Ik kocht een feeststol met spijs. Dacht ik. Nou, zit geen spijs in. Beetje jammer weer dat ik niet goed gelezen heb
Daar kun je echt teleurgesteld door raken he.
Ik was gisteren extreem teleurgesteld toen de kerststollen al op waren in de winkel.
Nou, nogal. Had zin in kerststol met spijs
Zo herkenbaar!
Tiktok live is zon andere wereld. Ik zag net weer zon gekkie live en in haar titel stond Vetta salade met noedels. Toen moest ik me even inhouden om geen ruzie te zoeken.
Fittie salade met noeduls
Ik vind het zo stom dat mijn vriend Veronica Inside kijkt
Een vriendin postte een foto in instastories van een aantal jaar geleden dat ze haar verjaardag vierde in de kroeg. Was toen echt een leuke avond met allemaal leuke mensen. Gister kreeg ik op fb ook al een herinnering van een legendarische avond uit met andere mensen. Ik mis dat zo
Ik haat dinsdagen en ook mezelf. Ik ben er afgelopen weekend niet aan toe gekomen mn haren te wassen en nu moet ik wel. ik HAAT het
Ik heb echt een off-day en heb zin om me ziek te melden
Ik heb zo een online cursus van werk, nog niet echt zin in
Het is volgende week al kerst, maar het kerstgevoel
heb ik echt niet. Ik vind dat wel een beetje jammer
Ik heb een diner voor twee gewonnen met een code op mijn fles gin drinken loont
ik koop vaak bij deze winkel (die liggen ook vaak bij EkoPlazas), ze hebben ook vaak een samenwerking met bv Amelisweerd of andere kruidentuinen. Ook shampoobars trouwens, die zijn echt fijn.
En ik koop hier als ik leuke fancy zeep wil kopen van een klein zaakje.
Vooral deze voor m’n gezicht of
Ok genoeg over mn zeepobsessie.
Was vroeger ook van de Lush maar denk nu hoe lokaler hoe beter eigenlijk. Al is de geur van Honey I Washed the Kids onovertroffen.
lol ik zit te scrollen maar heeft hij uberhaupt ergens antwoord op gegeven?
Ik heb een blauwe (ofja, geel nu) plek op mijn rechter tiet en geen idee hoe ik deze opgelopen heb?
Nou ik heb 2 uurtjes wat gewerkt vanuit bed en net even naar de Hema geweest en nagellak gekocht en nu denk ik dat ik de dag wel doorkom
Moet m’n daglichtlamp maar even uit de berging halen en iedere dag braaf m’n vitamine d nemen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al wel een tijd weg ben nadat ik er lang heb gewerkt en ik hoopte/dacht dat de managementstijl misschien wel anders zou zijn maar als ik andere subreddits (https://www.reddit.com/r/LushCosmetics/comments/rehh7v/can_someone_explain_it_like_im_5_and_share_what/) zo lees lijkt dit niet aan de hand. Ik zou echt een boek kunnen schrijven over alle rare dingen die ik daar heb meegemaakt. Van jattende accountmanagers tot racistische vooroordelen richting klanten. En dat ik de inkoopprijs heb gezien van producten maakt het ook allemaal niet beter Het is ook gewoon een retecommercieel bedrijf.
@Gelatelli zo te zien gaat hij met anderen morgen antwoord geven!
Want? Is een stuk leuker dan je twintiger jaren hoor.
De politie liep binnen en ik dacht: godver, krijg ik eindelijk een boete voor mijn leuk uitgestalde planten buiten. Want blijkbaar gaat een kale grafbende boven een leuke, gekleurde straat hier. Maar het was gewoon een vraag over iets heel anders