat je even kwijt wil #57

Dat sommigen blijkbaar zo op springen staan puur om een winkel in te duiken of dat ze hun pincet thuis niet kunnen vinden. Call me Judgy McJudgerson maar ik snap er geen hout van :joy:

6 likes

Ik snap even de link niet tussen winkelen en je pincet kwijt zijn?

1 like

Die is er zeker, maar is members only.

Oh vandaar!

2 likes

Ik heb morgen als het goed is mijn laatste chemo (borstkanker). Ik zie er weer heel erg tegenop, maar tegelijkertijd zo fijn om dit deel van het hoofdstuk af te kunnen sluiten. Er komt nog meer, maar dit is dan in ieder geval voorbij. Can’t wait!

139 likes

Wat fijn! Heel veel succes :hugs:

3 likes

Vandaag hartecho gehad en moest zoals ik gisteren al zei met ontbloot bovenlichaam. Maar 't viel mij heel erg mee, de vrouw die de echo maakte was heel aardig dus ik voelde me direct op m’n gemak :blush: ze had alleen wel behoorlijk wat kracht, m’n ribben/weefsel rond m’n linker tiet zijn behoorlijk gevoelig nu. Morgen blauwe tiet :crazy_face::crazy_face:

35 likes

Oooh jaloers dat jij dat kunt kijken!

Wat fijn! Sterkte en succes :two_hearts:

1 like

Hopelijk verloopt de rest ook voorspoedig. :heart:

1 like

Ik kan ā€˜s nachts zo lopen piekeren en daardoor in paniek raken, allerlei doemscenario’s voor me zien en dat zo moeilijk kunnen afschudden. En daardoor steeds het slapen maar uitstellen, zo irritant…

2 likes

Helaas

33 likes

Ik zit weer the nanny te kijken op Videoland en hoe mooi is Fran Drescher gewoon?! Ik kan er soms echt niet tegen, en de mode in die show is ook gewoon zo fantastisch. Sowieso de outfits van Fran, maar ook die van Babcock en zelfs Grandma Yetta zijn echt zooo gaaf :sob: Ik wil die hele garderobe gewoon hahaha.

cc2ee49b-f3cd-4385-9078-070bd2a4ed27-the-boca-story-featuring-ann-morgan-guilbert-image-dated-news-photo-1628021528
Dit zag ik als kind nooit, maar damn ze is echt cool. Nu wil ik ook echt in kitcherige trainingspakken lopen als ik zo oud ben :rofl:

47 likes

Ik ben nu thuis aan het werk en ik heb koude handen… maar wat zijn zilverhandschoenen?:sweat_smile:

1 like

Ja! Mijn manicure appte om een nieuwe afspraak te boeken. Echt heerlijk😁

1 like

Oh nee, ik zet de koffie onhandig weg en het ziet nu overal. Spetters op de muur, op een geleend boek, over mijn witte trui, over een ander boek dat op de grond lag. Pfft. Toe aan weekend

1 like

Moet zo een stuk rijden maar vind ik altijd zo naar met mist. Zo spooookyyyyyy, alsof er ieder moment zombies de weg op komen lopen

5 likes

Wat fijn dat het meeviel!
Was de uitslag ook goed?

Handschoenen met zilvergaren, schijnt de doorbloeding te stimuleren. Weet niet of het echt werkt hoor, maar ze zitten iig fijn en zijn dun genoeg om mee te typen. Je kan er ook je telefoon/tablet mee gebruiken.

2 likes

Leuk, ik werd draaierig wakker. Blijkbaar heeft mijn lage bloeddruk weer eens zin in, want mijn zelftest is negatief.

Hopelijk helpt wat frisse lucht

3 likes