Gisteren was ik voor het eerst naar de sportschool en nu ben ik ongelooflijk stijf. Een piepende, krakende krakkemikkige houten stoel is vandaag mijn spirit animal.
Halve nacht liggen huilen ivm nieuws dat ik gister avond kreeg. Hele avond op een verdrietig gevoel na niks aan de hand en zodra ik wilde gaan slapen kon ik niet meer stoppen met huilen. Ik huil echt zelden dus op een gegeven moment moest ik nog harder huilen omdat ik aan het huilen was en dat niet meer wilde 
Nee ik vond het zelf vooral vervelend omdat m’n leidinggevende nu ook dacht dat het werk me teveel werd of dat er meer aan de hand was. Terwijl er gewoon ineens wat spanning los kwam. Moet sowieso nog terugkomen op het gesprek dus kan m’n gedachten nog eens op een rijtje zetten.
Gezellig begin na de vakantie om ziek te zijn. Ik weet niet of ik echt ziek ben of dat het voor de zoveelste keer spanning en stress is maar ik lig iig plat. En voor straks een testje gepland. 
Mensen de rel rondom the Voice is er alleen maar als afleidingsmanoeuvre.
Gelukkig hebben meerdere mensen op Facebook mij gewaarschuwd
Om te huilen toch dit
Ik heb gisteren een weegschaal gekocht voor het eerst in jaren. Puur omdat ik mezelf er normaal niet mee vertrouw omdat ik dan iedere dag wil kijken. Nu laat ik die schaal bij mijn vriend waar ik toch om de week ben. stukken veiliger. In ieder geval er is weer best wat gewicht af, 11 kilo. en dat in ongv 2-3 maand tijd. Weet mijn laatste weging helaas niet exact meer. Toch wel leuk om de dag zo te beginnen <3 (Nu is er totaal 53 kilo af en nog 30 ongv te gaan.)
Vandaag komen als het goed is al mijn parts voor mijn PC binnen. Van het weekend rustig in elkaar zetten. En dit weekend weer een leuk bepakt weekend <3
Waaaarom kijk ik niet 's avonds even beter in m’n agenda. Helemaal aangekleed en alles (en zelfs make-up op om de aandacht af te leiden van m’n ongewassen haren
) klaar voor online onderwijs, bedenk me opeens dat ik helemaal geen link heb gekregen. Is het volgende week pas.
Dus nu lig ik met kleren en al aan weer terug in bed 
Ja kan dat wel begrijpen want je weet ook niet waar het naartoe gaat met die filmpjes 🥲
Lief dat je het vraagt. Zaterdag heb ik een afspraak bij een andere keukenbouwer en hoor ik hun prijs ook. En de zondag erop ga ik misschien naar Bruynzeel, de prijzen voor keukens lijken me goedkoper bij jullie.
Ik wil ook naar Ikea maar hun groen voor de keukens is niet mijn groen en wil geen net niet-keuken.
Jeetje ik ben zoooo klaar met die mist
Ik heb vanmorgen 40 minuten gefietst naar mijn werk en alles was nat en mijn hele kleding onder de dauw en alles doordrenkt. Mijn wimpers helemaal nat, heb nog liever regen.
Ik ben er ook echt klaar mee inderdaad. Mijn mascara zat overal behalve op mijn wimpers vanochtend toen ik aan kwam op mijn werk
Hahaha
← waarom hebben we deze niet als reactie?
Ja, bah! En zo te zien op de app is er deze week weer veel mist.
Het lijkt ook wel alsof de mist gewoon niet stopt? Voor mij gevoel nog nooit zoveel mist gehad achter elkaar.
Ja het is voor m’n gevoel echt al weken mistig!
Maar ik geniet er wel van met het wandelen, vandaag alleen nog niet de deur uit geweest maar vanmiddag kan ook nog (en dan niet het gevoel hebben te falen😅)
Ik kreeg net een bericht van mijn vader; We hebben een jarige thuis.
En zowel mijn vader als mijn zus is deze maand nog jarig, dus ik kijk al verschrikt naar de datum en of ik het vergeten ben. Heeft hij het over de hond haha, ze is vandaag blijkbaar 1 jaar geworden.
Dat is inderdaad geluk hebben!
Ik had vandaag ook zoiets. Zondag vroeg een vriendin of we langs wilden komen maar mijn dochter wilde per se naar het park. Appt die vriendin vanochtend dat ze corona heeft. Dus gelukkig maar dat we zo’n koppige kleuter hebben
Hahaha de arbo arts wilde mij graag zien omdat ik al zo lang afwezig ben. Wat is er gebeurd? “Ja ik heb mijn rug gebroken”
……
Tot over 8 weken haha. Hij schrok er behoorlijk van haha.
Ik moet mijn rij instructeur weer appen na nu een jaar helemaal geen les meer te hebben gehad (stond toen op het punt van afrijden en toen werd alles door covid gecanceld) maar ik durf gewoon niet
maar mijn theorie verloopt in april dus zou echt zonde zijn als ik het niet nu weer ga oppakken
Snel doen, en dan hopen dat hij gelijk een examen in kan plannen voordat je theorie verloopt!