“Wat moet ik dan zeggen, vuile bitch?” was het!
Dit is echt mijn droom. Vooral als mensen nog applaudisseren dan. Echt te weinig mensen in mijn omgeving willen met mij bowlen. Discobowlen is dan nog de overtreffende trap.
Ohja vuile bitch hahaah.
Ja het was heerlijk, ik dacht dat bowlen best wel suf was maar het is eigenlijk heel cute hoe kinderlijk enthousiast iedereen ervan wordt. Ik stond te juichen als een idioot. En er werd (wel alleen door m’n eigen crew) voor me geklapt. Nu wil ik op bowlen
Ik voel me zo moe en hol vandaag.
Forummeet bij Dok99?
Ik had eens zo’n verspakket gekocht bij de appie want bonus en 35% korting en voor die groenten los zou ik veel meer kwijt zijn. Maar het is niet zo lekker en super zout ga dit niet meer kopen. Of wel kopen en op m’n eigen manier maken (ik had de Marokkaanse couscous).
Gelukkig zijn het maar 4 porties
Ja @Bunnyslippers daar hebben ze zelfs een knop waar je op kunt drukken na een strike en dan gaan de zwaailichten aan!
Ik had dit pakket laatst ook en vond het inderdaad ook heel zout. Andere verspakketten van de AH vind ik vaak veel beter te doen
Ik sta op scherp en heb meerdere sollicitatiebrieven vandaag geschreven.
Ik heb normaliter zo’n hekel aan treinreizen maar vandaag had ik een halve fles prosecco over geschonken naar een leeg Sprite flesje en nu vind ik 't best te doen. Hier kom ik vast op terug als ik m’n overstap mis maar goed het is wel lekkere prosecco
Ik had vroeger eigen bowlingballen
Nou die Thaise groene curry verspakket vond ik ook super zout. Daarentegen is de pad thai prima te doen. Niet geweldig maar goed genoeg.
Ik had al last van een opgeblazen buik, besloot ik dat het een goed idee was om oreo’s te eten dus nu is mijn buik helemaal van slag
Ik heb echt een intens maar leuk weekend gehad, maar morgen beginnen de verplichtingen weer en ik ben gaar gelukkig heb ik wel een leuk weekendje weg in het vooruitschiet
Wat een weekend maar huis heeft weer water en is weer warm.
Wel wat schade maar volgens mij te overzien.
Tenzij de schimmel toch nog komt door de lekkage op zolder.
Maar kan iig weer plassen wanneer ik wil. Echt niet handig zwanger en geen water in huis.
Verder nog wel pleuris bende in huis met gereedschap overal. En spullen die staan waar niet moet maar komt later wel.
Nee heel leuk juist je enthousiasme! Gewoon thuis muziek aan en dansen door je kamer.
Volgens mij kan je een terugboeking doen in je bankieren app! En dan kan je het later alsnog met goed betalingskenmerk etc overmaken
Kan alleen bij automatische incasso’s, niet als je vrijwillig iets overmaakt naar een andere rekening. Als je dan een foutje maakt ben je overgeleverd aan de goedheid van de ontvanger