Wat je even kwijt wil #57

Ik dacht laat ik de bold eens terug kijken
Ik snap er echt helemaal niks meer van :joy:

3 likes

Foei!!

12 likes

Note:
4 negatieve zelftesten en een negatieve PCR.

Heb een belangrijke dag vandaag en er zijn al 3 van de 7 uit ons team ziek. :pleading_face:

Lees: te hoog verantwoordelijkheidsgevoel hier

1 like

Ja bedoelde nog niet eens vanwege corona, maar zo pittig dat je je naar werk hebt gesleurd! Maar ik lees eigenlijk best vaak op het forum dat mensen toch ziek naar werk gaan

6 likes

Ja, ik neem het mezelf ook al kwalijk. :sweat_smile:

3 likes

Morgen verplicht in bed blijven liggen

3 likes

Ook kut van die auto! Hopelijk red je het de rest van de dag zonder nog meer ongelukjes :stuck_out_tongue: Sterkte

1 like

Ik had niet verwacht dat ik nog zoveel heimwee zou hebben. Mezelf hier even doorheen slaan pff.

1 like

Lol ik heb zoveel spierpijn dat ik bij elke stap het gevoel heb dat m’n knieën naar achteren klappen

1 like

Omg ik kijk Sister Wives en word echt zo agressief van Kody :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

20 likes

Bij die appartementen waar je laatst voor had ingeschreven? Wat goed!!! En fijn dat je nu weg kan bij je geweldige verhuurder :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik zou iets moeten doen, maar ik kom niet op gang vandaag. :expressionless:

3 likes

Vannacht slecht geslapen en nadat vriend weg was verder geslapen tot 12 ongeveer. Lig nu nog steeds in bed oeps

1 like

Ik wil een roze jeep. Hoe overtuig ik mijn vriend dat dit een goed idee is

38 likes

Niet overtuigen, hem afzetten op zijn werk met zijn leaseauto en auto in de tussentijd omruilen en je vriend dan weer ophalen

123 likes

Je kunt ook zon kleintje kopen voor je baby.

8 likes

Ik verveel me echt kapot.
Ik snap er niks van, ik kon mezelf altijd zo goed vermaken. Nu heb ik vanmorgen wat dingen via marktplaats gekocht en normaal ga ik dan niks doen maar dat doe ik nu en is echt saai. En opruimen of schoonmaken is ook niet echt een optie want dat heeft de schoonmaakster vanmorgen al gedaan.
Vanaf volgende week heb ik iig overdag weer wat plannen ook. Maar argh.
Ik ga zo m’n puzzel maar weer eens erbij pakken.

1 like

Ik ook altijd. Ik snap niet wat ze in hem zien.

Ik zit in de (openbare) bieb en naast mij op zo’n PC zit een man allemaal filmpjes te bekijken van vrouwen met heel lang haar. Is dit een soort fetisj? En is het normaal om dit soort dingen op te zoeken op een PC in een openbare bieb 🥲

Op een plek waar dhl niet hun pakketjes op de gang pleurt en de vuilnisbakken wel optijd geleegd worden?

4 likes