Ik ben opeens helemaal van de Verhulstjes maar het gaat zo nergens over 
Hahahaha zo schattig
Dus jij gaat ook proberen om via de rechter je leeftijd te veranderen?
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en ik heb mezelf nu al in de nesten gewerkt met bepaalde opdrachten. Ik probeer mezelf nu maar te redden en zo goed en kwaad alles alsnog te doen maar baal wel van mezelf.
Kun je niet iemand om hulp vragen?
Als dat het minst erge is 
Ik kan moeilijk na mijn 65e nog kinderen krijgen
Ik heb vannacht gewoon 10 uur geslapen en nog gaar
Maar was gister echt constant overprikkeld.
Pff mn werk is ZO ontzettend saai en eentonig. Ik zit de hele dag op mn mobiel (en ondertussen aan het werk) en ik word er zo doodmoe van gadver. De hele dag een beetje op je mobiel echt
Volgende week 2 sollicitatiegesprekken gelukkig, kan echt niet wachten en hoop zo dat ik hier weg kan.
Heb ik deels gedaan maar voor nu het is gewoon echt even aanpoten en weer in het ritme komen. Heb ook dubbele dingen gepland die ik niet echt kan opbiechten maar daar probeer ik ook iets voor te fixen.
Is wel even een keihard leermoment voor mezelf dit hoor, niet zomaar van alles doen en overal ja op zeggen.
Wow we hebben een brief gekregen met de vraag of we een kijkcijferkastje willen
ik ken die alleen van mythes en legendes
Je bent zelf een legende in wording.
Toch mijn bed ingedoken. Stom gedoe, hopelijk ben ik er morgen eindelijk van af
Ik heb een behoorlijke spannende en inspannende ochtend achter de rug, al vanaf een uur of 11 vanochtend last van gespannen gevoel en de hele tijd hoge ademhaling (zuchten en happen naar lucht ook de hele tijd). Probeer nu ik thuis ben te ontspannen, al een paar ademhalingsoefeningen gedaan maar ik raak zo afgeleid en geĆÆrriteerd de hele tijd omdat ze eerst in het trappenhuis spullen aan het sjouwen waren een uur lang ofzo met een hoop gebonk, nu heeft mān onderbuurvrouw visite van een man met zware dreunende stem, en net beginnen ze in het appartement direct naast me ook te klussen en te hameren. Echt, make it stop
Ik begrijp dit allemaal wel maar het komt me zo slecht uit.
Bwuhh ik heb echt zoān ongesteldheidshoofdpijn en mān chocola is al op
Jaloers!! Wil er ook echt een zodat ik de kijkcijfers van trash tv een beetje kan opkrikken
De straatverlichting in de hele wijk is al een paar dagen uit en ik vind het toch maar een beetje creepy hoor š„²
Ik vind het zó ruk dat het eigen risico op de zorg nog steeds bestaat. Echt een boete voor het chronisch ziek zijn. Hopelijk wordt dat echt een keer afgeschaft. Premie is al duur zat.
Zo mee eens. Ik heb een chronische aandoening waar ik niet meer vanaf komt, no matter what. Vind het dan zo oneerlijk dat je daarvoor gestraft wordt.
Uhhh wtf? Deze gast volgt mij ineens op mijn boekstagram?! Ik heb hem maar een verzoek gestuurd en ga hem dmāen wat hij wel niet denkt met deze ongein
Je kunt ook blij zijn dat je maar een fractie van het bedrag hoeft te betalen