Wat je even kwijt wil #57

Een beetje wel, toch? Hoewel liever niet inderdaad, dus zou beter zijn als je het niet doet.

2 likes

Doe maar niet been there done that. Was de laatste dag sochtends laatste pill. Savonds cocktail. Paar uur later met samengeknepen billetjes in de auto naar huis. Heb mn wc gered maar scheelde niet veelšŸ˜‚

Ook maar overgestapt van zorgverzekeraar, echt blij mee. Independer is trouwens echt een hele chille site!

1 like

M’n vader is nu extra aan t werk omdat bij Achmea t hele systeem op hol is door alle mensen die nog overstappen🤣 meeste verkeer kwam idd via independer

5 likes

https://www.ad.nl/binnenland/jongen-12-overleden-bij-vuurwerkincident-man-aangehouden~a0140ac7/
Wat verschrikkelijk…

Oh nee wat afschuwelijk :cry::cry: heel veel sterkte

2 likes

Ja echt, heb tranen in mijn ogen.

2 likes

Ook dat ze alleen maar langs liepen en zelf dus niet aan het klooien waren met vuurwerk :sob: maar hi ha ho kom niet aan oerhollandsche tradities hoor want vuurwerk afsteken is een soort grondrecht

14 likes

Zeker op slayer toen die bij de top2000 kwam? :rofl:

1 like

Biecht: ik heb geen zin in vanavond. Het was een lange werkweek. Ik wil in bad met een wijntje en op tijd naar bed maar er komt bezoek🄲

4 likes

Er wordt hier al een paar dagen zwaar vuurwerk afgestoken, ik denk dat het best een stuk verderop is maar onze ruiten trillen. Wtf.

Oef 1400 vind ik ook echt jaloersmakend! Ik zit zelfs boven die 158 en daarnaast ook nog altijd standaard m’n eigen risico kwijt en dan nog wordt niet alles gedekt :weary:

Mijn moeder had een luxe borrelplank/plateau met gerechtjes besteld voor vanavond. Dacht ze. Komen we daar aan, blijkt ze voor gisteren besteld te hebben :thumbsup:. Gelukkig hebben ze, super lief, nog wat geregeld en hebben we nog vers eten meegekregen. Liep ze ondertussen door de zenuwen, omdat ze het verkeerd had gedaan, ook nog bijna Marc-Marie Huijbregts omver die ook wat kwam kopen :joy:. Maar goed we hebben dus toch eten vanavond en gelukkig iets vers! :biggrin:

35 likes

Ik wil een 2021 berichtje maken op instagram, maar hij wil de foto’s niet uploaden :cry:

1 like

Ik ben in glitteroutfit onderweg naar de boosterprik :partying_face:

49 likes

Oh nee dit is echt vreselijk. Heel veel sterkte!

2 likes

O god ik sta met pech langs de a12 :joy::+1:t3:Wat een feestje is 2021 toch geweest

17 likes

Inderdaad, je bent volwassen, je bepaalt zelf wat je doet nu. Als je alleen maar dingen doet die je kut vindt is er maar 1 persoon die je daarop moet aankijken.

15 likes

Omg ik zat met een jongeman in de trein die overlast gaf en op een gegeven moment ook ging roken!! Ik spreek hem aan en krijg echt de wind van voren, word uitgescholden voor vanalles en nog wat. Ben uiteindelijk de coupe uitgegaan en in een tussenstuk gaan staan, komt hij daar na een tijdje ook staan omdat we bijna bij Rotterdam zijn, en begint hij opnieuw. Heb gezegd dat hij me met rust moest laten, hij had zijn sigaret immers uitgedaan, wat ik had gevraagd. Ben weer terug de coupe ingegaan waar een aantal mannen zaten, waar er gelukkig ook een van zei dat hij normaal moest doen. Dacht dat ik er goed aan deed hem aan te spreken op zijn gedrag, maar voelde me echt onveilig en was achteraf gezien wel een typetje bij wie er een mes uit de broekzak zou kunnen verschijnen, ga dit in het vervolg echt niet meer zo doen. Adrenaline zit hoog. Gelukkig nieuwjaar ook pannenkoek :mad:

13 likes

Wat super naar om mee te maken!! En fijn dat er uiteindelijk wel mensen bij sprongen. Ik vind het juist super dapper dat je hem er op heb aangesproken! In zulke situaties zouden veel mensen die moed hebben.

Je hebt ook een nummer van ns wat je kan contacten in zulke situaties! Misschien is dat een fijn idee voor de volgende keer.

2 likes