Heerlijk dat het zo koud en ijzig is, maar oooh ik vind het zo irritant dat het zorgt voor verstijfde spieren. Stap je naar buiten op de fiets en pas na een kwartier ofzo is het goed.
Mijn tenen kraken met deze kou, dus elke ochtend hoor je krak,krak,krak met lopen
Ah waarom was er een ei op het raam?
Maar lekker bezig!
Af en toe krijg ik van een koper op Vinted een berichtje als ze de kleding ontvangen hebben met dat ze er zo blij mee zijn of dat het perfect past, vind ik dan zo leuk om te horen! Ben ik helemaal blij dat mijn kleding goed terecht is gekomen
Ahhw jaa moet zeggen dat hoe leuk t ook was ik er nu met corona niet wil werken. Want er zijn geen tastings dus ook geen gezellige gekkies aan de bar!
Katten en videovergaderingen blijven een uitdaging.
Mensen met een switch. Spelen jullie dit ook in het openbaar? Ik zoek een reden maar moet binnenkort wekelijks 2u reizen. Zou een reden kunnen zijnš
Ik heb mijn switch bijna altijd bij mij en zit dan onbeschaamd skyrim of Zelda te spelen. Gewoon pakken en spelen. Niemand die er iets van gaat zeggen en anders is het waarschijnlijk zelf een gamer.
Ja wel eens gedaan in de trein en bus. Why not? Of je nu op je telefoon zit of e-reader zitā¦
ik moest gister verplicht the streamers kijken en nu heb ik al 24 uur dat kut Amsterdam lied in mijn hoofd
Hier ook ās avonds vaak veel last dus tegenwoordig vul ik online bij de politie een formulier in van vuurwerkoverlast. Ze hadden me daar een keer over gebeld dat dat de way to go was ok. Daar kan je ook invoeren of het op dat moment nog bezig is (alle keren ja), of je exact weet waar het is (ja!). Makkelijk idd om iemand langs te sturen zou je denken. Krijg ik zoān 4 uur na dat verstuurd te hebben bevestiging dat ze het nu verwerkt hebben. Ja top, rijkelijk laat. Waarom vul ik dan steeds zoān formulier nog in
Ik vier oud en nieuw in mijn badkamer om een trillend hondje gerust te stellen
Was bijna niet gegaan dacht wat is het nut.
Werd al moe van het idee te gaan treinen en kon mān bed moeilijk uit komen (moest 's nachts werken)
Toch mezelf naar het station gesleept en nadat eten was gebracht in mān badjas eten met een lekker flesje wijn
Vanochtend om half 7 opgestaan zodat ik thuis afgezet kon worden. Heb mān schoenen uitgetrokken, kleding uit en in mān bed gaan liggen en werd toen pas om 1 uur weer wakker. Blijkbaar toch iets te veel indrukken gehad afgelopen weekendā¦
Moet hierdoor opeens denken aan toen ik in een studentenflat woonde en ik ineens restanten ei van mān raam moest lappen, terwijl ik op de 8e verdieping woonde!?
Heel lang lopen verwonderen hoe mensen in hemelsnaam vanaf de grond eieren tot de 8e verdieping konden gooien, maar bleek later dat waarschijnlijk dronken bovenburen het vanaf hun balkon het hadden gedaan. Toch iets minder spectaculair.
Was trouwens niet alleen bij mij hoor, dus geen vete tegen mij persoonlijk (zover ik weet), gewoon slechte dronken humor.
Geen kraam toch? Ligt volgens mij gewoon bij de verse broodjes in?
Wat is Urk toch een vreselijk tv programma
Mijn oud-fwb heeft me een linkedin verzoek gestuurd kut medium, moet dat echt eens opdoeken
Omijngod doet me denken dat ik na oud en nieuw eens naar huis fietste rond 2 uur snachts, ik had gewerkt dus was nuchter. En toen fietsten we langs een huis waar een feestje was en daar zat iemand vanaf het balkon op de weg te plassen, waar dus gewoon mensen fietsten. Ik heb naar hem geschreeuwd dat dit smerig was en echt niet kon.
Maar echt hoe bedenk je het dat je best op voorbijgangers kan plassen???