Wat je even kwijt wil #57

Ik vond het wel aardig hoor. Natuurlijk zijn er mensen die het prima vinden om alleen te zijn op zulke dagen, maar als je zo sterk in je schoenen staat daarover dan ga je een peptalk voor anderen toch ook niet als een belediging opvatten.

Dank je in elk geval.

3 likes

Mijn kat is gebeten door een hond en gaat het waarschijnlijk niet halen :sob::sob:

27 likes

Ik vind t ook zon stom feest. Iedereen doet ook alsof dat t laatste feest ooit is en dat je daarom de beste avond ever moet hebben. Terwijl hoe leuk je plannen ook zijn t valt altijd vies tegen.
En toch doen we t elk jaar opnieuw

18 likes

Wat onwijs naar, heel veel sterkte!

4 likes

En morgen is het een doodgewone zaterdag, niet eens een lekkere extra vrije dag een maandag zit je gewoon weer achter je bureau. Wat een leven

19 likes

Ik vergeet gewoon steeds dat het oudjaarsdag is. Ik denk ook dat ik vanavond ga slapen om 10 uur en pas morgenochtend besef door de appjes met nieuwjaarswensen dat het een nieuw jaar is. Zo suf, zelfs vorig jaar had ik nog wel iets van een gevoel maar het gaat nu allemaal langs me heen.

4 likes

Ik ben twee dagen geleden pas gaan nadenken wat te doen met Oud en nieuw nadat iemand vroeg wat m’n plannen waren. Door covid echt nul feeststemming ervaren deze maand dus was het ook gewoon een beetje vergeten. Ik sluit nu als derde wiel aan bij m’n zus en haar partner (wel gezellig hoor), maar had er net zo lief een normaal weekend van gemaakt, maar dat zou toch als sociaal afwijkend worden gezien in mijn omgeving. Kreeg voor corona sowieso al ieder jaar commentaar van ooms en tantes waarom ik niet was gaan stappen en compleet naar de tyfus was gegaan, want ja dat heurt een student te doen natuurlijk :thumbsup:

@flwhrs wat rot :cry: Sterkte!!

2 likes

Dit jaar is sowieso één grote groundhog day.

7 likes

Hahaha ik had eigenlijk voor m’n kerstvakantie een deadline voor uni maar ik had uitstel gekregen, ‘als je het maar voor het einde van het jaar inlevert.’ Ik was echt voornemens om het voor kerst af te hebben maar drie keer raden wie er nu nog als een bezetene aan het typen is zodat ze haar laptop in ieder geval vanavond niet mee hoeft te nemen naar haar vrienden :thumbsup:

14 likes

Zeg dat je dacht dat ze einde van het collegejaar bedoelden👍

5 likes

Bij mij is het ook de eerste keer, en ik heb ook het gevoel dat ik wat meer vrienden nodig heb. Kan normaal goed alleen zijn maar nu voelt het wel wat eenzaam. Het is kut maar ik hoop dat je je ondanks alles wat okĂ© voelt deze avond, morgen is het gelukkig meer voorbij. Je mag altijd dm’en !

3 likes

De enige reden dat ik vandaag iemand zie is omdat ik niet alleen woon. Heb echt nul met oud en nieuw. Heb t ook nooit anders gevierd behalve een paar keer met 1 vriendin. Doe niet aan feestjes en denk dat ik ook lekker mn truijurk aandoe ipv iets feestelijks. Heb al gedoucht en dat was al moeite genoeg :joy:

Echt heerlijk hoe sommige mensen het concept van in de rij staan niet begrijpen. Elk jaar hetzelfde liedje bij de rij voor de oliebollenkraam. Als je entertainment wil - stoeltje erbij met koffie en je bent voorzien.

3 likes

Ah neee wat ontzettend naar :sob: ik ga voor je kat duimen/bidden/hopen.

3 likes

Heerlijk om daar dan te gaan zitten en dan een beetje te stoken.

“Stond u niet achter die mevrouw
”
“Oehh ik zie dat de oliebollen bijna op zijn.”

29 likes

Dit precies! Heerlijk. Er was in dit geval een ophaalrij voor de appel beignets die op waren. ‘Goh meneer, moet u niet in die rij, die gaat veel sneller’ en dan realiseren dat die mensen al betaalt hebben :joy:

3 likes

Ik ga denk ik mijn plannen vanavond afzeggen. Ik heb gewoon nergens zin in en wil lekker thuis blijven. Het enige waar ik tegenop zie is dat iedereen dan gaat vragen wat ik dan ga doen en dat ik moet uitleggen dat ik niet zielig ben :roll_eyes:

4 likes

Ik heb zo schandalig veel kaasjes en bier in huis gehaald voor oud en nieuw. Vorige week met kerst ook al. Dit is een beetje een omg naar mezelf want zoveel drink ik nooit.

3 likes

Ik wil dit rapporteren. Jezus wat een kutpost

11 likes

Same! De afgelopen 2 jaar sliep ik gewoon om 00:00
 hahaha