Komt ook doordat het een hele sociale werkgever is, zelfs (store) managers picken orders en leveren ze in de stromende regen af bij klanten in dezelfde werkkleding, wordt geen onderscheid gemaakt in functie
Oh mijn hemel ik heb zoooooooo’n jeuk!!! M’n vriend kwam er maandag mee en sindsdien is het echt erg, we denken aan schurft zometeen naar de huisarts maar jezus hoe komen we hier nou weer aan
Gisteravond een meltdown gehad van dat fucking thuiswerken in de winter elke dag😭
Er heerst een schurft uitbraak, het komt de laatste tijd echt weer veel voor.
Ik heb het wel eens gehoord van studenten huizen! Ben benieuwd waar ik (of hij) dit heb opgelopen zeg want we hebben niet heel veel mensen gezien en al helemaal niet zo dichtbij. Gelukkig is het goed te behandelen.
Omg wat ik me nu bedenk, een vriend van hem had een stapel mooie jassen gevonden bij de afval containers en m’n vriend heeft er 1 gehouden
Sowieso dat dat het is
Voor mijn doen was het laat ja. Ik douche altijd ‘s ochtends en vaak ‘s avonds ook weer
Goeie tip!!! Misschien ook voor in het vervolg als we vintage kopen oid
Ohh dat is zo rot, heb het ooit door een vriendje gehad in mn studententijd. Als je het hebt helpt het echt om naast die medicatie zalf met lidocaine te smeren. Maar dat vertellen ze bij de huisarts vast ook.
Wat een nachtmerrie is werken eigenlijk zeg. Ben net 2 weken vrij geweest en nu weer twee uurtjes gewerkt en ben het nu alweer zat 🥲
Qua klanten valt t mee. Voor de kerst wel druk, nu minder. In de winkel is genoeg te doen qua opmaak. We hebben nu de winkel deels omgegooid. Ben benieuwd hoe t straks is.
@kali wij moeten met openen zelfs al 10 minuten voor tijd de winkel in. Als je later begint ook 5 minuten voor tijd. Weet niet of als t in je contract staat t wel/niet mag. Vind dat kwartier na werktijd ook zo’n dikke onzin dat t mag. Bij ons wordt t regelmatig 18.20/18.30
Ik heb net echt even als een klein kind zitten janken omdat onze vakantie niet door kan gaan volgende week.
Tuurlijk ik begrijp het allemaal, ook het risico van het boeken. Maar niet 5 dagen van tevoren dat er weer ergens een kutregeltje bedacht is waardoor we beiden niet meer kunnen.
En nu mezelf oplappen om naar de supermarkt te gaan en vet voedsel te kopen.
Heeft die vriend er ook zoveel last van? Echt super kut. Hopelijk is het toch iets anders en zo niet dan hoop ik dat jullie er snel vanaf zijn!
Ah shit Omboeken naar iets anders last minute niet meer mogelijk?
O nee wat kut zeg! Moet meteen denken aan dat die stapel daar misschien wel lag omdat iemand schurft had en het hele huis heeft weggegooid
Net diepvries dumplings gekocht, dan kan ik die lekker vreten bij oud en nieuw
Oeh lekker! Kan daar zo van genieten, zelf maken heb ik nu ook echt de energie niet meer voor haha
Zo lekker, welke heb je gekocht? Ik heb nu 4 zakken in de vriezer haha, maar vind die met kipgehakt het lekkerst.
Ik heb gyoza gekocht met varkenen groenten. Ik stoom ze gewoon, want ik ben een barbaar.
En zulke grote baozi met bbq pork.
Het is dat ik deel en iemand hiero eet geen kip en is allergisch voor garnalen. Volgende keer haal ik ook groenten dumplings
Dumplings > oliebollen
@Doperwtje heb zelf een keer dumplingvellen zelf gemaakt. De conclusie; ben hier echt te lui voor
Ja, gaan we vanmiddag nog naar kijken. Hopelijk kunnen we iets vinden.
Ik ook
Maar het is geen schurft! Het is hoogstwaarschijnlijk een allergische reactie die zowel mijn vriend als ik heel synchroon hebben! Heb nu pillen en koelende zalf