Wat je even kwijt wil #57

Ik heb echt veeeeel te veel eten voor vanavond… zijn met 4 personen en gaan eerst gourmetten. Heb voor in de avond stokbrood, verschillende toastjes, meerdere smeersels, druiven en paprika’s, chips en nootjes en ook nog bladerdeeghapjes gemaakt.

Ik ga 2022 echt rollend in :sweat_smile:

20 likes

Lief van je. Nadat ik hem had aangesproken, wilde ik inderdaad de ns een berichtje sturen omdat de sfeer zo grimmig was, maar had dat nummer niet en kon even niet helder nadenken. Heb net direct het nummer opgeslagen in m’n telefoon (jullie ook meteen even doen: 0613181318) zodat ik de volgende keer (hopelijk niet nodig) wel direct contact met ze kan zoeken.

5 likes

Liever zo dan dat er 1 toastje pp is. Hier neemt het bezoek zelf eten/drinken mee, wel zo makkelijk. Doen we vaker trouwens.

1 like

Idd, ik kan echt niet tegen skere boodschappen.

———

Wat is ORS goor, gatver :nauseated_face:

2 likes

Hoezo is Danish Chef overal uitverkocht? Dit komt sowieso door Tim den Besten :angry:

2 likes

@Soy.peor
Dit kan jij beter meit

2 likes

Hahaah ik de hele dag “Fuck oliebollen” wij naar de appie mn vriend kreeg een hele zak oliebollen gratis. Wie stopt er gelijk een in dr dikke bekkie? :raised_back_of_hand:

18 likes

Ik heb letterlijk zon soort tasje maar dN een hond :joy:

1 like

De goede voornemens beginnen morgen pas. Maak je nu maar schuldig aan het eten van oliebollen

5 likes

Top, met de krasloten quite gespeeld :ok_hand:t2: Was toch een leuke tijdsbesteding zo. Nu nog de eindejaarsloten

6 likes

Wat de gek ervoor geeft

1 like

Echt leuk joh, had van de week een dikke woordenwisseling met mijn moeder over opmerkingen van haar richting mij die gewoon niet kunnen. Ik heb toen gewoon maar de telefoon erop gegooid want had er na 3 dagen verhuisstress echt geen puf voor. Ik vond het stom om dit niet uitgepraat te hebben voor de jaarwisseling dus belde ik vanmiddag. Gaat ze gewoon verder waar ze was gebleven. Kan ze nou nooit een x sorry tegen mij zeggen? Wist echt niet wat ik ermee moest dus heb maar gezegd dat ik haar voorlopig even niet wil zien of spreken. Happy new year to me. :pensive:

18 likes

Nou ik giet het eerste glas wijn van de avond er alvast in.

3 likes

ik doe met je mee :wine_glass:

1 like

Neeeeeeee :weary:
Ik wachtte met vertrekken omdat ik wilde weten wie op 1 stond in de foute 1500. Spijt! Zet vooral niet je radio aan nu

Ik ga zwemmuuuhhhhn :cry:

7 likes

Iemand van hier had op insta 2 polls en ik wilde braaf stemmen maar klikte door per ongeluk :sob:. Wil even zeggen dat ik geen bladgroente eet en dat kinderen zeker wel mogen weten dat er dieren dood gaan voor vlees (hierop stemde ik nee per ongeluk).

1 like

IN BACARDI LEMONNNN :lemon:

4 likes

Ik heb het jaar overleefd zonder dit ooit te horen :partying_face:

6 likes

Da’s knap, ik heb zelfs de kindvriendelijke versie gehoord. Je wordt bedankt jeugdjournaal :unamused:

1 like

Ik heb een feestje en fomo want ik ga niet. Maar het is vet dom om hier over te balen want ik ben toch te moe en heb geen tijd om de hele nacht niet te slapen (want ik moet veel doen de komende dagen). Ennnn al helemaal geen tijd om Corona te krijgen dus wat bezielt me ook??

4 likes