Wat je even kwijt wil #57

Ha, verkoopt de molen in Zevenaar het nog steeds?

Ik had een reeks van 8 dagen gewerkt en zou vervolgens tm 2 januari vrij zijn. Al een hele poos had ik ingepland gisteren en vandaag leuke dingen te gaan doen. Oa door de lockdown is dit niet doorgegaan en nu is er ook geen alternatief geregeld, zoals gewoon lekker bij elkaar op de bank ploffen en gewoon chillen.

En dit weet ik van mezelf, maar ik kan zo tering slecht omgaan met zaken waar ik me op verheug en die dan niet doorgaan. Echt een klein kind waar je een pannenkoek van af pakt ofzo

7 likes

Dat lijkt me niet makkelijk. Er is een ā€˜het leed dat familie heet’ topic. Misschien dat het helpt om daar wat van je af te schrijven? Ik weet niet wat de reden is van de breuk, maar weet dat er wel meer forummers over kunnen meepraten helaas.

Ik heb de afgelopen paar dagen, sinds het niet meer vriest, vochtige vloer en muren op bepaalde plekken in huis, voornamelijk de gang. Maar ik zie nu ook dat de luchtvochtigheid hier in Groningen 99% is :neutral_face:

Geen idee het wordt in elk geval op bouwhuis verkocht

2 likes

Mijn keuken is een ontplofte bende, want ik wil morgen leuke hapjes kunnen serveren (loopt bij mij altijd iets uit de hand qua hoeveelheid werk en daarna kan ik een weeshuis voeden).
Vind het super leuk om te doen, maar dat opruimen als ik moe ben…

6 likes

Yes ik ben altijd nerveus op oudejaarsdag (wat nergens voor nodig is), dus heb vandaag al alle boodschappen in huis gehaald zodat ik morgen lekker kan chillen.

Alleen ik heb nog geen sterretjes :frown: ben bij 2 supermarkten geweest en ze hadden ze niet

6 likes

Heftig! Dit is geen keuze die je van vandaag op morgen hebt gemaakt waarschijnlijk. Je bent nier de enige, daar heb je geen drol aan, maar soms helpt het een heel klein minibeetje als je dat weet.
Knuffel :heart::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wow dit is slim! Ik ga zo ook even denk ik

1 like

Ik ga over 2 weken weer proberen te werken (2 uurtjes per week) en ik ben daar eigenlijk wel blij om. Het gaat op sommige vlakken echt beter en ik vind het fijn om tenminste iets weer te doen. Ik heb er zelf zin in!

9 likes

Geniet vooral veel van elkaar en mooi dat je erbij stil kunt staan wat jullie ondanks alles hebben bereikt :heart: En ik weet zeker dat jullie moeder erg trots op jullie zou zijn.

Hier hetzelfde meegemaakt (ook moeder plotseling overleden toen ze een jonge dertiger was, ander ouder bleef alleen achter met 3 kinderen < 10) en hoe ouder ik word, des te trotser ik op ā€˜ons’ ben.

12 likes

Ik heb gevraagd of ik morgen voor ƩƩn keer thuis mag werken, want het is toch rustig hier. Kan ik mooi m’n huis een keer goed opruimen :slight_smile:

8 likes

Ik zag net in een vlog iemand chips met mayo en nu heb ik zon zin in chips met aioli. Morgen maar halen.

3 likes

Ik zat echt net mn flink mandje te vullen met chips en wijn :joy:

1 like

Chips naturel met knoflook is echt zo chill.

3 likes

Jaa de drank heb ik al. Morgen t vreten halen haha.

1 like

Hoe wat waar wanneer

3 likes

:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

Kruidvat heeft ze volgens mij ook!

1 like

Nee, de opdracht staat helemaal vrij. Ik wil zien wat jij bedenkt.

…

Wat jij hebt is een mooie opzet, maarre KUN JE WAT MET VERKEERSBORDJES DOEN

:woman_facepalming:t2: