Wat je even kwijt wil #57

Kerstavond was lekker ongedwongen en gezellig en ben nu weer klaar met de verplichtingen dit jaar :heart: de top 2000 begint zo en ik ga morgen lekker genieten van een nachtje in een hotel in onze hoofdstad. Helemaal fijn!

17 likes

Kerstavond bij de moeder van mijn vriend gehad maar ik voelde me de hele avond zo naar. De moeder van mijn vriend is ernstig ziek en in plaats van dat ik kon genieten van de gezelligheid heb ik de hele avond mijn tranen moeten wegslikken. Ik moest het eerste uur bijna om alles bijna huilen omdat ik de hele tijd dacht ‘oh misschien is dit wel het laatste jaar dat we dit samen meemaken’. En toen kwam ik daardoor in zo’n negatieve spiraal waarin je je hele leven gaat overdenken en je je gewoon verdrietig voelt over alles. Zo naar want heb de hele avond mijn tranen moeten wegslikken en eigenlijk van niets kunnen genieten :sob: En dan voel ik me nu ook nog schuldig tegenover mijn vriend omdat ik zo in mezelf gekeerd was en toen moest ik daar op weg naar huis natuurlijk ook weer om janken :sweat_smile:

25 likes

Ik vier geen kerst en heb niet zoveel met verplicht samenkomen met mensen enzo maar als ik dan zo’n berg cadeautjes ingepakt onder iemands boom zie liggen vind ik dat toch wel leuk. Ik wil ook gewoon een berg cadeautjes waar ik een paar weken tegenaan kan staren en me op kan verheugen.

20 likes

Godsamme, ik met m’n goed gedrag een pakket van de buren aangenomen. Nu bedenk ik me in bed dat ik echt geen idee heb waar dat pakket is (?) ik en mijn vriend zijn 1 uur aan het zoeken geweest maar we kunnen het niet vinden???
Hij is zelfs naar de papiercontainer gegaan maar ook niets. Nu ben ik bang dat het misschien toch in de ondergrondse vuilcontainer zit want we hebben veel vuilniszakken en rommel weg gebracht.
Nu kan ik niet slapen omdat ik angst heb dat als de buren komen, wij onze domme fout opbiechten hun ineens (wel begrijpelijk) om geld gaan vragen die we niet hebben…
Ik kan dat kut pakket echt nergens vinden :cry: en we kunnen ook niet liegen erover want dat voelt niet goed & ik wil absoluut de post bezorger niet onder de bus gooien want hij is echt wel een toffe peer.

9 likes

Ik kan echt egoïstisch denken soms zeg wow. Vriend is in contact geweest met iemand die positief is getest dus moet in quarantaine. Eerste en enige waar ik aan denk: shit kunnen ons 6-jarig samenzijn niet vieren :rofl:🥲

4 likes

Ik heb twee Otto’s voor mensen gekookt, voorgerecht en hoofdgerecht en ik was voor het eerst in m’n leven echt een soort getrainde chef, m’n tijdsplanning werkte perfect en alles was helemaal goed gelukt en ik had nul stress en zelfs de opmaak van de borden was echt heel goed gelukt?!

Normaal lukt het echt nooit om alles warm op hetzelfde moment te krijgen, maar lief dagboek vandaag was God met me :pray:t3: :sparkling_heart:

52 likes

Ik had dit woensdag ook. Was echt gek.

3 likes

Ik had dat toen mijn reuk en smaak begonnen te herstellen van COVID!

2 likes

Op werkdagen om half 8: laat me slapen :sob:
Op vrije dagen om half 8: en dan ga ik eerst die mega afwas eens doen.

Volgens mij word ik oud. Ik kan niet meer uitslapen.

13 likes

Voornemen was om lekker uit te slapen, maar er is zo te horen een behoorlijke brand in de buurt. Dan maar op tijd top2000 kijken :dancer:

In Enschede en omgeving noemen ze kliko’s Otto’s haha was even in de war van je post.

5 likes

Ik hoor ineens allemaal verschillende kerken door elkaar heen luiden omg wat vreselijk. Heb het te doen met de bijbelbelt. Daar gebeurd dat elke zondag toch?

2 likes

:heart::kissing_heart:

2 likes

Ik moet zo naar een kerstlunch maar lig zoooo lekker in mn nest. Why why

1 like

Iedereen in mijn familie heeft het treuzel-gen behalve ik, schiet eens even op jongens

9 likes

Heerlijk gewandeld in de kou en zon. Klaar voor de rest van de dag!

10 likes

Dit heb/had ik ook. Of dat geuren anders roken dan normaal. Inmiddels is het minder omdat ik zwanger ben en m’n neus daarbij beter is geworden.

2 likes

Ah nee je moet zeker niet de bezorger onder de bus gooien inderdaad. Wat klote zeg. Inmiddels al gevonden of?

1 like

Nee nog steeds niet :cry:

Nou dit is echt een top kerst. Man sinds gisteren mega hoofdpijn, overgeven, koorts, kan geen geluid of licht verdragen dus ligt in bed. Migraine achtig haast. Van de huisarts moet ie maar gewoon voldoende pijn stilling nemen.

Kinderen zijn bij opa en oma en ik zit in m’n eentje op de bank chocola te eten.
Ergens vind ik het wel lekker rustig, maar had het mij toch anders voorgesteld.

Zo maar eens wat wasjes draaien :grimacing:

2 likes