We vieren vanaaf zijn pre bday. En dan zondag de afterparty.
Zondag de andere helft van de kaassoufflé!
Ik ben in deze tijd echt gezegend met zoveel single vriendinnen. Hoewel ze allemaal een leuke partner verdienen, voel ik dit jaar met de feestdagen wel zoân speciale band ofzo
Mariaâs water brak zo rond etenstijd deze datum.
No way José. Sorry wilde ik altijd al zeggen
Maar beter zoek je idd ergens anders een goedkopere versie.
Ik wil er ook wel een voor je maken. 255 voor de hele set!
Het is wel de moeder van jezus he⊠hij kon ook vanalles met water.
Als je onbevlekt bevangen bent breekt je water.
Misschien veranderde hij toen al het water in wijn. Maria had wel een glaasje nodig, na die bevalling in de stal
En @Clancy omg die uitkoop regelen duurde bij ons ook zoooo lang! We gingen in februari ofzo uit elkaar en half september zaten we eindelijk bij de notaris. Echt super irritant, de bank schoot bij ons gewoon niet op met akkoord geven
Zo leuk al die kerst-afleveringen op Comedy Central
Ahh ik zag net een thuisbezorgd bezorger helemaal gehuld in kerstlampjes. Fiets, tas, hemzelf, alles was verlicht. Zo leuk!
Ik kijk The Witcher met zoete aardappelfriet en iemand op de titeling heet Beau Demayo
Buurman is weer midwinterhoorn aan t spelen, gisteren ook al. Vind t een leuke traditie hoor maar t maakt zoveel lawaai đ„Č
Ugh, ik heb al een paar weken steeds woorden met een kennis over de meest stompzinnige dingen. Alsof niets wat ik zeg goed is. Ze heeft overal commentaar op als ik bijzonder vind ofzo.
Omg ja nu al! Jeetje
10 minuten geleden al! Hopelijk krijg je je eten snel!
Jeetje wat kĂ»t! Zijn ze ĂŒberhaupt wel open geweest vandaag dan?
Mijn kerstmuts is alweer weg
Lekker kerstavond vieren met vriend ( nou ja, al maanden mijn man maar dat klinkt echt zo oudbollig) terwijl schoonfamilie met zân 30en aan tafel zit
Lekker knus samen, even filmpje even forum bijlezen haha
Staat je nog steeds goed hoor! Heeft met het thema te maken zag ik, in Dark heeft iedereen gewoon mutsjes