Wat je even kwijt wil #57

Ik ging er niet vanuit dat ook ochtendmensen vuurwerk afstaken

Ik heb vuurwerk afsteken als het licht is buiten sowieso nooit begrepen. Vooral wanneer het ook echt siervuurwerk is wat mensen dan afsteken. Je schiet letterlijk iets de lucht in wat je niet kan zien… oke?

5 likes

Lekker knallen dat lijkt mij de enige reden. Dat of hun innerlijke pyromaan heeft deze maand de overhand

1 like

Deze soort ochtenden helpen mij echt. Mooie opkomen van de zon en de kleuren die per minuut veranderen :heart_eyes:

1 like

Carbid schieten midden in Amsterdam zou inderdaad geen goed idee zijn.

Mijn theorie is dat er een overlap is tussen de fanatieke vuurwerkknallers en de barbecue fanaten

2 likes

Het is voor velen ook traditie om dat te doen.

Volgens mij heb ik al hooikoorts door dit weer. :neutral_face: En zie al meer mensen hooikoorts-medicatie bestellen.

6 likes

Ik had hier nog niet eens aan gedacht omdat het eind december is, maar ik deeeeenk dat ik nu snap waarom mijn ogen jeuken en mijn partner steeds niest. We dachten allebei dat het aan de verwarming lag maar kan natuurlijk best pollen zijn.

1 like

En mensen die zeggen dat je met je poten van zwarte piet af moet blijven want kinderfeest?

2 likes

We spelen elk jaar op werk aan het einde van het jaar een spel waarbij je de eindstand van de AEX moet raden. Iedereen legt 2 euro in en zo hebben we een prijzenpot van 300 euro ofzo haha. En degene die het dichtste bij zit wint dus. En omg hij schommelt rond mijn gok! Met natte vingerwerk ingeleverd, dus dit zou echt heel grappig zijn.

Edit: wat een suf spel als ik het zo uitleg hahahaha

28 likes

Mijn vader deed ook zo’n soort gelijk iets mee op zijn werk, je kon 1 miljoen dollar winnen… zimbabwaanse dollar welteverstaan

12 likes

Hahaha bij ons zijn het gelukkig echt euro’s. De collega die het organiseert stuurt vandaag ook de hele dag door super uitgebreide mailtjes als een soort wedstrijdverslag met reacties van collega’s en lijstjes met wie er op kop liggen. :joy:

11 likes

Volgens mij is dit vrij gebruikelijk eind december. Mijn moeder had er jaren geleden met kouder weer tijdens kerst ook last van, volgens mij komt het door de els.

1 like

Meestal beginnen de herhaalrecepten bij ons in eind januari, door de hazelaar vooral volgens mij, valt nu wel echt op!

1 like

Ik ben voor het eerst alleen met oud en nieuw. Hakt er toch wel in.

Het doet me ook beseffen dat ik nieuwe vrienden nodig heb want wauw wat een teleurstelling.

28 likes

Hier precies hetzelfde <3 heb ook helemaal geen zin in deze dag. Heb mezelf nu gedwongen op kantoor te zijn, ben ik nog een beetje onder de mensen.
ik probeer vooral te bedenken; het is gewoon een normale vrijdag die vanzelf weer voorbij gaat.

15 likes

Hier een onpopulaire mening misschien. Ik ben bewust alleen. Ik vind deze dag echt heel stom. Sowieso haat aan vuurwerk, maar ik vind het vieren van een overgang naar een andere dag/jaar ook raar. Mensen vinden dan ook dat je niet alleen mag zijn, opgelegde onzin. Ik vind het prima om lekker vanmiddag oliebollen te bakken (het enige goede aan deze dag), maar daarna vind ik het wel mooi geweest. Ik hoef nergens op de bank te zitten en te wachten tot het 12 uur is, terwijl ik er geen zin in heb en liever gewoon thuis zit te chillen. Vroeger organiseerde ik altijd een haat- en nieuwfeest. Maar iedereen is inmiddels afgehaakt en gaat nu braaf met hun lovers ergens uitzitten. :stuck_out_tongue:

49 likes

Ik haat dat uitzitten tot 0.00 uur ook zo erg en het liefst zou ik gewoon een hotel boeken en gaan chillen in een bubbelbad. Maar ik heb jarige familie dus daar gaan we standaard heen en dan blijven we maar plakken. Gelukkig is er veel wijn en lekker eten.

14 likes

Nee nee, wat ik bedoel is dat alleen zijn niet erg is. Ik bedoel forumleden die aangeven zich naar erover te voelen dat ze alleen zijn en dat vind ik vervelend voor ze.
Natuurlijk is het niet erg om alleen te zijn, ik zal de post verwijderen want het is niet bedoeling mensen zich op een bepaalde manier te laten voelen, sorry.

Als iemand het zelf vervelend vindt zeker! Ik hoop alleen niet dat het komt door de groepsdruk van niet alleen ‘mogen’ zijn, want dat mag heus als je dat wel wil.

2 likes