Ik ben zo moe dat ik zo meteen maar een dutje ga doen denk ik. Een van de grote voordelen van thuiswerken
Halen deze mensen niet een soort trots hier uit? Dat ze zo hard werken voor het bedrijf, veel voor weinig, nooit chagrijnig etc? Kan me voorstellen dat als jij gaat vertellen dat ze zich als honden laten behandelen, dit er niet ingaat als zij het zelf bestempelen als waardevol. dat dit een vorm is om beetje op de been te blijven en er mee om te gaan als je zo behandeld wordt.
Omg ik krijg misschien een kunstmatige alvleesklier vanuit het ziekenhuis. Ik moet nog wel uitgeloot worden voor de studie, maar het zou zo vet zijn haha.
Ik ging net fietsen met koffie in mān hand (dom) en toen viel ik soortvan dus knalde met mijn lichaam over het stuur en drukte daarmee keihard de fietsbel in. Zegt een vrouw: āmooie fiets heb jijā. Oke ik ga nu dood maar bedankt.
Ik heb trouwens geen erge pijn alleen geen koffie meer 
Voor het eerst sinds oktober weer naar de sportschool geweest, meine güte wat een kwelling. Conditie is weer terug bij af 
Nee he een kennis van me is met die olie verkoop piramide schema gedoe gestart. Gelukkig zie ik haar niet al te vaak want daar heb ik echt geeen zin in haha.
Ik had broodjes afgebakken en sneed ze open met een broodmes. Alleen ik was in gedachten verzonken en sneed in de binnenkant van mān hand. Ik raak dan zo in paniek want er was best wel wat bloed en ik natuurlijk bang dat ik een spier of zenuw geraakt had ofzo. Ik dus mān moeder bellen want ik wist niet wat ik moest doen terwijl ik gewoon EHBO cursussen heb gehad hahaha. Unsuccesful adulting zeg maar 
Ah wat kut in de binnenkant van je hand! Ik snap je reactie wel hoor, is gewoon even de adrenaline. Viel het mee uiteindelijk?
Dus je wilt geen #bossbabe zijn?
Haha gelukkig niks geraakt! Maar loop nu wel de hele tijd met mān hand in een vuist want als ik mān hand open houd springt de snee steeds open
Het zal morgen wel weer beter zijn!
Nee en al helemaal niet met stink olie.
Ik kreeg vandaag ook post van de belastingdienst. Op āmijn belastingdienstā kon ik zien dat de brief per post verzonden was, maar het bericht stond niet bij mijn overheid. Misschien kun je ook bij de belastingdienst inloggen om te kijken wat het is? Maar misschien heb je de brieven inmiddels al ontvangen
Dat is zeker een goed begin! Ik zal voor je duimen
.
Heb ik nou last van hooikoorts? Jeukende ogen en steeds niezen⦠š„²
Wat een graf dag heb ik achter de rug. Vanaf 07:00 tot nu alleen maar stresssssss
Was dat het maar. Waarschijnlijk meer zoiets als; heeee brand je nog geurkaarsen? Want daar krijg je vreeeeeeselijke kanker van en je huisdieren/kinderen ook dus je kan nu voor 184,36 een starterkit bestellen ipv 409,73
Oh ik dacht dat je altijd een fantastisch leven had!
Nee, maar sterkte! Hoop dat het snel beter is.
Oh nee ik dacht juist dat ik een zuur leven had!
Dit vind ik zo irritant aan mensen. Als je iets wil, een dienst of een product, dan moet je dokken!!! Thatās life
Ik ga naar bed, ik ben helemaal verdrietig, voel onmacht en voel zo erg the need om te protesteren of ergens gewoon te schreeuwen.