Ah veel sterkte! Gaat ze naar een fijn plekje of wordt deze nog gezocht?
Ja volgensmij wel!
-weg - , kan niks vinden wat zou helpen.
En @kleinmaargroot ja via de fokker een vrouw/gezin die ook een kat van de heeft. Die zochten een herplaatser voor erbij. En die vrouw is me al de hele week aan het appen met de voorbereidingen die ze treft voor mijn kat, dus ze krijgt het goed daar maar dat helpt nu eventjes niet tegen mijn verdriet
Vind vooral ook lastig dat zo’n eind van een tijdperk is voor mij. Woonde altijd samen met mn twee katten. En nu woon ik samen met mn vriend, heb een kind en mn katten zijn allebei weg.
Gaat dat niet eerst tijdelijk naar een sport prullenbak? In dropbox is dat wel, dan kan je zien wat je recent hebt verwijderd.
Geef een Bloomon brievenbuspakketje! Dan zeg je dat het wss is vertraagd:joy:
Het is meer dat het gewoon niet mooi glad opdroogt
Wat zeiden ze van je verzekering? Schade ontstaan door vriendendienst is soms wel dekking voor (mits ze dit zien als vriendendienst)
Ja ik zag het idd wel dat vriendendienst erbij stond bij mijn verzekering. Kon ze helaas nu niet te pakken krijgen dus maandag weten we pas meer…
Fucking gordelroos doet echt mega veel pijn, wordt met de dag erger toen ik donderdag de huisarts belde ging het nog wel, maar vannacht en vandaag
kan ook niet fatsoenlijk liggen en slapen
Morgen de HAp bellen voor sterke pijnstilling. Gordelroos geeft een van de heftigste pijnklachten.
Kun je de computer terugzetten in tijd? Misschien dat ie het verwijderen dan ook ongedaan maakt? Ik kan even niet op het woord komen hoe het heet, iets met ‘herstel’ geloof ik.
Systeem herstel bedoel je denk ik. Dat geldt alleen voor de computer zelf en zoals ik het begrijp gaat het om de opslag in Google foto’s (dus de cloud daarvan). Ben bang dat dit dus niet helpt ook. Echt kut @anon4775214
Waarom moet dat dan via jouw verzekering?
Oh dat bedoel ik inderdaad. Ik had over ‘google foto’s’ heen gelezen, ik dacht dat het over de computer zelf ging. Dan helpt dat inderdaad niet…
Omdat ik uiteindelijk diegene ben die alles geverfd heeft, dus aansprakelijk(heidsverzekering). Mijn broer had eerst z’n eigen verzekering gebeld maar die vergoeden dus niets maar gaven wel als tip mee dat het via die verzekering van mij waars wel vergoedt wordt. Maar even afwachten dus nog
Sterkte vandaag voor jou
Ik denk wtf hoor ik voor geluid? Staat mijn vriend heel enthousiast onder de douche de sirtaki te drummen, op zijn dijbenen?
Wanneer komen de baby’s?? Die zie je dan ook wel toch?