Wat je even kwijt wil #57

Ik weet niet meer wie het was en in welk topic, maar hulde aan de gene die mij geattendeerd heeft op diepvries-afbak croissantjes :gift_heart: :gift_heart: :gift_heart: nu elke zondag verse croissants die tenminste lijken op die van de bakker!

26 likes

Dat is gewoon een printer die eigenlijk een wekker had willen zijn.

4 likes

Als het die van crisp zijn was ik het misschien. Heb die ook gekocht weer en ze zijn zooo lekker. Vanochtend ook de pain au chocolat, echt goddelijk

1 like

Ik heb dus ruim 2 weken vakantie en nu met deze lockdown kan ik niets gaan doen. Verveel me nu al de tering…

Same :frowning:
Nieuwe hobby zoeken of oude oppikken?

Ga ook borduren XD

3 likes

Of haken!

Ik heb echt de lelijkste kerstboom ooit gekocht (per ongeluk want hij zat in zo’n netje) en als je er alleen al naar kijkt vallen er 10.000 naalden uit.

Is dat normaal :flushed::flushed::flushed:

9 likes

Echt first world problems dit, maar ik weet niet meer waar ik geld aan uit moet geven door de lockdown. M’n uitgebreide blonde make-over bij de kapper gaat niet door, een weekendje weg in januari niet en ik kan nu ook niet meer buiten de deur lunchen. Dus nu wilde ik kerstcadeautjes voor mezelf kopen van dat geld, maar ik weet gewoon niet wat ik moet kopen. Stom.

11 likes

Echte kerstbomen zijn gewoon kut :joy:

4 likes

Ze hebben de kerstwandeling die voor vandaag geplanned stond gewoon door laten gaan. stuk of 50 mensen lekker bij elkaar, inclusief kerststallen met ezels en op t eind een gebakkraam waar iedereen lekker kon samenclusteren.

Allemaal onder het mom van: We doen toch lekker wat we willen, en het is toch buiten.

Het is dat ik er te laat achter kwam anders had ik serieus de politie gebeld.

Oeps, dit was niet als reactie bedoelt maar losse post hahahaha, sorry @Vaiana

1 like

Je kan een goed doel nog geld schenken! Al is dat dan niet aan jezelf

5 likes

mijn witte sneakers zitten compleet onder de modder omdat ik opeens in het bos ging wandelen. nu kan ik twee dingen doen: proberen die schoenen schoon te krijgen of op de bank gaan liggen en nieuwe bestellen

4 likes

holy shit ik kom bij aflevering 3 van een serie er pas achter dat één van de hoofdpersonen Zack motherfucking Morris is
echt ziek hoeveel hij veranderd is, gewoon 0 herkenning

2 likes

Ik heb eindelijk de eerste oliebol van dit seizoen gegeten. Heb er maar meteen 2 gegeten om het in te halen.

1 like

Je kan mee doen met de boekenclub

Je gaat mee bakken met misschien wel de kerst challenge. Of je kiest een recept uit de beginpost.

Je kan ook nog mee doen met film kijken. Je kunt zelfs nog meestemmen.

En er is last minute nog een kerst crea challenge bedacht

Allemaal georganiseerd op het forum :grin:

Edit: vergeet ik er nog een. De laagdrempelige reading challenge. Net wel net niet in je vakantie.

37 likes

In de wasmachine doen?

1 like

Volgens mij heeft die acteur een Nederlandse vader

Ik heb vannacht iets stoms gedaan en lig al de hele dag in bed te malen. Denk dat Dry January niet eens zo’n heel slecht idee is.

5 likes

Heck yes, ik heb een gratis bank gevonden op marktplaats en dinsdag gaat brenger als het goed is het ophalen en leveren (Heb geen vervoer dus das dan ideaal)

15 likes