Het lijkt ook wel alsof de mist gewoon niet stopt? Voor mij gevoel nog nooit zoveel mist gehad achter elkaar.
Ja het is voor mān gevoel echt al weken mistig!
Maar ik geniet er wel van met het wandelen, vandaag alleen nog niet de deur uit geweest maar vanmiddag kan ook nog (en dan niet het gevoel hebben te falenš )
Ik kreeg net een bericht van mijn vader; We hebben een jarige thuis.
En zowel mijn vader als mijn zus is deze maand nog jarig, dus ik kijk al verschrikt naar de datum en of ik het vergeten ben. Heeft hij het over de hond haha, ze is vandaag blijkbaar 1 jaar geworden.
Dat is inderdaad geluk hebben!
Ik had vandaag ook zoiets. Zondag vroeg een vriendin of we langs wilden komen maar mijn dochter wilde per se naar het park. Appt die vriendin vanochtend dat ze corona heeft. Dus gelukkig maar dat we zoān koppige kleuter hebben
Hahaha de arbo arts wilde mij graag zien omdat ik al zo lang afwezig ben. Wat is er gebeurd? āJa ik heb mijn rug gebrokenā
ā¦ā¦ Tot over 8 weken haha. Hij schrok er behoorlijk van haha.
Ik moet mijn rij instructeur weer appen na nu een jaar helemaal geen les meer te hebben gehad (stond toen op het punt van afrijden en toen werd alles door covid gecanceld) maar ik durf gewoon niet maar mijn theorie verloopt in april dus zou echt zonde zijn als ik het niet nu weer ga oppakken
Snel doen, en dan hopen dat hij gelijk een examen in kan plannen voordat je theorie verloopt!
Ja doe het @MakeFezHappen! Je gaat zo blij zijn als je hem eindelijk hebt, en je bent er al bijna. En de wachttijden voor examens zijn best lang dus zou niet te lang wachten inderdaad. Je kan het!
Ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek en ben nu al zenuwachtig aaaaah. Ik heb de vacature nogmaals goed doorgenomen, twee dingen waar ik de betekenis niet zeker van wist even opgezocht, website v/d werkplek helemaal doorgespit, mijn eigen brief nogmaals gelezen, erover nagedacht waarom ik goed bij de functie pas etc, vragen opgesteld. Outfit ligt klaar haha. Weet niet wat ik nog meer kan doen. Wil het zo graag!!! Spannend
Het wordt tijd om de winterslaap voor mensen te normaliseren
En dutjes
Gister brak de hele lucht een uur voor zonsondergang open en werd het kraakhelder, en dan merk je wel dat het echt al een langer licht blijftā¦en die typische geur van aankomende lente hing in de lucht, maar dat is meer iets wat ik mezelf elk jaar wijsmaak rond deze tijd whaha.
Ik lag vannacht wakker (dat was op zich een ergernis), maar om 5 uur begonnen de vogeltjes te fluiten! Dat voelde ook helemaal als bijna-lente
Ik heb straks een mondeling open boek tentamen voor mān opleiding en het liefst zou ik gewoon in bed blijven liggen omdat ik me gewoon zo dom voel in vergelijking met de mede-cursisten (die al tig jaar meer ervaring in het werkveld hebben). Snap echt niet waarom ik het mezelf aan heb gedaan om dit tentamen te gaan doen
Omdat je het kan!
Hier was het mistig toen ik jullie zag schrijven over de zon (vorige week ergens), maar nu is het hier inmiddels de afgelopen drie dagen niet meer mistig! Zie zelfs een zwak zonnetje nu
Dat mocht ook wel! Haha heb een week tussen de wolken geleefd. Niks aanā¦
Hoe ging je gesprek??
18 januari en de paas eitjes lagen al in de AH, dus ja die heb ik maar gekocht en paas koekjes.