Wat je even kwijt wil #57

Vandaag was de laatste uitzending van wat eten we vandaag. Jammer vond het wel gezellig om te kijken 🄲

1 like

Haha, in mijn hoofd kan bij de titel ā€œwat eten we vandaagā€ enkel ā€œspaghetti, spaghetti, spaghettiā€ volgen :laughing::crazy_face:. Ik ken het programma verder niet, haha.

8 likes

Oh heerlijk alweer bijna familieruzie hier omdat een paar mensen na het eten weer op de bank waren gaan zitten, en een paar aan tafel bleven. Dat is blijkbaar heel ongezellig, dus of ajb de mensen aan tafel ook van tafel gaan want we zitten altijd in de zithoek na het eten :triumph:

Oh als ik ooit zo word :cry:

11 likes

Oh wow ik dacht dat ik overboard was gegaan met mn pyjama (90 voor broek en 90 voor trui) maar nu voel ik me er beter over :grinning_face_with_smiling_eyes:

Was pyjama van Dagsmejan trouwens, aanrader

Gewoon je koptelefoon opzetten en op je telefoon turen, zal ze leren

1 like

Aaah gezellig, daar zijn de mutsjes!

1 like

Schijnbaar had ik het verkeerde thema dat mutsloos was ingesteld. :sob:

1 like

Ik heb corona gehad en ben mn reukvermogen kwijt. De afgelopen paar dagen denk ik steeds dat ik dingen ruik die er niet zijn, en nu denk ik steeds dat ik pistache ijs ruik (echt, hoe komen mn hersenen erbij?) Maar nu heb ik zo’n ontzettende zin in pistasche ijs…:sob:

4 likes

Ik vond het uiteindelijk bij de Plus, naast de witte kaas :grimacing:

Na het gourmetten zitten we met het gezin en de hond voor de tv. Meerdere mensen klagen over de stinkende scheten van de hond.

Het waren die van mij :thumbsup:

55 likes

Ik heb zo veel gegeten, ik ontplof bijna, maar toch maar doordouwen he. Die kaasjes gaan op vanavond

5 likes

Bedtijd want het was een slopende week. Zou morgen graag een dagje geen verplichtingen hebben, Maar ik word verwacht bij mijn schoonouders…

1 like

Ik zou zeggen: stop de verwachtingen ergens anders, ik zie jullie in januari wel weer.

4 likes

Ik heb er ook nog 2 liggen die opgaan.

Heerlijke avond gehad met the holiday als afsluiter :smiling_face_with_three_hearts: (en morgen nog een deel want er ligt alweer iemand naast me te slapen)

1 like

Sorry, ik dacht echt alleen met m’n lul toen ik die ketting kocht…

Voor mij staat ie morgen op het programma. Zin in.

10 likes

Kerstavond was lekker ongedwongen en gezellig en ben nu weer klaar met de verplichtingen dit jaar :heart: de top 2000 begint zo en ik ga morgen lekker genieten van een nachtje in een hotel in onze hoofdstad. Helemaal fijn!

17 likes

Kerstavond bij de moeder van mijn vriend gehad maar ik voelde me de hele avond zo naar. De moeder van mijn vriend is ernstig ziek en in plaats van dat ik kon genieten van de gezelligheid heb ik de hele avond mijn tranen moeten wegslikken. Ik moest het eerste uur bijna om alles bijna huilen omdat ik de hele tijd dacht ā€˜oh misschien is dit wel het laatste jaar dat we dit samen meemaken’. En toen kwam ik daardoor in zo’n negatieve spiraal waarin je je hele leven gaat overdenken en je je gewoon verdrietig voelt over alles. Zo naar want heb de hele avond mijn tranen moeten wegslikken en eigenlijk van niets kunnen genieten :sob: En dan voel ik me nu ook nog schuldig tegenover mijn vriend omdat ik zo in mezelf gekeerd was en toen moest ik daar op weg naar huis natuurlijk ook weer om janken :sweat_smile:

25 likes

Ik vier geen kerst en heb niet zoveel met verplicht samenkomen met mensen enzo maar als ik dan zo’n berg cadeautjes ingepakt onder iemands boom zie liggen vind ik dat toch wel leuk. Ik wil ook gewoon een berg cadeautjes waar ik een paar weken tegenaan kan staren en me op kan verheugen.

20 likes

Godsamme, ik met m’n goed gedrag een pakket van de buren aangenomen. Nu bedenk ik me in bed dat ik echt geen idee heb waar dat pakket is (?) ik en mijn vriend zijn 1 uur aan het zoeken geweest maar we kunnen het niet vinden???
Hij is zelfs naar de papiercontainer gegaan maar ook niets. Nu ben ik bang dat het misschien toch in de ondergrondse vuilcontainer zit want we hebben veel vuilniszakken en rommel weg gebracht.
Nu kan ik niet slapen omdat ik angst heb dat als de buren komen, wij onze domme fout opbiechten hun ineens (wel begrijpelijk) om geld gaan vragen die we niet hebben…
Ik kan dat kut pakket echt nergens vinden :cry: en we kunnen ook niet liegen erover want dat voelt niet goed & ik wil absoluut de post bezorger niet onder de bus gooien want hij is echt wel een toffe peer.

9 likes

Ik kan echt egoïstisch denken soms zeg wow. Vriend is in contact geweest met iemand die positief is getest dus moet in quarantaine. Eerste en enige waar ik aan denk: shit kunnen ons 6-jarig samenzijn niet vieren :rofl:🄲

4 likes