Wat je even kwijt wil #57

Heb ik net een strookje beenhaar weggeknipt omdat ik nu tape wilde plakken maar de badkamer bezet is? Jazeker.

3 likes

echt zo’n 5-6-7-8-dansje :smiley:

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Ja verschillende temperaturen maar ik bedoelde verschillende koffiezetmethodes haha. Omdat de meeste mensen gewoon een koffiezetapparaat hebben dat al het water kookt

@vitaminwater het is de Fellow STAGG ekg!

1 like

hahaha ben je toevallig geinspireerd door die tiktokker die dit soort dansjes nadoet?

1 like

Ugh ik wilde het draaibare bamboe plateau bij de action kopen om dit zelf te maken ipv voor €43,- te kopen.

ben vanmiddag bij 3 winkels geweest en overal uitverkocht :unamused:

1 like

Ah kijk zelf geen Tiktok maar ik ben heel blij als dit gedrocht van een dansje viral gaat!!

1 like

Ik heb net heel spontaan een nieuwe blender gekocht. Werken gaat hem niet meer worden, zit alleen maar naar YouTube filmpjes te kijken wat ik er allemaal mee kan maken.

1 like
1 like

Ben aan het trainen komt er een meid naar me toe en zegt dat mn broek doorschijnt. Ja het zal vast aardig bedoeld zijn maar wat heb ik aan die info? T is niet dat ik een reserve legging mee heb.

Ik verdenk haar ervan mn trainings shine te willen stelen

16 likes

Dat iemand nog naar je toeloopt in de sportschool. Waar ik ga bemoeit ieder met zijn eigen. Zelfs als je daar in een dinosaurus kostuum zou trainen, zou niemand er wat van zeggen

ga dit weekend vliegen en heb een negatieve PCR nodig en nu denk ik om de 2 minuten dat ik corona heb (kans is klein want dubbel gevaccineerd/redelijk recent nog gehad)

arghhhh de stress

2 likes

Eindelijk de stap gezet om toch mijn rijbewijs te gaan halen!! LOVEIT

28 likes

Ohh daar heb ik gisteren nog naar staan kijken in een winkel, zo’n mooi ding :heart_eyes: Wist niet dat je er snake op kan doen, maakt het nog verleidelijker wel

1 like

https://www.reddit.com/user/Lush/comments/rd9jvl/hey_everyone_im_jack_constantine_bath_bomb/

Als oud-medewerker die ook niet al te beste ervaringen heeft met l.ush als werkgever zijn de gestelde vragen in deze Reddit ama met de zoon van de oprichter echt genieten.

10 likes

Een lokale gemeentepartij presenteerde vandaag haar ‘diverse’ kandidatenlijst: 6 mannen, vier vrouwen. Zijn allemaal makkelijk de veertig en vijftig gepasseerd behalve eentje en die is gelijk de enige niet witte partijlid

Dit is toch geen porem

5 likes

Ja ik vind hem echt super fijn (buiten het spelen van snake om haha)! En hij staat ook mooi op het aanrecht

1 like

Haha wow de reacties zijn niet mals. Vind het altijd wel komisch dat dan iemand in zo’n bedrijf besluit van: ‘ja echt een goed idee om een AMA op reddit te doen! Leuk!’ zonder ook maar een moment stil te staan bij alle kritiek die je ook kan krijgen :’) ben benieuwd welke stress er nu is in de Lush HQs en binnen woordvoering haha

2 likes

Benieuwd welke (Lululemon) legging het was. Want die hoef ik dan niet.

1 like

wow ongepasteuriseerde kaas is ILLEGAAL in de US

quelle horreur :cry: gelukkig zijn wapens wel heel goed voor de volksgezondheid

12 likes