Ik zag een keer een stukje van haar met Mohamedou Ould Salahi (the mauritanian) die net een paar weken in Nl was en echt al redelijk goed Nederlands kon praten, hele zinnen vormen echt top. En je zag aan alles dat hij dat wou proberen in het Nederlands. Zegt zij iets in de trant van ‘yes but we’re gonna do it in english because that’s easier for you’ omdat het haar niet snel genoeg ging. Vond dat zo zielig
Ik zat net ergens op een terrasje en herkende een vrouw uit een programma waarin mensen vertellen over hoe ze iemand gedood hebben. Dat is nog eens een bijzondere manier van iemand herkennen van tv.
Ben je weggerend?
Haha nee hoor! Voor hoever een moord rechtvaardig kan zijn… was dat het in haar geval wel. Als iemand aan mijn (toekomstige) dochter zou komen…
Ik was afgelopen dinsdag bij een optreden van Einaudi en het was zooo mooi
Bipsje breien.
Voorbipsje vouwen
Ik ben zó blij als ik maandag weer kan beginnen met werken! Verveel me echt ontzettend thuis.
Aah ik kijk de Dunya en Desie de film op Netflix, echt nostalgie zo leuk
Ik heb trek in alles wat los en vast zit. Heb al chips op maar ben niet bevredigd.
Kan ik dit al gooien op een aankomende menstruatie over 5 dagen?
Ja hoor zeker
Ik heb zo’n camera gekocht dat je in je oor kan kijken. En mijn rechteroor is zo sneu, allemaal schilfers en irritatie. Terwijl links blaakt van gezondheid.
Of gewoon het hele jaar spf op je gezicht smeren
Helemaal perfect is natuurlijk om het aantal uur insmeren, maar in de winter als je alleen maar je computerscherm ziet is in de ochtend spf gewoon oké hoor. En sowieso gewoon niet te lang in de felle zon zitten
Ik smeer het hele jaar door elke ochtend SPF 25 op en vanaf medio maart, als de zon dus echt wel weer aanweziger is zoals nu, smeer ik bijvoorbeeld nog even bij als ik in de middagpauze een rondje ga wandelen.
Als het echt zomer is dan idd om de 2 uur.
Voor mij was het zo’n eye opener dat de beste ‘ anti rimpel crème ‘gewoon’ SPF smeren is.
Ik heb a cinderella story opgezet. Blijft ook zo’n lekkere film van vroeger
Ah nee helemaal niet stom! Ik vind het juist leuk dat het opvalt!
Wow dit lijkt me echt apart om te zien. Was de aanleiding ook dat geïrriteerde oor?
Nee niet eens! Meer nieuwsgierigheid. Nu heb ik wel vaak gedoe met mijn oren en neus dus is het wel interessant om het een beetje op deze manier in de gaten te houden. En vooral NIET meer te krabben bij jeuk.