nou hij ligt inmiddels gevoed en wel in bed!
Moest last minute nog een paar producten halen (we misten producten van het online bestellen). En jongens wat een slagveld. Een rij van 20 meter om binnen te komen, oude mensen met een rollator die midden in de gangpaden staan te overleggen en weigeren om aan de kant te gaan, mensen die een mondmasker onder de neus of gewoon niet dragen, zeurende kinderen die boodschappen moeten pakken van hun ouders en de halve winkel doorschreeuwen. Echt mensen doe even beleefd/rustagh. Respect voor de winkelmedewerkers, had al hoofdpijn van dat half uurtje daar.
Ik kan dit ook tot op de dag nog niet. Lotte (lovaeij) haar reels helpen soms wel echt en blijven ook in mijn hoofd zitten.
Nee die trap ik uit mijn bed hoor
Ligt hij in bed te mokken over zijn PlayStation, terwijl jij probeert te slapen
Wat mij vooral opviel was dat letterlijk niemand alleen was gekomen. Of een kind mee, of een partner, of partner én kind. Jezus waarom nu?!
Ik heb al de hele dag last van mijn buik en vet misselijk. Komt lekker uit zo met de kerstdagen
Ja jezus!! Waarom vier je je bday niet gewoon in de zomer !
Huh?
Jezus —-> kerst —-> kerstinkopen
O hahahhaha sorry
Mijn vader haalt mij en mijn vriend morgen op en hij betaald een taxi voor ons terug. Uuuuh oke? Nou ik klaag niet hoor haha. Ik vind alleen random want zo is hij helemaal niet.
Een kind in de coronatestbus huilde zo hard dat ik zelf ook begon te huilen 🥲 Ik zit niet zo lekker in m’n vel maar dit is wel weer een beetje overdreven.
Hoe staat mijn muts?
Goed gemutst
Slim. Ik heb sushi gehaald om 14:00, ook geen risico genomen. Ga het nu uit de koelkast halen en over 2 uur op kamertemperatuur op eten. Lavacakejes in de koelkast. Jij ook fijne kerst!
Ik heb aan Jezus gevraagd wat hij wou eten op zn bday en hij zei friet. Dus dat ga ik straks maar even halen.
Hij is morgen pas jarig toch. Of ga je de friet bewaren voor morgen.
Dus je eet friet in maart, maar wat eet je op kerstavond?