Wat je even kwijt wil #57

Mijn ogen vallen al bijna dicht sinds ik uit bad kom 🥲 nog even top 2000 luisteren en in m’n puzzelboek bladeren en dan zo maar slapen

2 likes

Gewoon doen

Nee heb je, ja kan je krijgen

10 likes

Mijn zus heeft long covid en vandaag werd weer eens pijnlijk duidelijk wat dat met je doet. Dat je na een lunch van 2 uur gewoon 2 uur moet slapen echt pff, hoe is dit een leven van een 31-jarige vrouw.

10 likes

Prima eerste kerstdag gehad. Kaasfondue, Henry Cavill, iets teveel drank en te weinig slaap (nog geen 6 uur). Nu zo naar de asielkatjes toe, maar mijn bed ligt zo lekker :sob: En het voelt buiten blijkbaar als -10 :grimacing:

13 likes

Ik ben al een paar weken ziek met verkoudheid (bronchitis en holteontsteking) maar nu heb ik sinds gisteravond ook nog buikgriep. Ik voel me echt heeeeel zielig. Ik kan ook niet op social media kijken want al het eten draait mijn maag op de kop.

En dan zou ik vanavond nog het kerstdiner verzorgen, dat wordt hem niet :grimacing:

6 likes

:eyes::hot_face:

7 likes

Wat ongelofelijk dat iemand dat zn strot uit krijgt. Ik hoop dat je het van je af kunt zetten en er niet het kleinste beetje van gelooft.

1 like

Dag kerstboom. :wave:t2:
Hopelijk voelt mijn huis straks eindelijk weer opgeruimd.

5 likes

Nu al? :o

5 likes

Ja, is best vroeg maar ik begin aan een nieuwe baan en opleiding volgende week en wil nu alvast wat rust creëren.
Ik heb de lampjes dit jaar ook bijna niet aangehad.

9 likes

Ik heb zo’n fijne avond gehad gisteren. In joggingpak op de bank met AYNIL en Home Alone. Avondeten was gin tonics, chips en plantaardige kaasfondue. Perfecte kerst hoor. :ok_hand:t2:

32 likes

M’n vriend moet werken dus zit nu in m’n eentje aan de mimosas hehehe

9 likes

Heerlijk, ik ga straks ook alles opruimen!

1 like

Eerste kerstdag is geëndigd met een plottwist. Mn neef kreeg ruzie met mn oom en tante en is boos weggegaan. Mn nicht bleef hangen en zat te janken om wat er allemaal kut was. En mn ouders en ik zaten op de bank zo van, okeeeeeeeeeeeee. Was echt gezellig zeg

21 likes

Mezelf mentaal aan het voorbereiden op het feit dat ik zo verwacht wordt bij mijn ouders. Zusje is aanwezig met haar gezin en heb zo’n bloed hekel aan m’n zwager. :rage: loopt altijd te schreeuwen tegen z’n kinderen (5 en 8 jaar) en het feit dat m’n zusje erin mee gaat maakt dat ik ook aan haar een bloed hekel heb gekregen.

Merry Christmas :christmas_tree:

7 likes

Ik ga vandaag geen ene fuck doen :smiling_face_with_three_hearts: heerlijk. Twijfel of ik Masterchef Australia ga bingen, voor de 3e keer Gossip Girl ga rewatchen óf na maanden weer eens ga Simsen. :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Ik word zooo zooo zooo gek van het feit dat als ik niks te doen heb, ik ook niks gedaan krijg. Hele dag in bed / op de bank op tiktok en insta terwijl ik alles al gezien heb, zou zoveel meer kunnen doen. Huis is een troep. Was ligt te wachten. Planten moeten water. Kledingkast moet nodig opgeruimd. Maar ik kan me er niet toe zetten.

Als ik 9 uur gewerkt heb kan ik wel opeens nog én boodschappen doen én koken én afwassen én de badkamer poetsen. Waarom??? Waarom nu niet, ben echt lamlendig.

Ga maar weer even aan de wandel :+1:t4:

11 likes

Ik heb geen zin om verplicht gezellig te doen, laat mij lekker knorrig zijn

5 likes

Lang geleden dat ik zo ziek ben geworden van drank. Mijn vriend was wel echt een schatje. Goede test :sweat_smile:

4 likes

Ik stem voor Masterchef Australië!

1 like