Ik zou eerder @Daelyss inhuren als je echt mega stylish wilt zijn haha
Klinkt als een goede basis, misschien vinted afstruinen voor statement pieces als blazers, truien etc in een kleur? Opvallende schoenen?
Haha ja klopt
Een familielid is deze week na best wel een heftig ziekbed overleden, slecht door geslapen, toch veel mee bezig geweest in mân hoofd. Nu is dit weekend het afscheid en kan mân zus er niet bij zijn, omdat ze in isolatie zit ivm covid. Dus dat is al kut. Ik werd gisterennacht wakker met keelpijn, dacht: zal wel stress zijn. Helaas zie ik mân amandelen bijna live zwellen en witte stippen ontwikkelen, vandaag ook verhoging erbij, dus zit nu aan de antibiotica.
Covid-test bij mij negatief iig, maar fuck dit is echt even zo kut allemaal bij elkaar. Gewoon hele week gewerkt, maar het was wel een beetje overleven elke dag⊠Ben echt kapot.
#klaagpost
Dat was een race tegen de klok vandaag, toen iedereen een push melding kreeg dat de winkel zonder afspraak open mag morgen. Er is zoveel nieuwe beprijzing, dat de helft van onze afdeling nog niet eens gedaan is. Maar goed, we zijn ready om open te gaan morgen
Tot morgen!
Living your Edgar Allen Poe fantasy
Hahah bij ons was het ook chaos en âwe moeten dit en dit dit en dit en dit ook nog doenâ Ben echt heel benieuwd morgen.
Of maak een Pinterest board en bestudeer hoe mensen bepaalde items combineren pik dan 2 dingen van bepaalde outfits uit en voeg die toe aan de zaken die jij nu vooral draagt.
Het is vooral een kwestie van proberen en ontdekken wat bij je past. En je zou natuurlijk goedkopere dingen kunnen scoren op Vinted en de kringloop. Doe je dan een miskoop dan valt de schade mee.
Gecondoleerd en beterschap
@Spaarlamp ik werk zondag pas weer, maar denk dat het heeeel erg druk gaat worden. We hebben wel een vreugde dansje gedaan met elkaar want planafspraken zijn bij lange na niet te vergelijken met fysieke klanten in de winkel dus ook blij dat we weer open kunnen!
Ik heb zojuist voor het eerst in 2/3 jaar weer hardgelopen (na een blessure, die nog niet over is). En alhoewel ik er echt nog steeds de graftering aan heb, maakt t me ook wel weer gelukkig. Ik sport wel op andere manieren maar het voelt anders. En de doggo vindt het ook leuk, kan ie lekker racen. Hij is in elk geval vermoeider dan ik
Het is me een tijdje geleden een keer opgevallen dat Mark Rutte nuuw zegt in plaats van nieuw en nu kan ik het niet meer ont-horen
Ik kom volgend weekend je gedag zeggen mocht je dan mogen werken!
Afgelopen week gehoord:
Goeiedagschotel
Goeiesmorgens
Tot sinas
Ben ik terug in de jaren 90?
Altijd welkom
Deze week zijn er 2 pakketjes van mij bezorgd toen ik niet thuis was. Kon niet kiezen voor levering bij een afhaalpunt en had toestemming aan de bezorger gegeven om het pakket bij de voordeur achter te laten. Heeft hij ze toch bij de buren bezorgd. Ga ik net langs om op te halen, gaat die vrouw helemaal boos doen dat ze niet mijn persoonlijke pakketpunt is. Je kan ook gewoon weigeren denk ik dan? En waarom meteen zo onaardig doen. Snap dat het vervelend is maar doe niet alsof ik ze bewust daar laat bezorgen
Oh ik kreeg 2 weken geleden een mail die bedoeld was voor iemand met bijna dezelfde naam als ik. Zij had voor een stage bij een advocatenkantoor gesolliciteerd en er stond nog wel meer persoonlijke info in de mail. Ze hadden dus haar mail beantwoord maar mij in de mail geadresseerd, terwijl haar juiste mailadres in de originele mail stond. Dus ik heb gereageerd dat de mail niet voor mij bedoeld was, lekker voor de avg en dat ze wel wat beter op kunnen letten en ik had degene voor wie de mail bedoeld was in de cc gezet. Kreeg ik een boos mailtje van het advocatenkantoor terug dat ik nu zelf ook lekker bezig was ivm avg enzo nou ik weet niet hoor, maar ik vond het wel terecht dat de persoon in kwestie ook gewoon even op de hoogte is daarvan joe joe