Dit is echt mijn nachtmerrie he als ik een huis koop. Dat je niet weet wat voor buren je hebt of wat voor ander soort bestaand overlast bij m’n potentiële nieuwe woning
Ja dat was de mijne dus ook al maar sinds ik hier woon des te meer… de buurvrouw is ook echt het liefste mens ooit. Gepensioneerd, kwam vanuit een grote stad hierheen voor de rust dus voor haar helemaal kut. Ze gaat nu echt praktisch in de middle of nowhere wonen en dat gun ik haar echt zo
Dit hebben m’n ouders gehad toen ze als jonkies hun huis kochten. De dronken buurman stond regelmatig in de tuin te schreeuwen: “AL MN BUREN ZIJN KLOOTZAKKEN!”.
Al hebben ze er gelukkig niet lang naast hoeven wonen.
Dat wordt bij ons gedaan
Hallo hier is onze baby
Zoveel kg - zoveel cm
Meter en peter zijn
Bezoek? Dit is het nummer
Cadeautje kan via de geboortelijst of op de pamperrekening BE8118717199191901
In het kort
Vreselijk… dan heb je net een huis gekocht en de boel mooi gemaakt en dan heb je hiermee te dealen zeker in de huidige markt komen veel mensen ook niet meer zo makkelijk weg natuurlijk
Ik heb bij mijn laatste (huur)woning eerst bij de buren aangebeld om te vragen hoe ze de buurt vonden, om achter zulke dingen te komen voordat ik er introk. Zeker met een koophuis zou ik dat ook doen. De overlastgevers zullen zelf misschien niets zeggen, maar de andere buren zullen wel eerlijk zijn lijkt me.
Iedereen op mijn stage heeft vakantie behalve de andere stagiair en ik en nu moet ik een belangrijke taak doen maar het lukt niet en ik kan niemand bereiken
Ik hoop zo erg dat N.W.A erop staat en anders Rammstein
Ja ik ga een tijd ochtend/middag/avond/nachtdiensten houden in de straat van m’n potentiële nieuwe woning
Ain’t nobody gonna belazer me
Haha, dit waren wij toen onze buurvrouw haar huis verkocht. Super lieve vrouw en waren bang dat het verkocht zou worden aan een huisjesmelker. Toen er bezichtingen waren zaten we dus ook constant te kijken.
Gelukkig hele fijne buren voor terug gekregen. Ik heb zelf ook een hele vervelende ervaring gehad in het verleden dus was me al aan het instellen op het ergste…
Nee, ligt echt niet aan het merk van je auto hoor! Sommige mensen zijn nu eenmaal kut (op de weg)
Ik had vandaag ineens een instagram login vanuit New York. Nou heb ik een extra verificatie en ik heb niets raars kunnen vinden (en natuurlijk mijn wachtwoord veranderd) maar het maakt mij altijd zo panisch. Op zulke momenten haat ik het digitale tijdperk
Ziekenhuis: Sorry maar bel maar 6 weken van tevoren, wij maken verder vooruit geen afspraken.
belt in november; sorry de arts zit tot half februari vol, even kijken wanneer hij tijd heeft.
Old news, dit hadden Mascha en Gregor ook voor hun kind
Don Leo Blokhuis
Ik heb de lambrisering in de keuken geverfd vandaag en het voelt echt alsof ik de hele dag vet intensief werk heb gedaan. Mij hoofd zit helemaal vol? Van naar de kleur blauw staren?
Nu al zin in de keukenkastjes morgen.
Pff ik merk dat mijn wereld echt klein aan het worden is. Ik werk thuis, sport niet meer (mag niet in deze lockdown), zie mijn vriendinnen alleen om in de regen mee te wandelen en het grote deel van mijn familie heb ik al 2 jaar niet meer bij elkaar gezien.
Echt geen zin om morgen weer de wekker om 05.45 te hebben en dan 8.5 uur te moeten werken op de vroege ochtend . Ik vind late diensten zoveel chillerrr pff.
Dat snap ik wel. Is het een optie om de training morgen te doen?
Het is gelukt