Wat je even kwijt wil #57

haha ik ram gewoon die stok ergens tussen mn tanden en zit met mn andere hand te scrollen! kwestie van oefenen misschien. succes :woman_mechanic:t2:

4 likes

Jaja, ik ben mentaal een kleuter :joy:

15 likes

De (positieve/negatieve) Covid testen worden veelvoudig over de app gedeeld, dus toen ik net een ander soort test doorgestuurd kreeg moest ik even checken of het was wat ik dacht dat het was. Wat een tijden dit.

5 likes

Ik vind dit echt een briljant idee en ga dit vanaf nu ook toepassen in mijn leven. Doe het sowieso altijd blind. Ik poets wel altijd in de ochtend mijn tanden rechtop zittend in bed zodat er nog een soort tussenfase is tussen liggen en opstaan, maar dat van het stoken had ik nog niet bedacht!

1 like

Wow tandenpoetsen in bed vind ik nog veel fascinerender eigenlijk. Heb je tandpasta en water enzo naast je bed dan? En moet je niet tussentijds uitspugen? Mijn hele bed zou onder de tandpasta zitten denk

5 likes

Kut vuurwerk

1 like

Ja ik schrok me net echt kapot! Ik was zo moe en in slaap gevallen en de knal was zo hard dat ik echt met mijn hart in mn keel wakker werd. Voel me helemaal opgejaagd :cry:.

2 likes

Tandpasta en tandenborstel naast mijn bed idd! En ik heb altijd niet-schuimende tandpasta omdat ik in schuimende altijd stik en moet kokhalsen (lekker dramatisch haha) dus dat knoeit echt bijna nooit. En als ik dan klaar ben ga ik uit bed en loop ik naar de badkamer om te spoelen en de rest van mijn ochtendroutine te gaan doen. Maar dan heb ik toch nog even een paar minuten extra in mijn warme bed kunnen chillen!

3 likes

Bij mij staat het inbde badkamer, maar ga als ik het heb gepakt nog ff 2/3 min in bed zitten terwijl ik poets

1 like

Laatste dag dat je aangifte inkomstenbelasting kan doen over 2016? 31 december 2021. Ik ben echt super erg op tijd. :+1:t4:

10 likes

Ik ben wel de zorgverzekering vergeten kom ik nu achter. Dus dat kan ik morgen nog doen :sob: Zou 2022 dan het jaar zijn waarin ik dingen eerder doe? Goed voornemen in ieder geval.

Om half twaalf nog even een vega oven kroketje eten is echt the best. :heart:

6 likes

Ik wil een kaartje sturen naar een vriendin met wie het mentaal niet zo goed gaat maar ik weet niet wat ik erin moet zetten omdat ik niet zo’n pusherig type wil zijn met “alles komt goed”

1 like

Misschien gewoon iets van dat je aan haar denkt en haar waardeert?

13 likes

Normaal gesproken bak ik altijd de oliebollen bij m’n ouders, maar dit jaar niet, omdat ik oud & nieuw een keer alleen met m’n vriend vier. Nu kreeg ik vandaag allemaal snapchats van mijn zusje toegestuurd met mislukte oliebollen en dat ze me missen :joy::joy:

22 likes

Ik voel me echt een succesvol adult omdat ik net nog iets heb gedeclareerd en m’n zorgverzekering heb gewijzigd

31 likes

Duurt maar een paar minuten dus je bent echt prima op tijd! Ik vind je een succesfull adult hoor. Tip: doe het via independer, krijg je er een gratis tandongevallen verzekering bij!

Ik heb net een harry Potter marathon gedaan (wilde mijn vriend) en… het zijn echt kinderfilms he? En waddup met al die loze liefdesverhaallijntjes

7 likes

Oh ja, ik doe dit ook! Meestal wel omdat het chaos is en in plaats van te organiseren of selectief dingen weg te gooien, gooi ik alles maar weg zodat ik er niet meer mee in m’n hoofd zit.

2 likes

Ik ben al een half uur wakker. Ik wil weer doorslapen anders red ik de jaarwisseling niet eens 🥲

Ik heb nu voor het eerst een riem omgedaan omdat mijn broek de hele tijd afzakt en ik het er niet mee eens ben dat ik nu weer een nieuwe broek moet gaan kopen. Laatste nieuwe broek was 2 maanden geleden en ik heb simpelweg geen zin om daar geld aan uit te geven :’) (En ik heb ook geen zin om uit te zoeken welke maat ik nu weer wel of niet pas)

7 likes