Ik had me voorgenomen vandaag mijn kledingkast door te spitten en alles dat ik niet meer leuk vind en lang niet gedragen heb weg te gooien, maar daar ben ik zooo slecht in. Na een paar uur heb ik dan alles 10x in m’n handen gehad en gooi ik uiteindelijk misschien 1 hemd weg terwijl er zoveel kleding is die ik al jaren niet gedragen heb.
Ik doe soms kaneel of speculaaskruiden, heeft veel meer smaak
Herkenbaar Wat ik vorig jaar voor het eerst heb gedaan is in de winter juist zomerkleding uitzoeken en andersom. Want als ik nu naar mijn truien enzo kijk, dan denk ik bij alles dat kan ik binnenkort nog wel aan. En bij zomerkleding kon ik juist beter “beoordelen”
(ok vaag verhaal, maar dit werkte voor mij )
Nee ik snap je wel! Dat vind ik best een goed idee haha
Als je ruimte hebt om ergens tijdelijk een vuilniszak te bewaren is een twijfelzak chill! Daar doe ik alles in wat ik superlang niet heb gedragen maar waarvan ik denk ‘maar misschien wil ik dat volgende week wel een keer aan’. En als ik dan een paar maanden later dan niks gemist heb gooi ik die zak in de kledingcontainer zonder er verder nog in te kijken. Is voor mij de enige manier om een beetje effectief kleding weg te doen haha
Lekker meer dan 9 uur geslapen. Nu hopen dat mijn man zo het ontbijt klaar heeft of misschien heeft hij het al uren op dat zou ook nog kunnen (en jammer zijn)
Mik het op vinted, kan je er nog wat mee verdienen ook
Ik was het hele weekend weg voor kerst en nu net weer terug maar m’n huis is nu zo zo zo koud van 2 dagen de verwarming uit
Ik moet zo nog boodschappen doen voor het avondeten.
Totaal geen zin in, maar moet wel, anders hebben we geen avondeten.
Denk maar even een lijstje maken met wat ik nodig heb
Ik moet deze week ook gewoon werken. Op mijn werk is iedereen er sowieso ook, dus daar merk ik het niet echt. Maar buiten wel.
Dit is mijn twijfelmand. Ik ben heel radicaal, als ik het een week niet mis gaat het in de kledingbak. Ik bewaar natuurlijk wel kleding voor gelegenheden, maar dit gaat vooral om normale kleding.
Schoonvader en moeder hadden Durian bonbons meegenomen van de toko. Had een tijd geleden gezegd dat ik het altijd al wilde proberen (Durian is een Indische vrucht met een specifieke penetrante/vieze geur).
Iedereen mij hoopvol aankijken toen ik een hap nam. Smaakte de eerste twee seconden lekker, maar daarna kwam er een lucht vrij in mijn mond…Een combinatie van zwavel en andere rioolgeuren. 1/10 would not recommend.
Ik moet verhuisdozen inpakken want over 3 dagen gaan we verhuizen, maar ik vind het oersaai. Vriend is werken en ik zit alleen thuis. Na elke (halve) doos ben ik het weer effe zat en ga ik pauzeren op de bank
Ik moet ook gewoon werken, net als de rest van ons bedrijf. Drukste tijd van het jaar dus wel zuur dat kerst en o&n gewoon in het weekend valt en we geen extra dagje vrij hebben.
Dit is ook meteen een ergernis: ik werk nu bijna 10 jaar voor deze werkgever waarbij we de laatste 3 weken van december geen verlof mogen opnemen. En NOG STEEDS vragen mensen die ik al 10+ jaar ken “of ik ook lekker een paar weekjes kerstvakantie heb”.
Sorry, kerst gezeur.
Kerst viel tegen… Ik kreeg niet veel begrip dat ik nog niet soepel loop en dat ik gewoon pijn heb. De kinderen van mijn schoonbroer moest ik de hele avond waarschuwen dat ik niet goed met ze kon spelen want A. ik kan ze niet tillen. B. ik kan niet eens bukken. C. ik heb gewoon pijn.
Ten eerste zou mijn vriend zijn middelste broer niet komen want het is áltijd gedoe met hem, maar goed ik snap wel dat zijn moeder de kinderen wilt zien en hun niet weg stuurt.
Mijn vriend probeerde het steeds aan de kindjes uit leggen maar ze begrepen het niet goed en op een gegeven moment had mijn vriend gevraagd zijn middelste broer om het aan de kids het wilde uitleggen dat ik niks kan, maar die vonden dat ik me niet zo moest aanstellen want het was volgens hun liposuctie omdat ik dik was en het al en een tijd geleden was dat het gedaan is dus kon geen pijn meer doen.
Ik heb het maar genegeerd en mijn vriend gekalmeerd (want die was echt ready om mega ruzie te maken). Gelukkig greep ook mijn schoonmoeder en oudste schoonbroer in dat ze dit écht niet konden zeggen tegen mij en ik heb ze heel de avond genegeerd Lekker awkward maar ik heb het maar het beste van gemaakt.
Wat een stelletje klootzakken. Ik heb nog een oude hockeystick die je mag lenen. Komt vast van pas bij het volgende familiebezoek
Ja ik doe dit dus ook @anon41596379 maar dan aan het einde van het seizoen (vergelijkbaar dus), als ik m’n kleding ga wisselen. Dan haal ik alles eruit wat bijvoorbeeld zomerkleding is, en kan ik direct beoordelen wat ik die zomer wel/niet gedragen heb en zoek ik het uit. Werkt best goed indd!
Op dit soort momenten is het legaal om met kerstballen te smijten naar vervelende gasten.
Wat vervelend joh. Empathie is hem waarschijnlijk vreemd… Fijn dat je vriend, schoonmoeder en oudste schoonbroer het in ieder geval voor je opnamen en je daar een beetje steun aan had. En goed gedaan, negeren was ws de beste oplossing. Don’t feed the troll.
@Soy.peor ja er gingen ook wel gedachten door me heen om dingen naar hem te gooien… Het scheelt dat mijn vriend direct vertelde dat we volgend jaar 100% kerst vieren bij ons thuis zodat zijn moeder en oudste broer wel kan komen en de middelste sowieso voor een dichte deur staat om dit te voorkomen!