Wat je even kwijt wil #58

Hoe ver ben je nu? Mijn poppetje is bijna aan het eind, maar misschien gaat ie zometeen nog een bocht om ofzo :alien:

2 likes

Ja, lees ook heel veel dat mensen er door heen zijn, maar dan problemen hebben met Digi D, dus er komen nog heel wat bochten en heuvels aan… Ik zit pas op 60% ofzo.

2 likes

Ik kom niet in digid idd, lol. 503 melding

Edit: ik kon inloggen en dan zie ik alleen mijn digid gegevens. Echt, wtf zo irritant dit

1 like

Denk ook oprecht dat het te maken heeft met dat belasting vandaag ook kan. Dat is ook altijd overbelast op de eerste dag en die gebruiken ook Digi D. Denk dat er gewoon teveel mensen gebruik van maken op dit moment. Echt niet handig dit.

2 likes

Pfff ik zit pas op 20% vgm … Ik denk dat ik er naar kan fluiten :’)

Mensen hier is een Topic voor

1 like

Zij hebben het toch over STAP budget, niet over aangifte?

20 likes

Heb het opgegeven, kreeg steeds de digi-d overzichtspagina en kon nergens heen (behalve weer terug). Frustrerend zeg, wat een tijdverspilling

Echt alle mensen met een hond hebben een bepaalde gewoonte.
Als je ze begroet op straat, in het voorbijgaan gewoon hoi! o.i.d. dan zeggen ze daarna altijd tegen de hond: “kom!”.
Echt altijd. Moet je maar eens op letten.

19 likes

Ok ik ga hier op letten!

7 likes

Elke keer dat ik over dat STAP budget lees denk ik dat het over geld voor uitgaan/stappen/feestjes is. Soort tegemoetkoming voor de feestjes die door corona niet konden doorgaan.

32 likes

Was het maar zo een feest

1 like

Mijn moeder liet me iets zien in een app gesprek tussen haar en mijn zus en toen zag ik dat ze over de outfit van mn baby hadden geroddeld :flushed::flushed:

‘Ja die kleur ook niet echt flatterend’

:joy::joy:

45 likes

De camera’s van de nestkasten staan weer aan!

11 likes

Ik doe dit ook altijd met mijn kind

3 likes

Wow het is dinsdag en ik heb gewoon alles al in huis voor deze week, ik voel me zo volwassen bezig nu.

Eigenlijk komt het gewoon omdat die 5 euro kortingactie tot vandaag is dus heb gisteren en vandaag alles gehaald hahaha. Je bent een Nederlander of je bent het niet he. :rofl: Toch voor 15 euro gratis eten gehad sinds vorige week haha.

4 likes

Ik dacht dat ik dit jaar lekker weer niks van carnaval mee zou krijgen. Zit ik nu in de kantine draait de radio hoempapa muziek.
#ikwilnietmeer

2 likes

Dit gaat over een opleidingsbudget vh UWV en heeft niets met belastingen te maken?

2 likes

@Barbamama is het jullie inmiddels gelukt? Ik ben er na veeeel moeite door! Nu afwachten of ze het ook echt toezeggen :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

10 likes

Oh ja dit doe ik ook :sob: