Wat je even kwijt wil #57

Hahahah ja met een grote strik op de motorkap

VERRASSING :ribbon::ribbon::ribbon::ribbon::ribbon::ribbon::ribbon:

20 likes

Ik zal ook niet uitsluiten dat ze die krijgt als ze zelfstandig kan zitten :joy: lijkt me echt heel leuk als je die kan besturen dan

3 likes

Makkelijk te herkennen op de parkeerplaats

2 likes

Yes eerst zelf besturen en zodra ze lang genoeg zijn kunnen ze het zelf :sunglasses:

2 likes

Ik wil er ook 1 misschien kunnen we dan korting krijgen. Wel eentje met panterprint bekleding a.u.b.

3 likes

Waarom zouden we stoppen bij de bekleding

Dream big

27 likes

Ik ga hopelijk dit jaar beginnen met rijlessen. Ik zal dit plaatje alvast op mijn prikbord hangen en er steeds naar staren.

Ik heb wel nog steeds spijt van het feit dat ik een bepaalde tweedehands omafiets met panterprint aan mij voorbij had laten gaan.

5 likes

Dit is echt mijn droom voor als ik ooit een auto zou kopen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn oma is ook slecht in wachten en we zijn ons al bijna 25 min lekker aan het ergeren aan het telefonisch in de rij staan. Maar nu moet ik nodig naar het toilet. :relaxed: Het is dat ik na 9 dagen nog steeds geen reactie op mijn mail had anders was ik nu wel opgehangen.

Ik vind het wel bijzonder hoe mensen meer schijt aan dingen gaan hebben als het einde nadert. Heb mijn oma bepaalde taal niet eerder horen spreken . :yum:

Bijzondere reden :sweat_smile: Ik heb ook al gelezen dat er mannen zijn die afknappen als je huurt ipv gekocht hebt. Dit is net zoiets.

5 likes

Is dit de reden dat sommige mannen op het Tinderprofiel hebben staan dat zij een koophuis hebben? :thinking:

3 likes

Volgens het datetopic wel in elk geval :stuck_out_tongue:

@KatMaxi Ja, ik snap het ook niet, haha. Misschien staat een koophuis voor dat je succesvol bent ofzo? In hun ogen dan.

2 likes

Ben je dan overprikkeld of gestrest op dit moment? Als ik overprikkeld/gestrest ben gaat mijn maag ook β€˜op slot’ en kan ik alleen bepaald eten verdragen.

2 likes

Belangrijkste is dat je wat in je maag hebt. En overpikkeling/stress is een moment opname. Op een gegeven moment kun je weer wat anders eten dan broccoli.

4 likes

Ik heb er geen kaas van gegeten maar zouden gepureerde soepen misschien iets kunnen doen?

En anders broccoli for life hoor, gezond en lekker.

M’n vriend en ik zijn al een week de brievenbussleutel kwijt. Ik heb echt Γ³veral gezocht, elke kledingstuk, elk kastje etc. Ligt hij gisteravond opeens midden in de slaapkamer op de grond. :exploding_head:

1 like

Herkenbaar! Doe wat goed voelt, als dat nu broccoli is dan is dat zo. :kissing_heart:

4 likes

Broccoli soep is ook een optie. Maar ik zou dat pas doen als je wat minder gestrest voelt. Volgens mij is dat wel een mooie overgang naar wat diverser eten.

3 likes

Brocolli bingokaart in de making. Maar het is ook wel een heerlijke groente

Ik wilde dit weekend broccoli kopen maar ze hadden het niet meer dus moest ik aan de bloemkool. :cry: (En al kan ik dan nog 499494 andere dingen pakken, dan ben ik teleurgesteld en pak ik wat daarnaast ligt. :stuck_out_tongue: )

Met mijn oma gaat het vandaag wel okΓ©. Urenlang aan de tafel gezet en ze heeft meerdere porties gegeten. Voorlopig maar iedere week bij haar eten en nog even genieten van de tijd die we met elkaar hebben. :slight_smile:

11 likes

Gefeliciteeeerd!

2 likes