Wat je even kwijt wil #57

Ik heb al een aantal weken last van vage klachten: hoesten, hoofdpijn, koortsig continue ontstoken mond/tandvlees etc. Ik ben al getest op Corona dat is het niet en wat het wel is geen idee. Eigenlijk zou ik mij gewoon ziek willen melden maar ik voel nou ook weer niet zo ziek dat ik niet kan werken. Ik werk namelijk thuis. Maar het allerliefste duik ik met Netflix op de bank of mijn bed in.

Een keer getest of vaker? Ik heb in december Wrs de omicron gehad en toen had ik ook echt zeer pijnlijke mond. M’n lippen lagen open. Ontstoken tandvlees. Precies wat jij beschrijft.
En koorts betekent gewoon ziek zijn.

1 like

Ik ben nu twee keer getest in de afgelopen anderhalve week en beide negatief. En ik heb niet echt koorts maar ik heb het ijskoud maar tegelijk knalrode wangen en een gloeiend gezicht.

Anders even overleggen met de huisarts. Klinkt als een infectie!

2 likes

Heb dit ook altijd en dan eindstand doe ik beiden niet en zit ik alleen maar te internetten op mn telefoon :skull:

12 likes

Ik heb weken geleden mijn laptop ‘opgeschoond’, maar blijkbaar ook een grote schoolopdracht verwijderd die ik binnenkort moet inleveren :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

1 like

De laatste tijd krijgen we weinig foto’s van de opvang waar m’n baby op zit. Nu kregen we ineens een hoop foto’s, eentje waarop ook een ander meisje stond.

Mijn man zei ‘oh I think it’s that one girl’. Dus ik vroeg ‘which one girl?’ zegt hij ‘the hot one’.

En ik dacht dat het over de baby op de foto ging??? Maar hij bedoelde de leidster die blijkbaar maar één dag werkt en altijd foto’s neemt. Dacht even dat ik mijn huwelijk moest heroverwegen.

28 likes

Mam: “Kijk Vaiaan, Emile Ratelband is op dezelfde dag als jou jarig.”
Ik: “Wauw verklaart een hoop.”
“Ja is handig om te weten! Dan weet ik wat jou nog te wachten staat.”

:sob:

3 likes

Dat herken ik. Dan heb ik echt zin om te lezen, maar ook echt zin om mn serie te kijken. Dan kan ik niet kiezen en uiteindelijk zit ik mn tijd te verdoen op mn telefoon ipv lezen of serie kijken.

2 likes

Ik ben opeens helemaal van de Verhulstjes maar het gaat zo nergens over :joy:

9 likes

Hahahaha zo schattig

6 likes

Dus jij gaat ook proberen om via de rechter je leeftijd te veranderen?

1 like

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en ik heb mezelf nu al in de nesten gewerkt met bepaalde opdrachten. Ik probeer mezelf nu maar te redden en zo goed en kwaad alles alsnog te doen maar baal wel van mezelf.

4 likes

Kun je niet iemand om hulp vragen?

1 like

Als dat het minst erge is :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik kan moeilijk na mijn 65e nog kinderen krijgen

2 likes

Ik heb vannacht gewoon 10 uur geslapen en nog gaar :frowning: Maar was gister echt constant overprikkeld.

Pff mn werk is ZO ontzettend saai en eentonig. Ik zit de hele dag op mn mobiel (en ondertussen aan het werk) en ik word er zo doodmoe van gadver. De hele dag een beetje op je mobiel echt :nauseated_face: Volgende week 2 sollicitatiegesprekken gelukkig, kan echt niet wachten en hoop zo dat ik hier weg kan.

1 like

Heb ik deels gedaan maar voor nu het is gewoon echt even aanpoten en weer in het ritme komen. Heb ook dubbele dingen gepland die ik niet echt kan opbiechten maar daar probeer ik ook iets voor te fixen.
Is wel even een keihard leermoment voor mezelf dit hoor, niet zomaar van alles doen en overal ja op zeggen.

Wow we hebben een brief gekregen met de vraag of we een kijkcijferkastje willen :eek: ik ken die alleen van mythes en legendes

91 likes

Je bent zelf een legende in wording.

3 likes