Wat je even kwijt wil #57

Ja zou wel echt ideaal zijn, maar ik weet niet zo goed hoe ik daar aan moet komen. Het is een vak uit het derde jaar en ik ben zelf vijfdejaars. Heb verder ook niet echt contact met oud klasgenoten. En ik ben er ook iets te laat mee gok ik want tentamen is woensdag :sweat_smile:

Hoe deden jullie dat?

1 like

Jouw werkplek doet me echt denken aan een bedrijf waar ik gewerkt heb. Daar werkten wel voornamelijk jonge mensen maar de meesten van hen pikten ook veel teveel (misschien juist omdat ze zo jong waren en het hun eerste baan was). Leken het een eer te vinden om over te werken terwijl onduidelijk was of en hoe dat gecompenseerd werd. Trainingen werden soms in de avond gepland terwijl dat gemakkelijk overdag tijdens werktijd kon, en iedereen vond dat normaal. Daarbij was het werk oersaai en het salaris laag. Maar niemand klaagde🤷🏼‍♀️, behalve ik en een paar gelijkgestemden (en wij zijn dan ook niet lang gebleven).

Ik lig ziek in bed en heb echt een soort fomo doordat ik eindelijk weer eens blauwe lucht zie door mijn dakraam. Ik wil licht en zonnnn ahhhh

1 like

Die blauwe lucht is er maar 5 minuten, en dan is er weer 30 minuten grauwe lucht/regen. Je mist dus niks

4 likes

Haha thanks voor het relativeren sket

1 like

Ik ben vandaag ook al 2x natgeregend dus alsjeblieft.

3 likes

Love om 7 uur op kantoor zijn. Geen files. Geen vergaderingen. Geen gezeik. Gewoon rustig werk verzetten. En love it dat mijn weekend hierdoor ook een paar uur eerder begint.

7 likes

Ja alleen blijft zij dus ook tot half 6 aan het werk hè haha

1 like

Ja doe ik ook wel omdat er toch vaak vergaderingen zijn tot vijf uur en je daarna toch niet binnen 2 minuten buiten staat. Met de 2 kantoordagen die ik had voor de lockdown tikt dat best aan terwijl je toch nooit op vrijdag dan al om 12.00 stopt met werken maar eerder rond 14-15 uur. Vind het gewoon fijn om rustig alvast dingen te kunnen doen zonder dat allerlei mensen al wat van je willen.

Ik kijk alleen (logisch natuurlijk) anderen er niet op aan als die wel gewoon na 8,5 uur weg gaan zoals je collega wel doet.

Ik denk dus steeds ‘oh nu ga ik hardlopen’, maar dan wordt het weer grauw. Ach, heb mijn hardloopbroek al wel aan dus wie weet komt het er nog van

Ik ben zo moe dat ik zo meteen maar een dutje ga doen denk ik. Een van de grote voordelen van thuiswerken

2 likes

Halen deze mensen niet een soort trots hier uit? Dat ze zo hard werken voor het bedrijf, veel voor weinig, nooit chagrijnig etc? Kan me voorstellen dat als jij gaat vertellen dat ze zich als honden laten behandelen, dit er niet ingaat als zij het zelf bestempelen als waardevol. dat dit een vorm is om beetje op de been te blijven en er mee om te gaan als je zo behandeld wordt.

2 likes

Omg ik krijg misschien een kunstmatige alvleesklier vanuit het ziekenhuis. Ik moet nog wel uitgeloot worden voor de studie, maar het zou zo vet zijn haha.

48 likes

Ik ging net fietsen met koffie in m’n hand (dom) en toen viel ik soortvan dus knalde met mijn lichaam over het stuur en drukte daarmee keihard de fietsbel in. Zegt een vrouw: ‘mooie fiets heb jij’. Oke ik ga nu dood maar bedankt.

Ik heb trouwens geen erge pijn alleen geen koffie meer :thumbsdown:

26 likes

Voor het eerst sinds oktober weer naar de sportschool geweest, meine gĂźte wat een kwelling. Conditie is weer terug bij af :woozy_face:

2 likes

Nee he een kennis van me is met die olie verkoop piramide schema gedoe gestart. Gelukkig zie ik haar niet al te vaak want daar heb ik echt geeen zin in haha.

6 likes

Ik had broodjes afgebakken en sneed ze open met een broodmes. Alleen ik was in gedachten verzonken en sneed in de binnenkant van m’n hand. Ik raak dan zo in paniek want er was best wel wat bloed en ik natuurlijk bang dat ik een spier of zenuw geraakt had ofzo. Ik dus m’n moeder bellen want ik wist niet wat ik moest doen terwijl ik gewoon EHBO cursussen heb gehad hahaha. Unsuccesful adulting zeg maar :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ah wat kut in de binnenkant van je hand! Ik snap je reactie wel hoor, is gewoon even de adrenaline. Viel het mee uiteindelijk?

2 likes

Dus je wilt geen #bossbabe zijn?

3 likes

Haha gelukkig niks geraakt! Maar loop nu wel de hele tijd met m’n hand in een vuist want als ik m’n hand open houd springt de snee steeds open :unamused: Het zal morgen wel weer beter zijn!

3 likes