Wat je even kwijt wil #57

Ik heb nu al 3 nachten achter elkaar gedroomd dat Bas Smit ongevraagd aan mn borsten zit :confused: wat wil het universum mij vertellen

9 likes

12 likes

We gaan vanavond naar vrienden toe, mijn planning zelf was daar rond een uurtje of 20:00 er te zijn. Krijg ik net een appje; heey jullie zijn toch ook vrij? Zullen we rond 14:00 uur afspreken. Eeeuh nee :joy:
Hartstikke gezellig hoor maar ik ga toch echt niet vanaf zo vroeg bij je thuis zitten.

20 likes

Het wordt echt het hele jaar door medicatie gebruiken nu :pensive:

Nee. (Natuurlijk, hartstikke lekker)

Wat lief, dankjewel :purple_heart:

1 like

Vandaag is de sterfdag van mijn moeder, ik stapte vanmorgen de auto in zet de radio aan en bam Bryan Adams met summer of 69. 't liedje van mam en mij, zo bizar maar ook mooi :black_heart:

95 likes

Wat mooi. Heel veel sterkte vandaag!

3 likes

Erg tevreden over het feit dat ik vorige week al een bestelling had geplaatst bij de oliebollenkraam en net de gigantische rij kon skippen.

7 likes

Nee joh, in Nieuw Zeeland zijn ze al in 2022. Daar moet op gedronken worden

3 likes

:heart::heart::heart:

2 likes

Wow je had wel ff mogen waarschuwen

3 likes

Ja dit had wel in een spoiler gemogen.

4 likes

Ik krijg zo de booster en ik ben daar echt heel blij mee, maar ik hoop dat ik vanavond niet te beroerd ben :sweat_smile: Geen feestplannen, maar griepig op de bank liggen is toch wel jammer.

4 likes

Er gaan maar liefst drie sets buren verhuizen de komende tijd en ik word daar echt zo zenuwachtig van omdat ik niet weet wat voor mensen er voor terug komen.

4 likes

Dat bedrag onder de streep bij de ziektekostenverzekering doet elk jaar meer pijn.

5 likes

Oh de hond van mijn ouders wordt nu al helemaal gek van de knallen (en mijn ouders wonen ook nog eens super achteraf in het buitengebied). Het is haar eerste oudjaar dus we wisten ook niet hoe ze zou gaan reageren. Ik vind het zo zielig, snap de lol er ook echt niet van

1 like

Nu al misselijk van de oliebollen

2 likes

Ik schrok toen ik van de week hier op het forum zag dat iemand een premie had van 158 euro per maand (weet niet meer wie). Dat is zo ongelooflijk veel geld, echt moeilijk om aan te zien vind ik het. Met bijna 1400 euro aan premie per jaar kom ik er dan nog relatief goed vanaf.

Ik heb nu een rustige, oude dame als buurvrouw in een veel te groot appartement. Als zij sterft, komt er zeker een gezin voor terug. En daarvan wonen er al zo veel in de buurt en boven mij. :sob:

2 likes