Nee en al helemaal niet met stink olie.
Ik kreeg vandaag ook post van de belastingdienst. Op ‘mijn belastingdienst’ kon ik zien dat de brief per post verzonden was, maar het bericht stond niet bij mijn overheid. Misschien kun je ook bij de belastingdienst inloggen om te kijken wat het is? Maar misschien heb je de brieven inmiddels al ontvangen
Dat is zeker een goed begin! Ik zal voor je duimen .
Een jurk via Vinted lang 3 weken op het DHL sorteercentrum en ik had mentaal al afscheid genomen… en toen is het vandaag alsnog geleverd!! Woehoe
Heb ik nou last van hooikoorts? Jeukende ogen en steeds niezen… 🥲
Wat een graf dag heb ik achter de rug. Vanaf 07:00 tot nu alleen maar stresssssss
Was dat het maar. Waarschijnlijk meer zoiets als; heeee brand je nog geurkaarsen? Want daar krijg je vreeeeeeselijke kanker van en je huisdieren/kinderen ook dus je kan nu voor 184,36 een starterkit bestellen ipv 409,73
Oh ik dacht dat je altijd een fantastisch leven had!
Nee, maar sterkte! Hoop dat het snel beter is.
Oh nee ik dacht juist dat ik een zuur leven had!
Dit vind ik zo irritant aan mensen. Als je iets wil, een dienst of een product, dan moet je dokken!!! That’s life
Ik ga naar bed, ik ben helemaal verdrietig, voel onmacht en voel zo erg the need om te protesteren of ergens gewoon te schreeuwen.
Gil in je kussen😘 knuffel
Nog even over dat eigen risico. Vanaf heden ook ingevoerd in de jeugdzorg. Met namen en rugnummers voor uw volgende stembusgang.
Net voor het eerst in 5 jaar was naar balletles geweest, was echt heerlijk
@Feather ik heb al bijna 2 jaar zin in biefstuk en soms sta ik dan voor het schap bij de AH en soms met een verpakking in mijn hand en dan kan ik het uiteindelijk toch terugleggen. En de ene keer omdat ik dan nog kan denken ‘zielig voor de dieren’ en de andere keer ‘wat nou als ik dit verpest met bereiden?’.
Ik zag net een filmpje van een invalide hyena in het wild die heel knap zich toch kon voortbewegen en ik werd er zo verdrietig van maar het is puur natuur. Maar hyena’s zijn zulke slimme en toffe dieren :heart
Hé?! Het is niet eens goed geregeld daar. Zoveel schrijnende verhalen, gemeentes die het amper kunnen bolwerken. Wat een vreemd plan. Misschien de belastingen bij bedrijven maar eens omhoog gooien.
Gisteren werd dankzij deze coalitie ook al een voorstel om de bezuinigingen in de jeugdzorg terug te draaien, weggestemd. Onbegrijpelijk.
Producten uitzoeken voor mijn volgende Crisp bestelling is mijn nieuwe bezigheid.
De Coop is lekker bezig met t milieu. 4 gevulde koeken voor 2 euro van de versafdeling, ik dacht lekker die wil ik wel. Kom je daar en staat er echt een soort vuilnisbelt aan plastic bakken waar je per stuk echt zeker 10 gevulde koeken in kan stoppen.
Er stond niemand op de afdeling maar ik ga ze hier later echt op aanspreken, dit slaat toch nergens op?
Ik doe weer mee met onze interne wintercompetitie bij tennis en nu moet ik tegen mijn opa en oma spelen! Zo leuk