Wat je even kwijt wil #57

Ik ging vandaag lekker vroeg naar werk (7 uur op de fiets) en de oliebollen kramen waren al open!!! Had dat niet verwacht zeg

5 likes

Kun je ontbijten met oliebollen

4 likes

Samen met mijn vriend opgestaan zodat ik dalijk de boodschappen al kan gaan doen. En ik rijd daarna door naar het dorp van m’n ouders om daar oliebollen te gaan halen omdat ik niet weet waar ik in mijn stad lekkere kan kopen :rofl:

4 likes

Ik ben nog steeds (!) wakker. Dat gaat wat worden vannacht want ik heb ook nog een druk middagprogramma en geen tijd voor een dutje.

Gotta love onregelmatig werken en een fucked up ritme

1 like

Ja jong ik zat het te overwegen, had het gewoon moeten doen eigenlijk :grimacing:

2 likes

Omg m’n collega heeft allemaal zakken gehaald voor ons :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Was om 4 uur al wakker en kon niet meer echt verder slapen dus ben benieuwd of ik 12 uur vannacht ga halen

1 like

Wtf ik hoor nu al vuurwerk.

Ik zit hier ook op de bank te genieten hoe de stad steeds lichter word. Op de een of andere manier heeft de lucht nu ook een mooie kleur! Hoe is het op Texel? Hopelijk word er daar niet teveel geknald en kun je goed tot rust komen!

1 like

Nu pas?

1 like

Wauw deze lucht. Onze hele slaapkamer licht gewoon roze op.

Maar hallo hee, ik zit buiten koffie te drinken op 31 december terwijl ik vorige week nog met 3 truien en een sjaal achter mijn laptop zat. Dit weer is niet normaal.

11 likes

Ik ging er niet vanuit dat ook ochtendmensen vuurwerk afstaken

Ik heb vuurwerk afsteken als het licht is buiten sowieso nooit begrepen. Vooral wanneer het ook echt siervuurwerk is wat mensen dan afsteken. Je schiet letterlijk iets de lucht in wat je niet kan zien… oke?

5 likes

Lekker knallen dat lijkt mij de enige reden. Dat of hun innerlijke pyromaan heeft deze maand de overhand

1 like

Deze soort ochtenden helpen mij echt. Mooie opkomen van de zon en de kleuren die per minuut veranderen :heart_eyes:

1 like

Carbid schieten midden in Amsterdam zou inderdaad geen goed idee zijn.

Mijn theorie is dat er een overlap is tussen de fanatieke vuurwerkknallers en de barbecue fanaten

2 likes

Het is voor velen ook traditie om dat te doen.

Volgens mij heb ik al hooikoorts door dit weer. :neutral_face: En zie al meer mensen hooikoorts-medicatie bestellen.

6 likes

Ik had hier nog niet eens aan gedacht omdat het eind december is, maar ik deeeeenk dat ik nu snap waarom mijn ogen jeuken en mijn partner steeds niest. We dachten allebei dat het aan de verwarming lag maar kan natuurlijk best pollen zijn.

1 like

En mensen die zeggen dat je met je poten van zwarte piet af moet blijven want kinderfeest?

2 likes