Wat je even kwijt wil #57

Ik weet niet zo goed waar ik dit moest posten en of ik het wel moet doen want ik wil het inhoudelijk niet perse delen.
Maar ik voel me letterlijk misselijk door alles wat er nu aan de hand is door mijn eigen ervaringen. En ik moet gewoon slapen want mijn wekker gaat straks gewoon weer.

2 likes

Lief dankjewel, hier posten dat ik hier mee zit lucht gek genoeg al op. Ga zo even een ugly cry onder de douche doen en dan proberen te slapen.

2 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

3 likes

Ik ben nog steeds wakker maar voel me weer wat beter :blush: heb mezelf net lekker impulsief een nachtje weg cadeau gedaan volgende maand naar een stad die ik al heel lang wil bezoeken! En heb al een leuk museum wat ik graag wil bezoeken als dat kan haha.

En anders hou ik gewoon lekker een selfcare plus weekend met netflix, wijn en maskertjes!

30 likes

Ik heb ook echt belabberd geslapen, denk zo maar dat ik niet de enige vrouw ben :confused:

8 likes

Knuffel, hier precies hetzelfde <3 Heb het niet af kunnen kijken en ook een rare mood er door.
Dacht de laatste tijd wel weer stappen er mee gemaakt te hebben maar dit voelt dan toch weer als een klap in je gezicht. Heb ook totaal geen zin in de kantoor gesprekken er over vandaag. Denk dat ik maar veel met mijn koptelefoon op ga zitten.

2 likes

Jij ook een hele dikke knuffel<3 en @Bird ook voor jou en eigenlijk gewoon iedereen die het nodig heeft.
Lekker rustig aan doen vandaag.

Ik heb welgeteld max. 1,5 uur geslapen en werd wakker door jawel een nachtmerrie erover. Blijf de ochtend thuis om nog wat slaap te pakken.

5 likes

Hier nog een, ik voel me fysiek echt ziek van alles. Ik wil nog steeds de straat op en mezelf schor schreeuwen dat het eens een keer klaar moet zijn

5 likes

Dikke knuffel voor jullie allemaal. Het is zo intens verdrietig dat zoveel vrouwen deze shit mee moeten maken.

5 likes

Ik heb er ook wakker van gelegen, jeetje het is ook wel veel om te verwerken allemaal. Laat staan hoe de vrouwen uit de aflevering zich moeten voelen, al hoop ik dat er bij hen ook iets van een soort opluchting voelbaar is.

10 likes

Van alle sites die werk kon blokkeren hebben ze Discord geblokkeerd. :joy:

4 likes

Pfff het blijft je echt zo bij die hele aflevering. Heb net nog een voorval bij een van mijn vorige baantjes met mijn moeder besproken. Opeens komt dat dan weer naar boven.

4 likes

Ik merk dat ik ook een beetje opgefokt ben vandaag. En ik ben bang dat er nog meer naar boven komt, want heel journalistiek Nederland zit erop

Ik wou dat de wereld minder verrot was

Edit: Mijn insta is nu ook een achtbaan van emoties. Heb stories gezien over BOOS en tussendoor een verhaaltje over geitendates of een nieuw recept dat online staat. Het is heel bevreemdend.

5 likes

Doe wat het beste voor jou is. Veel beterschap met je hond. Hopelijk is dat in de loop van de dag over.

Dit doet me er ineens aan denken dat ik van de zomer ook iets via Vinted had besteld (ik weet echt geen eens meer wat) en dat op een pakket punt was bezorgd maar dat ze het daar kwijt waren geraakt. Ben drie keer langs dat punt geweest en heb via mail, whatsapp en telefonisch contact gehad en toch was ik er steeds weer voor niks. Was het alweer vergeten maar ben wel benieuwd waar zo’n pakket dan uiteindelijk is gebleven en wat er mee gebeurt want het moet toch ergens zijn.

2 likes

Het gevoel dat je kleding hebt besteld (en een waaghals bent, dus geen maat groter/kleiner erbij hebt besteld) en alles precies past :raised_hands:t2:

10 likes

Holy shit ben echt zooo hard om mijn smoel gegaan net in de bocht, het is echt heel glad! Even een kunstheup halen vandaag denk ik

5 likes

Mijn beste vriendin wil waarschijnlijk naar amerika verhuizen en ik kan het eigenlijk alleen maar heel erg stom vinden. Ik hoop dat het niet doorgaat.

7 likes

M’n trein staat stil omdat de trein voor ons net een aanrijding met een persoon heeft gehad en ik merk dat ik direct weer in de paniek schiet en gewoon met tranen in m’n ogen zit, omdat ik het twee jaar geleden zelf heb gezien in m’n eigen trein. Ben echt helemaal misselijk ervan

10 likes

Volgens mij postte ik dit 6 maanden terug ook maar waarom is het altijd 60000 graden in de wachtkamer van de tandarts (of huisarts for that matter)?!

4 likes