Mijn katten vinden dit super lekker! Ik krijg het alleen niet zo mooi uit de verpakking
ik luid de kerstdagen in door in bad een oliebol te eten.
Wat fijn, weer een stap gezet Snel gegaan dan wel volgens mij? Wij zijn sinds september uit elkaar en alles is inmiddels geregeld behalve het gedoe rondom ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid en de uitkoopsom (alles is vastgelegd al wel en we zijn officieel gescheiden) maar de hypotheekverstrekker doet er idioot lang over allemaal waardoor dingen weer verlopen enzo, echt kut.
Ik heb geen zin om zo naar de kerstbrunch van mijn schoonfamilie te gaan.
Wij hebben er in oktober een punt achtergezet, moet zeggen dat ik het nog lang vind duren hoor. we hebben dan nu akkoord van de bank, in januari gaan we naar de notaris. Zoveeeel geneuzel met die papieren allemaal, ik weet wel met de volgende keer eventueel samen iets kopen of ik dat wel ga doen of dat ik alleen een huis koop. Dat laatste lijkt mij een stuk makkelijker.
Ik ben de laatste twee weken weer simpel lijstjes aan het maken in een notebook en het werkt echt lekker. gewoon het minimale wat ik moet doen, opschrijven en dan in de week ergens afstrepen. Heerlijk.
Ik haat het dat ik nooit gewoon normaal wat kan eten op straat / lopend omdat ik dik ben en me dan dus overbewust ben van iedereen die me aankijkt (en geloof me mensen die nooit dik zijn geweest: dit gebeurt. niet altijd en een deel is mijn eigen ongemak maar het gebeurt echt.)
Zooo geen zin om straks nog 8.5 uur te gaan werken, en morgenavond weer. ben moe.
Net gehoord dat mijn ooms’ kanker is teruggekomen. Ze weten nog niet of er uitzaaiingen zijn. Je krijgt echt een hekel aan kerst op deze manier
Ik voor ik naar mijn werk ga: ‘OMG het zal wel superdruk zijn met werkzaamheden.’
Ik op mijn werk: ‘Is dit alles?’
Lekker vroeg klaar dus, haha.
Mijn vriend had autopech na zijn nachtdienst. Het is half 2 en hij is nog niet thuis arme jongen moet nog 4 nachten hierna
Is bij jullie ook al weken geen feta meer te koop in de supermarkt? Ik mis het en heb net uit wanhoop maar witte kaas gekocht
Ik ben dik maar kan nooit normaal lopend eten omdat ik dan altijd stik in mn eten
Ik herken dit, heel naar. En heb het ook bij vrienden/fwb. Ik ben eigenlijk alleen echt op mijn gemak alleen qua eten.
Ik kreeg vandaag een doosje chocolaatjes, een zakje kerstkransjes en een tulband (geen idee hoe dat smaakt ) van mensen in mijn postwijk. Superlief!
Nou je het zegt, mijn vriend appte gister: ‘alle feta is op, zal ik witte kaas meenemen?’
Toen moest ik aan @Soy.peor denken
(heb 'm trouwens naar een andere supermarkt gestuurd, daar was nog wel wat)
Ik ben trots op jou. Onze jumbo had het wel. En ook de aldi terwijl die daar al maanden weg was. Heb m ook al heel lang niet meer bij de lidl gezien.
Oh wat een ellendig begin van je nachtdiensten. En dan moet je ook nog eens met kerst werken
Ik vond nog wat bij de verse kaas. Schappen waren hier verder ook helemaal leeg.
Hahahh @Eddie ik zit naar een Ajax podcast te luisteren en het gaat over Noa Lang die op trainingskamp aan het mopperen was dat hij zijn playstation was vergeten Het beeld wat hier over hem is geschetst begint steeds meer te kloppen
Hahaha maar echt, vooral omdat ik eigenlijk toch wou gaan slapen maar al had besteld en er wel zin in had.
Mag ik nu straks toch voor werk een nieuw bakje en crackers gaan halen. 🥲😂
Ah wat gezellig die kerstmutsen