Wat je even kwijt wil #57

Ik heb iets ontdekt: gisteravond had ik curry op mijn shirt laten vallen en toen ben ik in dat shirt gaan slapen en heb dus de hele nacht lekker in de curry liggen marineren, en nou komt het: ik werd wakker en het ruikt ZO lekker nu. Echt gewoon zoals een of andere niche parfum, ik ga dit vaker doen

34 likes

Ik kijk vaak Ghost adventures gewoon omdat het echt pure trash tv is en vermakelijk.
Nu elke keer als er iets valt of we horen een vaag geluid in huis roep ik weer :‘OMG DID YOU HEAR THAT?’.
En ik ga helemaal stuk om mezelf.

10 likes

Lief, dat geldt ook andersom!

Lang verhaal over collega crush

Beetje toelichting.
Ik had hem echt helemaal in mijn hart gesloten als goede vriend, omdat ik er niet eens over zou denken om ‘meer’ te verwachten van een bezette man, maar hij heeft nu wel echt mijn gevoelens aangewakkerd (door twee keer nadrukkelijk te vragen wat ik van hem vind).
We klikten gewoon super goed. Ook vriendschappelijk.

Uiteindelijk heeft hij met zijn vriendin gesproken na nogal wat ruzie en gaf hij ook aan dat ik slechts de druppel ben/was, niet het kernprobleem (duh). En gaan ze eraan werken en wil hij gewoon ‘normaal’ doen. Maar ik weet niet meer goed wat normaal is. Wat hij vriendschappelijk interpreteert en wat niet. Wanneer ik wel kan appen en wanneer niet - ik heb nu maar gekozen voor helemaal niet meer.

Ik hoop heel erg dat zij er samen uitkomen, maar om nu van mij te verwachten dat ik doe alsof bepaalde dingen nooit gezegd zijn en alsof we niet huilend op mijn bank hebben gezeten, dat kan ik niet :woman_shrugging:t3:

Zie hem idd ook vijf dagen per week, horen ook bij een ‘groepje’ met andere collega’s waarmee we wel eens wat afspraken, en ik ging zo graag naar werk en nu zie ik er juist zo tegenop :weary:
Én werkplezier weg én vriendschap weg.

Maar ja, acceptatie, acceptatie, acceptatie!
Hoop dat het met de tijd een beetje overwaait.

7 likes

Zijn gewoon op hun pik getrapt, ja.

4 likes

Gisteren had ik het met vriendinnen over uiterlijk, make-up, botox, fillers etc. en toen zeiden drie vriendinnen dat ze mijn huid er altijd zo zacht en mooi en fijn uit vinden zien

En vandaag voel ik me de hele dag al heel content met m’n huid

Dus geef allemaal meer complimenten!!!
Ook weer een reminder voor mezelf

47 likes

Lol. Ik wilde even buren ontmoeten en blijkbaar is mijn bovenbuurman van Liverpool en ik vergat hoe je ook alweer Engels praat :joy:

8 likes

Ik heb voor het eerst in tien jaar eens mijn nagels gelakt, en ik voel me nu zo erg een barbie. Ik vind het helemaal niks maar heb geen remover in huis. Even aankijken of dit went hehe…

2 likes

We hebben zo’n draadloze deurbel en dat ding gaat op de meest random momenten af terwijl er niemand voor de deur staat. Het meest rare is dat ‘ie dan een ander deuntje speelt dan dat wij hebben ingesteld. We denken dus dat ‘ie reageert op iemand anders z’n deurbel of op een ander apparaat oid, maar hebben nog niet kunnen ontdekken wat het is :sweat_smile:

2 likes

Vermoedelijk kun je een andere frequentie selecteren.

1 like

Ik heb gister ruim 8km gewandeld en nu spierpijn in m’n benen :joy::sob:

2 likes

Jammer dat het geen eekhoorn is of zo die stiekem aanbelt en weer vertrekt. :joy:

3 likes

I feel you hahah ik heb gisterochtend voor het eerst weer gesport met mijn vriend. Hij heeft op zolder een gym gebouwd. Ik kan niet lopen, traplopen is al helemaal een drama en de auto in en uitstappen ook hahah echt te erg. Hopelijk duurt het niet al te lang. Wel weer ff een wakeupcall dat ik echt meer van mn luie reet moet komen.

4 likes

Ik ga komende week weer naar de sportschool, dus dan zit ik de dag erna wrs in dezelfde situatie als jij nu :sob:

Grap van het verhaal bij mij is dat ik 2-3x pw hardloop en daarvan 1x 10 loop, en nu heb ik gewandeld en opeens spierpijn :exploding_head:

4 likes

En naar de wc gaan niet te vergeten, echt genieten. Ik heb ook meega erge spierpijn vandaag van weer eerste keer fitness na een maand haha

2 likes

Dit ook inderdaad ahah en ik ben ook weer aan het proberen meer water te drinken maar moet daardoor ook 3x zo vaak plassen. Echt een hel hahaha maargoed, stap 1 is gezet.

5 likes

Ja inderdaad, eerste paar keren zal wel even flink spierpijn zijn maar daarna is dat ook weer verleden tijd!

3 likes

Ik heb voor het eerst vinted gedownload en iemand vraagt meteen om een aanfoto. Heb er nu alweer genoeg van.

5 likes

Wat bijzonder! Deze kat leeft echt zn droom, awh

15 likes

Hahahaha omg ik schaam me hier echt dood voor maar doet me denken aan ooit lang geleden op marktplaats en naïeve ferris die sneakers verkocht. Iemand wilde toen weten of ze een piepend geluid konden maken als je ze over de grond haalde want had dat nodig voor toneel oid (dat was het verhaal dus hahaha). Toen stond ik dus in mijn kamer over de houten vloer te piepen en dat op te nemen. Na het sturen nooit meer iets gehoord. Iemand zal er vast hartelijk om gelachen hebben.

25 likes

Gelachen is een heel rein idee, ik vrees dat het een ander doel had :grimacing:

15 likes