Wat je even kwijt wil #57

Omg ja nu al! Jeetje

1 like

10 minuten geleden al! Hopelijk krijg je je eten snel!

1 like

Jeetje wat kĂ»t! Zijn ze ĂŒberhaupt wel open geweest vandaag dan?

Mijn kerstmuts is alweer weg :sob:

Lekker kerstavond vieren met vriend ( nou ja, al maanden mijn man maar dat klinkt echt zo oudbollig) terwijl schoonfamilie met z’n 30en aan tafel zit :fu:
Lekker knus samen, even filmpje even forum bijlezen haha

5 likes

afbeeldingStaat je nog steeds goed hoor! Heeft met het thema te maken zag ik, in Dark heeft iedereen gewoon mutsjes

2 likes

Vandaag was de laatste uitzending van wat eten we vandaag. Jammer vond het wel gezellig om te kijken đŸ„Č

1 like

Haha, in mijn hoofd kan bij de titel “wat eten we vandaag” enkel “spaghetti, spaghetti, spaghetti” volgen :laughing::crazy_face:. Ik ken het programma verder niet, haha.

8 likes

Oh heerlijk alweer bijna familieruzie hier omdat een paar mensen na het eten weer op de bank waren gaan zitten, en een paar aan tafel bleven. Dat is blijkbaar heel ongezellig, dus of ajb de mensen aan tafel ook van tafel gaan want we zitten altijd in de zithoek na het eten :triumph:

Oh als ik ooit zo word :cry:

11 likes

Oh wow ik dacht dat ik overboard was gegaan met mn pyjama (90 voor broek en 90 voor trui) maar nu voel ik me er beter over :grinning_face_with_smiling_eyes:

Was pyjama van Dagsmejan trouwens, aanrader

Gewoon je koptelefoon opzetten en op je telefoon turen, zal ze leren

1 like

Aaah gezellig, daar zijn de mutsjes!

1 like

Schijnbaar had ik het verkeerde thema dat mutsloos was ingesteld. :sob:

1 like

Ik heb corona gehad en ben mn reukvermogen kwijt. De afgelopen paar dagen denk ik steeds dat ik dingen ruik die er niet zijn, en nu denk ik steeds dat ik pistache ijs ruik (echt, hoe komen mn hersenen erbij?) Maar nu heb ik zo’n ontzettende zin in pistasche ijs
:sob:

4 likes

Ik vond het uiteindelijk bij de Plus, naast de witte kaas :grimacing:

Na het gourmetten zitten we met het gezin en de hond voor de tv. Meerdere mensen klagen over de stinkende scheten van de hond.

Het waren die van mij :thumbsup:

55 likes

Ik heb zo veel gegeten, ik ontplof bijna, maar toch maar doordouwen he. Die kaasjes gaan op vanavond

5 likes

Bedtijd want het was een slopende week. Zou morgen graag een dagje geen verplichtingen hebben, Maar ik word verwacht bij mijn schoonouders

1 like

Ik zou zeggen: stop de verwachtingen ergens anders, ik zie jullie in januari wel weer.

4 likes

Ik heb er ook nog 2 liggen die opgaan.

Heerlijke avond gehad met the holiday als afsluiter :smiling_face_with_three_hearts: (en morgen nog een deel want er ligt alweer iemand naast me te slapen)

1 like

Sorry, ik dacht echt alleen met m’n lul toen ik die ketting kocht

Voor mij staat ie morgen op het programma. Zin in.

10 likes