Ik wil van die coole gen Z hoge nikes en ik als bejaarde kwam er dus gisteren achter dat die echt vet lastig te krijgen zijn?? Wat een gedoe zeg. Kom alleen maar van die rare sites tegen. Hoe komen al die jongen kinderen aan die schoenen dan
Dat doet me denken aan een ex-collega die bijna elke dag van 8 tot 7/8 werkte (ook altijd van die opmerkingen maakte als âparttimerâ als iemand een keer rond 5 wegging). Echt je doet het jezelf aan hoor.
Toen hij een andere baan ging doen zei hij âja daar kan je flexibeler werken, dus je werktijden meer zelf bepalenâ Ik heb hem toen echt uitgelachen, want echt niemand anders werkt van 8 tot 8 hoor, alleen hij deed dat.
Je kan op stockx kijken!
Edit: en op de sneakers app staan de release data van elke sneaker. Dan kun je er snel bij zijn en eventueel meedoen aan raffles!
PrivĂ© mail bedoelde ik. Met collegaâs kletsen doe ik dan nauwelijks omdat ik een eigen kantoor heb.
8 uur effectief werken lukt mij ook niet, noch thuis, noch op het werk.
Heb jij werk waar je om 8u echt aan moet staan? Vind 40 minuten wel echt veel! Ik zou dan zelf al rustig beginnen met werken, met dat kopje thee en eerder naar huis. Ben je ook de files voor!
Ja daar zijn al die hype paartjes ook duur. Dat is wel gelijk het antwoord op je vraag @Karl_Lagerfeld hoe die kinderen aan die schoenen komen: 

Ja meestal wel helaas, en voor corona was dat nog meer.
Ik ben absoluut geen ochtendmens dus die tijd om op mijn eigen tempo op te starten heb ik echt nodig.
Eerder naar huis gaan is niet altijd een optie. Wat dat betreft vind ik het thuiswerken wel fijn en ik hoop ook dat dat deels blijft als corona ooit onder controle is.
Oh pff wat irritant zeg. Dat vind ik nu juist het fijne aan kantoorwerk, dat je grotendeels je eigen tijd in kan plannen. Misschien moet je toch maar een koekjeswinkel starten dan!
Deze app heeft mijn leven echt stressvoller gemaakt, zit er soms aan te denken hem te verwijderen maar ben er inmiddels zo gewend aan geraakt om te checken.
Je kan ze dan vaal al in mijnoverheid al in zien. mocht je je er druk om maken!
Oh is dat gewoon legit die site? Die had ik gevonden gisteren inderdaad
Ja zeker! Mijn vriend koopt daar heel veel en hij is een groot verzamelaar!
Mijn vader is zo lief om druivensuiker voor mij te halen 
Mijn tante is ook zo, snap haar echt niet. Soms hoor ik haar ook klagen over jongere collegaâs die gewoon om 9 uur beginnen en half 6 weggaan en dan denk ik echt⊠dat is precies waar ze betaald voor worden? Ik vraag haar ook weleens of ze in al die jaren promotie heeft gehad en dan zegt ze altijd nee. Maar toch zit ze nog steeds elke dag om 7 uur al op kantoor.
Heb je al aankondiging gehad dat je vanaf 1 maart aangifte kunt doen over vorig jaar? Ik kreeg die mededeling een paar dagen geleden in mân berichten inbox, misschien krijg jij 'm via de post? In drievoud? 
Ja echt ik kan daar ook niets mee. Oudere collega van me had vorige week weinig gewerkt omdat het rustig was, ik zei âoh je was vorige week veel vrij heâ zegt hij âja ik heb maar 11 uur ofzo gewerkt, ik ga die uren echt niet opschrijven dat slaat nergens opâ
Ehh ja maar dan lijkt het alsof je helemaal niet gewerkt hebt??
Op kantoor aan het werk, oortjes in en helemaal los gaan op k3 (de oldskool) top dag!
Gisteren mijn ontslag ingediend en ook aan mân collegaâs verteld. Kreeg zoân lieve reacties dat ze het erg jammer vinden dat ik ga maar dat ze het ook begrijpen. Ga het daar wel Ă©cht missen! Het team wat we hadden was echt een top team met wie ik het goed kon vinden.
Maar alles is geregeld en kan gewoon 1 februari al beginnen bij mijn nieuwe baan! (Dankzij @mikselke, die me de vacature getipt heeft!!)
Ik had enorm slecht geslapen en ging rond 10:00 op de bank zitten met een kop thee onder het mom even wakker worden. Schrok net wakkerâŠhandig.
Zit er nu ook helemaal verfrommeld bij

Echt zo gek, waarom willen ze zoveel uur van hun leven besteden aan werk voor niks. Nouja denk dat we dat nooit gaan begrijpen