Wat je even kwijt wil #57

Oh is dat gewoon legit die site? Die had ik gevonden gisteren inderdaad

4 likes

Ja zeker! Mijn vriend koopt daar heel veel en hij is een groot verzamelaar!

1 like

Mijn vader is zo lief om druivensuiker voor mij te halen :pleading_face:

2 likes

Mijn tante is ook zo, snap haar echt niet. Soms hoor ik haar ook klagen over jongere collega’s die gewoon om 9 uur beginnen en half 6 weggaan en dan denk ik echt… dat is precies waar ze betaald voor worden? Ik vraag haar ook weleens of ze in al die jaren promotie heeft gehad en dan zegt ze altijd nee. Maar toch zit ze nog steeds elke dag om 7 uur al op kantoor.

9 likes

Heb je al aankondiging gehad dat je vanaf 1 maart aangifte kunt doen over vorig jaar? Ik kreeg die mededeling een paar dagen geleden in m’n berichten inbox, misschien krijg jij 'm via de post? In drievoud? :rofl:

1 like

Ja echt ik kan daar ook niets mee. Oudere collega van me had vorige week weinig gewerkt omdat het rustig was, ik zei ā€œoh je was vorige week veel vrij heā€ zegt hij ā€œja ik heb maar 11 uur ofzo gewerkt, ik ga die uren echt niet opschrijven dat slaat nergens opā€
Ehh ja maar dan lijkt het alsof je helemaal niet gewerkt hebt??

1 like

Op kantoor aan het werk, oortjes in en helemaal los gaan op k3 (de oldskool) top dag!

5 likes

Gisteren mijn ontslag ingediend en ook aan m’n collega’s verteld. Kreeg zo’n lieve reacties dat ze het erg jammer vinden dat ik ga maar dat ze het ook begrijpen. Ga het daar wel Ć©cht missen! Het team wat we hadden was echt een top team met wie ik het goed kon vinden.

Maar alles is geregeld en kan gewoon 1 februari al beginnen bij mijn nieuwe baan! (Dankzij @mikselke, die me de vacature getipt heeft!!)

58 likes

Ik had enorm slecht geslapen en ging rond 10:00 op de bank zitten met een kop thee onder het mom even wakker worden. Schrok net wakker…handig.

Zit er nu ook helemaal verfrommeld bij
EYPeB3tPhiWpG

7 likes

Echt zo gek, waarom willen ze zoveel uur van hun leven besteden aan werk voor niks. Nouja denk dat we dat nooit gaan begrijpen

2 likes

Ik kreeg er laatst 3 omdat ik mijn boekhouder had gemachtigd. Heb jij toevallig zoiets gedaan?

1 like

Ik werk met justitiabelen en een aantal gaan nu ook werk zoeken, dit moedig is overigens flink aan hoor! Maar nu zitten die gasten dus zichzelf veren in de reet te steken dat zij zo gewild zijn op de arbeidsmarkt (35+) omdat de generatie onder hen - onder andere ik dus - blijkbaar zo veel eisend zijn en eigenlijk maar weinig toe te voegen hebben aan de arbeidsmarkt. Dit hebben ze dan van een of andere uitzendbureau-muts gehoord en het stoort me echt mateloos dat uitgerekend deze doelgroep ā€œmijnā€ generatie lui en veeleisend durft te noemen :mad:

6 likes

Echt hĆ©, merk dat ook heel erg in het onderwijs. De jongere generatie heeft zoiets van ga echt niet telkens overwerken zonder ervoor betaald te krijgen en de oudere generatie heeft echt zoiets van ā€œoh maar dat doe ik al jaren, dat hoort er gewoon bijā€.

Levert wel interessante gesprekken op al merk ik ook wel dat veel oudere collega’s mij daardoor echt niet begrijpen.

2 likes

Ik voel me zo fucking oud nu.

14 likes

Ik snap er ook niks van en ik ben 22 :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Heeft niet zoveel met leeftijd te maken maar met interesses denk ik @JeMoeder
Ik behoor zeker tot de oudere helft van t forum, maar weet precies wat hier staat/bedoeld wordt, omdat het bij mijn interesse hoort.
En die termen heb ik ā€˜geleerd’ van mensen die nog ouder zijn dan ik

17 likes

Het zonnetje schijnt, ik hoop dat dat zo blijft :heartbeat::heartbeat: ging weliswaar een keer niet chagrijnig de deur uit naar mijn avonddienst

7 likes

Ik krijg zo veel zin in de lente van dat zonnetješŸ’˜

3 likes

Kan je niet een ouderejaars inhuren als bijlesdocent? Gebeurde best vaak bij ons

3 likes

@clairdelune ik zou die post nl app gewoon verwijderen. Ik lees hier op t forum ook zooooo vaak frustratie en ongeduld daarover. Dat er iets in die app staat maar wat zou het kunnen zijn huh wat irritant zonder verzender ik heb niks besteld?!?? Het zou jullie zoveel onnodige stress besparen denk ik dan altijd, hoe deed je het zonder die app dan :upside_down_face: dan kun je beter pas stressen als het zo ver is haha

9 likes