Wat je even kwijt wil #57

We vieren vanaaf zijn pre bday. En dan zondag de afterparty.

5 likes

Zondag de andere helft van de kaassoufflé!

3 likes

Ik ben in deze tijd echt gezegend met zoveel single vriendinnen. Hoewel ze allemaal een leuke partner verdienen, voel ik dit jaar met de feestdagen wel zo’n speciale band ofzo :grimacing:

3 likes

Maria’s water brak zo rond etenstijd deze datum.

3 likes

No way José. Sorry wilde ik altijd al zeggen :grimacing:
Maar beter zoek je idd ergens anders een goedkopere versie.

13 likes

Ik wil er ook wel een voor je maken. 255 voor de hele set!

3 likes

Het is wel de moeder van jezus he
 hij kon ook vanalles met water.

3 likes

Als je onbevlekt bevangen bent breekt je water.

Misschien veranderde hij toen al het water in wijn. Maria had wel een glaasje nodig, na die bevalling in de stal

4 likes

En @Clancy omg die uitkoop regelen duurde bij ons ook zoooo lang! We gingen in februari ofzo uit elkaar en half september zaten we eindelijk bij de notaris. Echt super irritant, de bank schoot bij ons gewoon niet op met akkoord geven

3 likes

Zo leuk al die kerst-afleveringen op Comedy Central

2 likes

Ahh ik zag net een thuisbezorgd bezorger helemaal gehuld in kerstlampjes. Fiets, tas, hemzelf, alles was verlicht. Zo leuk!

60 likes

Ik kijk The Witcher met zoete aardappelfriet en iemand op de titeling heet Beau Demayo :joy:

5 likes

Buurman is weer midwinterhoorn aan t spelen, gisteren ook al. Vind t een leuke traditie hoor maar t maakt zoveel lawaai đŸ„Č

2 likes

Ugh, ik heb al een paar weken steeds woorden met een kennis over de meest stompzinnige dingen. Alsof niets wat ik zeg goed is. Ze heeft overal commentaar op als ik bijzonder vind ofzo. :unamused:

Omg ja nu al! Jeetje

1 like

10 minuten geleden al! Hopelijk krijg je je eten snel!

1 like

Jeetje wat kĂ»t! Zijn ze ĂŒberhaupt wel open geweest vandaag dan?

Mijn kerstmuts is alweer weg :sob:

Lekker kerstavond vieren met vriend ( nou ja, al maanden mijn man maar dat klinkt echt zo oudbollig) terwijl schoonfamilie met z’n 30en aan tafel zit :fu:
Lekker knus samen, even filmpje even forum bijlezen haha

5 likes

afbeeldingStaat je nog steeds goed hoor! Heeft met het thema te maken zag ik, in Dark heeft iedereen gewoon mutsjes

2 likes