Ik moest vandaag huilen tijdens een gesprek met m’n leidinggevende en ik vind het zo kut want het doet echt af aan wat ik wilde zeggen. Weet niet eens echt waarom ik moest huilen, gewoon spanning ofzo.
Ik snap dat je het kut vind dat je moest huilen, maar neem het jezelf niet kwalijk. Bij sommigen is huilen een manier om spanning kwijt te raken en het ene huilen is het andere niet. Eigenlijk doen we met z’n allen veel te panisch over huilen (en boos zijn).
Als je echt het idee hebt dat alles verkeerd overgekomen is, kan je altijd morgen of overmorgen er nog eventjes op terug komen!
Beter dan mijn overbuurman die op zijn flatscreen tv Douchende Naakte Vrouwen Compilatie nummer 46 aan het kijken was…tegenover een zelfverdediging / vechtsport dojo…waar kinderen sporten
wat is er mis met mensen
Dat snap ik ook echt niet. In deze bieb liepen er ook allemaal kinderen rond idd. En ook nog schaamteloos alles met geluid afspelen. Hoeveel schijt heb je dan. Uiteindelijk ben ik uit pure irritatie mijn spullen gaan pakken en toen leek het ook alsof hij met z’n hand in z’n broek zat.
Het is dat die vrouwen in de filmpjes verder niet naakt waren ofzo, maar heb er echt over gedacht om een melding te maken bij het personeel. Het voelde aan alles gewoon totaal ongepast.
Sinds november heb ik een voor mijn doen rustige hartslag.
Helemaal zin om naar de cardioloog te gaan die al allemaal onderzoeken in de planning had staan.
In de week dat ik naar de cardioloog ga constant hartkloppingen, niet kunnen slapen doordat m’n hart ‘zo hard’ klopt. En rust hartslag 10 slagen hoger dan ie in maanden is geweest. Waarom fuckt m’n lichaam mij zo.
Verdomme ik kan gewoon weer niet slapen en heb morgen om half 9 een 2e gesprek voor een baan. Hopelijk val ik zo meteen in slaap
Succes met je gesprek!
Gisteren was ik voor het eerst naar de sportschool en nu ben ik ongelooflijk stijf. Een piepende, krakende krakkemikkige houten stoel is vandaag mijn spirit animal.
Halve nacht liggen huilen ivm nieuws dat ik gister avond kreeg. Hele avond op een verdrietig gevoel na niks aan de hand en zodra ik wilde gaan slapen kon ik niet meer stoppen met huilen. Ik huil echt zelden dus op een gegeven moment moest ik nog harder huilen omdat ik aan het huilen was en dat niet meer wilde
Nee ik vond het zelf vooral vervelend omdat m’n leidinggevende nu ook dacht dat het werk me teveel werd of dat er meer aan de hand was. Terwijl er gewoon ineens wat spanning los kwam. Moet sowieso nog terugkomen op het gesprek dus kan m’n gedachten nog eens op een rijtje zetten.
Gezellig begin na de vakantie om ziek te zijn. Ik weet niet of ik echt ziek ben of dat het voor de zoveelste keer spanning en stress is maar ik lig iig plat. En voor straks een testje gepland.
Mensen de rel rondom the Voice is er alleen maar als afleidingsmanoeuvre.
Gelukkig hebben meerdere mensen op Facebook mij gewaarschuwd
Om te huilen toch dit
Ik heb gisteren een weegschaal gekocht voor het eerst in jaren. Puur omdat ik mezelf er normaal niet mee vertrouw omdat ik dan iedere dag wil kijken. Nu laat ik die schaal bij mijn vriend waar ik toch om de week ben. stukken veiliger. In ieder geval er is weer best wat gewicht af, 11 kilo. en dat in ongv 2-3 maand tijd. Weet mijn laatste weging helaas niet exact meer. Toch wel leuk om de dag zo te beginnen <3 (Nu is er totaal 53 kilo af en nog 30 ongv te gaan.)
Vandaag komen als het goed is al mijn parts voor mijn PC binnen. Van het weekend rustig in elkaar zetten. En dit weekend weer een leuk bepakt weekend <3
Waaaarom kijk ik niet 's avonds even beter in m’n agenda. Helemaal aangekleed en alles (en zelfs make-up op om de aandacht af te leiden van m’n ongewassen haren ) klaar voor online onderwijs, bedenk me opeens dat ik helemaal geen link heb gekregen. Is het volgende week pas.
Dus nu lig ik met kleren en al aan weer terug in bed
Ja kan dat wel begrijpen want je weet ook niet waar het naartoe gaat met die filmpjes 🥲
Lief dat je het vraagt. Zaterdag heb ik een afspraak bij een andere keukenbouwer en hoor ik hun prijs ook. En de zondag erop ga ik misschien naar Bruynzeel, de prijzen voor keukens lijken me goedkoper bij jullie.
Ik wil ook naar Ikea maar hun groen voor de keukens is niet mijn groen en wil geen net niet-keuken.
Jeetje ik ben zoooo klaar met die mist Ik heb vanmorgen 40 minuten gefietst naar mijn werk en alles was nat en mijn hele kleding onder de dauw en alles doordrenkt. Mijn wimpers helemaal nat, heb nog liever regen.
Ik ben er ook echt klaar mee inderdaad. Mijn mascara zat overal behalve op mijn wimpers vanochtend toen ik aan kwam op mijn werk
Hahaha ← waarom hebben we deze niet als reactie?
Ja, bah! En zo te zien op de app is er deze week weer veel mist.