love the nanny!!
https://www.instagram.com /whatfranwore/
hier staan goeie outfits op, zelfs soms nog met tips waar je die nu kan kopen
love the nanny!!
https://www.instagram.com /whatfranwore/
hier staan goeie outfits op, zelfs soms nog met tips waar je die nu kan kopen
Yesssss! Die volg ik ook!!!
Cracottes zijn zo lekker maar na 5 minuten denk ik alweer huh heb ik net al ontbeten?
Iemand wenste me net nog de beste wensen. Sorry maar dat doe ik echt niet meer bij mensen die ik nu weer zie. Of is dat nog steeds de sociale etiquette?
Ik vind het wel schattig klinken
Die moet je ook per pak eten!
Ze zijn echt verslavend.
Ik ben momenteel zo gelukkig. Afgelopen dinsdag dus bij m’n broer geweest en nadat hij eindelijk alles opgebiecht heeft, heeft hij ook zijn oude werkgever opgebeld en gisteren nog een gesprek gehad (hij is deze maand ergens anders begonnen wat slecht bevalt) en hij heeft open kaart gespeeld ook over zijn gevoelens etc en ze zijn zo meegaand en hij kan per direct terug komen. Ben zo trots en ook blij voor hem!
Ook had ik gisteren een superleuke sollicitatie en heb ik komende week daar een 2e gesprek plus we hebben nog meer bezichtigingen voor woningen.
Een van mijn collega’s vind dat het tot 31 december kan Ik weiger.
Ik steek geurkaarsje aan tijdens werk, gezellig. Veilig weg van apparatuur. Vergeten schuin dak, nu zit er een vlek en wilde weg vegen maar nog gloeiend heet dus nu ook zere vinger.
Vlek zit er nog.
Ik heb gesolliciteerd op een super leuke baan en ondanks dat de omstandigheden niet ideaal zijn hoop ik echt dat het wat wordt
Gingerbread siroop kopen was een goed idee van mij. Nu kan ik gingerbread latte drinken, zonder dat ik afhankelijk van de Starbucks ben.
Dit zijn mijn favoriete paaseitjes als vegan en door deze post heb ik vannacht gedroomd dat ik deze paaseitjes ineens weer in de kast had liggen. Mijn man had de kast opgeruimd en kwam ineens nog een half zakje vol tegen. Helaas was het een droom.
Ik heb zo weer een gesprek met mijn manager en ik heb er echt geen zin in. Ik ga het gewoon zo kort mogelijk houden en proberen niet in discussie te gaan.
Ik zit de hele ochtend mijn bankrekening te refreshen of dat geld gestort gaat worden. ik heb geen geduld meer
Tering de prijzen zijn echt intens verhoogd in de supermarkt. Calve creamy is nu €4.30 (was eerst €3.75) en sandwich spread is ook in een keer 20 ct duurder per potje🤯
Dat hoor ik maandag pas via de huisarts, dus nog ff afwachten. Had t onderzoek omdat m’n vader en oom beide een afwijking hebben aan de hartklep en die krijgen dus beide een nieuwe hartklep. Dus de vraag is nu of m’n broertje en ik hetzelfde hebben. Heb ook geen idee wat er gaat gebeuren als ik wel die afwijking zou hebben. Denk niet dat ik dan op m’n 26e al een nieuwe hartklep krijg als ik verder geen klachten heb?
Mister sheffieeeeeeeeeld
Denk dat je dan met enige regelmaat controles zal krijgen ofzo? En leren waar je alert op moet zijn.
Hoop dat de uitslag positief is!
Onwijs irritant, collegas van mij / mijn leeftijd plannen voor de tweede keer een avondje samen. Gaan ze regelen waar ik bij zit. Voel me er enorm buitengesloten door.
Kan je niet iets zeggen van ‘leuk jongens, heb er zin in! Zie ik jullie dan ’