Dit zijn voor mij echt altijd van die plannen die nu een heel goed idee lijken, maar morgenochtend haat ik mezelf dan nog tien keer zo hard. Maar misschien ben jij anders, haha
Haha ja voor mij ook. Ik zou me sowieso morgen nog een x omdraaien als de wekker gaat. Maar om nu nog iets te gaan doen, terwijl t donker, koud, regenachtig is zou ik ook echttt geen zin in hebben
Iig succes @Ohappyday ik zou het sowieso knap van je vinden als je deze training gaat doen
ZĂłveel zin om op vakantie te gaan naar een mooi en warm land. Maar iets met een pandemie en geld.
Ik ga nu pas douchen. Doe een schone pyjama aan en ga gelijk naar bed
Vooral die pandemie houdt me tegen en ik vind het gek en verwarrend om te zien dat andere mensen âgewoonâ op vakantie gaan. Dan heb ik echt het idee dat er parallelle universums bestaan of zo met andere versies van De Werkelijkheid.
Jaa haha! Aan de ene kant denk ik; deze pandemie blijft waarschijnlijk ânog wel evenâ en dan denk ik oke ik ga volgend jaar âgewoonâ, maar in the end zit ik gewoon thuis op de bank (of hoogstens in een hotel in Nederland) omdat ik niet durf/het heel verkeerd voelt. Ondertussen staat mân Instagram wel vol met mensen die gewoon gaan en lijkt er bij hun geen pandemie te bestaan?
Pas? Douche je normaal âs ochtends?
Mijn vader haalt Leven & Dood uit zoân bieb op straat.
âVaiaan ik heb een nieuw Twilight boek voor je gevonden.â
âJa die heb ik al.â
âMaar dit zijn 2 boeken in 1.â
âJa, maar ik heb hem al.â
âEcht? Het zijn namelijk 2 boeken in 1.â
JA DAT WEET IK WANT IK HEB HEM AL
Ach, hij heeft het geprobeerd
Er wordt hier zoveel vuurwerk afgestoken de laatste tijd. Ook geen siervuurwerk dat er dan in ieder geval nog leuk uitziet, maar echt alleen van die harde knallen
Ik heb echt zin om geld uit te geven.
Weet alleen niet waaraan
Giro 55Doperwtje?
Nee flauw, wat ik dan meestal doe is een mini bedrag naar de spaarrekening overmaken (max 50)
Ja kan ik doen.
Voor nu staat het nog wel even lekker zo.
Ik wil inderdaad best even een liedje zingen voor die baby!
Vraag me wel af hoeveel mensen zoân baby playlist gaan beluisteren.
Cracker eten?
Voor de volgende keer: gaviscon werkt echt beter dan Rennies.
Ik ben al ruim 4 jaar iedere ochtend rond 5 uur wakker gemaakt en er was niet 1 dag dat ik uit mezelf wakker ben geworden omdat ik uitgerust ben. Help?
Ik vind dit altijd zo skeer van werkgevers. Heb bij een werkgever ook gehad dat we tijdens vertrek moesten worden uitgeschreven en gecheckt op diefstal door een manager/beveiliger. Moesten we eerst een zoektocht doen naar iemand die beschikbaar was en dan met zân allen wachten tot we gecheckt en uitgeschreven waren. Leuk ook als je om 9/10 uur 's avonds naar huis wil. Ben weleens een uur later naar huis gegaan door dit soort capriolen
Kat wil kroelen. Lief! Alleen meneer is dus kletsnat van buiten. Pootjes nat, buik nat. Dan is het wat minder.
En ondertussen struikel ik over gedachten in mijn hoofd die ik eigenlijk uit moet spreken, maar niet goed weet hoe.
Ik ben alweer zenuwachtig voor morgen en dat vind ik echt stom. Morgen is het spannende pas om 0900 en duurt ongeveer 1 uur tot 1,5 uur. ARGH.
Ik was eerst blij dat er een lockdown is met mân werk maar de tering hĂ©, ik zet 20.000 stappen op een werkdag inclusief zware pakketten uit stellingen sjouwen. Ik heb het gevoel dat ik overreden ben door een vrachtwagen maar ik mag vandaag weer Er hangt wel een super sfeer dus zingend met de top2000 door het magazijn.