Gelijk wat reserveringen gemaakt om naar de sportschool te gaan. Voor mijn mentale gezondheid is dat wel wat beter.
Jaaa ik ook! Morgen gelijk gereserveerd, zo veel zin om weer te gaan
Hoezo dacht ik dat short naar buiten een goed idee was
Morgen gaan we een kaassoufflé tocht doen en heb er echt zoveel zin in! Heb nu al honger
Een wat??? Waar kun je deze heerlijkheid doen?
Nee maar ik doe sowieso âs avonds de deur nooit open. Als het een bekende is dan hebben ze mijn telefoonnummer dus dan bellen ze maar en als het politie is dan neem ik aan dat ze bij een noodgeval ook wel op de deur bonken en politie roepen ofzo.
Ja heerlijk, ik zondag weer!
Goeiemoggel
Wat slecht van dat advocatenkantoor! Ik begrijp ook niet waarom ze boos reageren met dat jij slecht bezig bent qua avg, wat doe jij verkeerd avg-technisch met wat je gedaan hebt dan?
De kat ligt lekker op mijn dekentje op schoot en wat ga ik dit missen als ik vanaf komende week weer op mezelf woon đ„Č Hopelijk past een eigen kat ooit in mijn leven.
Ik loop steeds te klagen dat ik het zo koud heb in bed. Vergeet ik dat ik het zomer deel nog kan vastmaken zodat ik een dubbel dekbed (hoe heet het?!) heb đ„Č
Vierseizoenen dekbed!
Ik wil niet in break-up topic posten want ik ga niet door een break-up, niet in leed dat daten heet want het gaat niet om een date, ook niet perse om vriendschap, ik weet zelf niet eens wat het precies is (een wederzijdse onbereikbare crush, een collega), maar mijn hart is iig een beetje gebroken đ„Č voel me zo leeg en kut en doelloos en raar nu we geen woorden meer uitwisselen
Ik vind ook geen remedie, vind geen afleiding, mijn hoofd draait op volle toeren en ik kan het verder met niemand delen. Heb al honderden woorden gepend hierover maar het is te vers.
Reminder to self: time will heal â€âđ©č ugh
Bij mij stond er een keer een agent voor de deur voor buurtonderzoek. Ook een keer iets aan de hand in de buurt van mijn huis, of ze via mân huis mochten. Maar snap jou wel. Had vooral toen ze er in wilde savonds laat argwaan.
Haha het is eigenlijk een zelfverzonnen tocht door ons! Hier in de buurt verkopen ze drie verschillende kaassoufflés bij verschillende snackbars dus die gaan we morgen af
Fantastisch. Geef je ons een update van de rating?
Ja echt mega slordig en snapte ook niet waarom IK volgens hen verkeerd bezig was. Had het gevoel dat ze zich betrapt voelde en het onder het tapijt probeerde te vegen haha
Ik kom net thuis van mijn ouders en mijn moeder geeft dan altijd de meest random dingen mee. (Alsof ik ook niet een 36 jarige vrouw ben die prima voor zichzelf kan zorgen)
De buit vandaag: 2 flessen wijn, een fles olijfolie, mitsuba rijstcrackertjes, stoofpeertjes, een bak brocolli soep, gambaâs, een pot jam, zilverpoets (ik zei laatst dat mijn sieraden verkleurd waren) en een paar schoenen die ze nog random even tussendoor had besteld. En echt super lief altijd dat ze dit doet maar ik moet er ook altijd weer om lachen als ik zo bepakt en bezakt thuis kom.
Mijn nichtje doet echt stoer opeens, vertelde ze dat ze al sinds september een vriendje heeft, kijkt ze mij zo lang aan âik heb al langer een vriendje dan jij,â
Bitch je bent 13 en speelt Roblox Laat mij en mân treurige liefdesleven alleen