Helpt het om te spelen met het “veilige” eten? Uitwijken naar broccoli of bloemkoolrijst met een stukje (vega/n) vlees? Of met een stukje fruit erbij? Of in plaats van rijst couscous + broccoli?
ik vind het al heel wat dat je 1. eet, en 2. dat het dan ook nog eens groente is. doe ik je niet na.
Wow, de amber alert kwam zelfs over mijn npo serie heen.
Hoop dat hij snel gevonden wordt.
Ik heb avatar the last airbender gekeken en ik heb echt kei hard gehuild om het einde.
De serie of de film?
Serie, de film is echt een schande haha.
Die is ook om te janken, maar om een andere reden. Ik dacht dat Netflix bezig was om er een live action serie van te maken.
Ja klopt, ik heb geen echte hoop dat het goed gaat zijn… maaaar you never know
Bij thuiskomst lagen er drie chocolade repen, jus d’orange en yoghurt met fruit voor me klaar.
Mijn vriend mag blijven.
ik heb mijn mening over paisley bijgesteld en bezit inmiddels drie (3) kledingstukken met paisleyprint. vermoedelijk vind ik je jumpsuit nu wel leuk @Lemongrab
new year, new me
Als ik een goede babbel had gehad dan had ik echt graag binnenlandse correspondent willen worden en elke dag buiten op de meest random plek in Nederland terechtkomen. De gebeurtenis die dag al voorbij; toch gewoon voor die fabriek/treinstation of gewoon naast een boom staan en shinen in het 8 uur journaal.
Omg it’s a new world after all. Heb even nodig om dit te verwerken. De jumpsuit (en daarmee de paisley) is al jaren geleden uit mijn leven verdwenen overigens, spijtig genoeg.
Lekker aan de vox-pop bij een half verlaten winkelcentrum of een vrijdagmarkt
echt zo vreselijk. Te bedenken dat die man al zo’n walgelijke misdaad op zijn geweten had en die ouders gewoon bevriend met hem waren en hem vertrouwden…
Wat gaaf! Wat is het voor game? Heb je een linkje?
Of je bent plebs geworden.
Twee maanden achter elkaar af en aan ziek zijn is wel goed voor je spaarrekening. Ik probeer het maar positief te benaderen 🥲
weet je, de grap is eigenlijk: dat was ik al die tijd al
Echt niets lekkerder dan zo’n opgewarmde hittepit in je koude bed meenemen.
Eén van de weinige keren dat ik geen laat had van blue monday vandaag😄