Wat je even kwijt wil #57

Haha ja terwijl ik dat voorheen met onze verrote oude TV niet had. Maar waarschijnlijk gaan vriend en ik vanavond lekker in bed netflixen en chillen :sunglasses:.

Mijn buurvrouw kwam een doos merci en een kerstkaart brengen als bedankje voor het aanpakken van meerdere pakketjes dit jaar :pleading_face: zo lief

30 likes

Heb vandaag een parfumtester gebruikt die ik mijn mascara kreeg, zit nu al de hele dag in een parfum walm die ik niet eens zo lekker vindt :cry:

1 like

Onze wasmachine was aangesloten op een trekschakelaar en nu heb ik zelf er weer een stekker op gemonteerd. Ik voelde me echt een elektricien toen hij aan ging.
Maar ik ben nu telkens bang dat dat ding gaat ontploffen haha, ik geloof er nog steeds niks van dat ik dat heb gedaan.

Ik kreeg daarna wel een schok toen ik het licht wilde aansluiten dus ik heb nog niet helemaal mijn elektriciensdiploma gehaald.

16 likes

Ik zag vandaag eindelijk de beruchte sneeuwpop koeken weer liggen en meteen waren er nog maar 5 verpakkingen?! Heb meteen 1 gekocht voor later (als mijn brownies op zijn) maar ben bang dat dit meteen de laatste is. :’) Vorig jaar waren ze ook al meteen weg.

2 likes

Ik heb net de app van Check scooters gedownload puur en alleen om te klagen over hoe die scooters hier in de straat altijd geparkeerd staan. Meteen drie meldingen gemaakt, foto’s bijgevoegd, heerlijk. Klagen is echt lekker af en toe.

16 likes

Dit is echt heerlijk! Ik heb 't een keer meegemaakt (niet Zweden, ander Scandinavisch land) en was zo’n vette ervaring. Eerst sauna, dan onderdompelen in een wak in een bevroren meer.

2 likes

Waarom heb je ze dan niet alle 5 meegenomen als je dat denkt? :stuck_out_tongue:

2 likes

Waar woon jij, mag ik komen logeren en volgens mij heb ik dit al eerder gezegd :joy:

1 like

Oh my god mijn schoonmoeder.

Mijn schoonzusje deelde een foto in de gezinsapp van haar versierde huis, met een enorme opblaaspinguin met lichtjes voor de deur. Zegt mijn vriend: “vette pinguin, waar heb je die gekocht hi ha ho.”

En tien minuten later reageert mijn schoonmoeder met “hij is al onderweg naar jullie hoor!”

Geen grap, want zo ging het ook met onze hangmat.

:flushed::flushed::flushed::penguin:

30 likes

Dat moment dat je van die knappe collega hoort, waar je de hele lunchpauze voor hebt gelopen, dat je broek doorschijnt.

:roll_eyes:

1 like

Is je schoonmoeder toevallig een tukker?

Haha, nee, is dat normaal voor Tukkers?

Donderdag wordt die afgrijselijke opblaasvogel met kerstmuts geleverd en moet ik hem natuurlijk in mijn keurige dorp in de voortuin gaan zetten. We wonen hier pas een half jaar en kennen de meeste buren nog niet eens hahahaha

18 likes

Dat of het is genetisch bepaald. Bij mijn oma en moeder ging je ook niet weg met lege handen

1 like

Mijn leven is verder een puinhoop maar voel me echt accomplished als het om kerst gaat. Ik heb alle cadeautjes voor mijn man en schoonfamilie al binnen. Inclusief wat gepersonaliseerde dingen die ik een tijdje geleden had besteld. En het is gelukt om voor iedereen een leuk cadeau te vinden dat ik zelf heb bedacht en wat heel goed bij ze past. En ik heb alles al helemaal mooi ingepakt en versierd met strikken etc. Geen last minute stress hier :grin:

41 likes

Er is wel een cultuur weet ff niet meer welke waarbij iemand zegt “mooie oorbellen” en dat jij je oorbellen dan aan diegene moet geven.

4 likes

Zo erg is het gelukkig niet :sweat_smile:

1 like

Ja weet niet maar heb al best veel in huis en ik vond dit al niet echt nodig haha.

Wow nice

2 likes

Het is gewoon volgende week al kerst :flushed: heb nog helemaal niks versierd oid. Moet nog een boom gaan kopen zelfs.

6 likes