Wat je even kwijt wil #57

I feel you, ben al maanden “op vakantie” wat een kut app ga alles er maar af halen :joy:

3 likes

Ik heb zo’n raskog rolkarretje van Ikea gekocht met het idee om al mijn beautytroep (wat gewoon op tafel stond en veel plaats in nam) daarin te doen, maar het karretje past niet onder mijn tafel en nu erger ik me daar overdreven veel aan :triumph:

2 likes

Haha ja of dat

4 likes

Mijn iPhone denkt kennelijk dat de babyfoto’s van mijn oudste, babyfoto’s van de jongste zijn in het album personen :sweat_smile:.

1 like

Mijn verjaardag(sweekend) was echt perfect, precies de goede mix tussen luieren, film kijken, mensen zien, shoppen en lekker eten :raised_hands:t2:

28 likes

Urgh ik werk deze week weer 7 dagen achter elkaar en vandaag is mijn eerste dag van die reeks. Ik ben echt stront chagrijnig door dit vooruitzicht. Vaak is dag 1 van zo’n reeks ook het ergste omdat ik mezelf helemaal gek praat

5 likes

Er op de vroege maandagochtend achterkomen dat je foundation door je makeup tasje heeft gelekt en alles onderzit :thumbsup:

Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen en ik zou me het liefste willen ziek melden, maar dat voelt een beetje net alsof ik “schoolziek” ben.

Blegh. Ook nog eens een drukke agenda vandaag.

2 likes

Herkenbaar. Vroeger naast het bed van mama, mijn meest zielige stem opzetten of ik alsjeblieft mag thuisblijven. Maar als jij ziek bent ben je ziek, bijvoorbeeld omdat je meer rust nodig hebt. Je voelt dat niet voor niets zo aan nu en je hoeft een dagje extra uitrusten gelukkig aan niemand meer te verantwoorden. :hugs:

5 likes

Kan je geen dag verlof inzetten en je rust nemen?

2 likes

Ja dat vindt ik dus heel lastig, omdat ik dus wel allerlei afspraken heb staan. Dan voelt het alsof ik die zonder goede reden afzeg.

Maar misschien kan ik kijken of ik anders alleen de ochtend vrij kan nemen (de belangrijke afspraken staan in de middag).

2 likes

Ik: Kanye overal geblokkeerd waar mogelijk want ik hoef die vreselijke cover van zijn nieuwe liedje niet elke keer te zien, hoe dit überhaupt mag is mij een raadsel

Spotify: hier is een nieuw liedje van Kanye!!! Veel plezier!!! Op de homepage!!! Zodat je er elke keer naar moet kijken!!!

Ik heb het nummer al geprobeerd te verbergen maar krijg hem nog steeds te zien :sob::sob:

3 likes

Ik ben de afgelopen periode een aantal kilo’s afgevallen en veel kleding is nu wat te groot, waaronder ondergoed. Ik kan er op zich mee leven, maar nu zakte mn onderbroek zo af dat ook m’n maandverband begon te schuiven (zelfs met vleugels!) en ik vanochtend wakker werd met een los maandverband in bed. Gelukkig loopt m’n menstruatie op het einde maar toch… :roll_eyes:

1 like

Een collega dacht dat hij een persoonlijke mail per ongeluk naar het hele team had gestuurd, maar dat was niet zo. Maar nu heeft hij een reply op die mail naar iedereen gestuurd met “sorry dit was niet voor iedereen bedoeld”
Echt ongemakkelijk

33 likes

Oh nee wat erg ik zou echt weer terug gaan mijn bed in :sob:

3 likes

Geurkaars maar aangestoken om maandag werken aangenaam te maken.

9 likes

Goed begin van de week: mijn booster zit erin :partying_face:

33 likes

Gister onze offerte gekregen van onze nieuwe keuken. Denk dat ik even een bank moet overvallen want:

59 likes

@DikkeKip Ja, dat is normaal, al ligt het wel aan het paar. Ik plak zelf altijd mijn hakken (die van de schoenen) af met maandverband/inlegkruisjes. En ik plak mijn hielen vol met pleisters, haha.

Over schoenen gesproken: ik heb door Docs (die ik al vaker aan heb gehad) ineens een blaar tussen mijn tenen o.O

2 likes

Nooo. Ziek naar het werk gegaan en vervolgens een auto van een collega geraakt met inparkeren. Schade valt redelijk mee, maar toch balen.

Blue monday? :pleading_face:

2 likes