Wat je even kwijt wil #58

Ik heb echt een mega onderhuidse puist op mijn kin zitten :open_mouth:

1 like

Ik had jam erop gedaan
 Maar heb nu speciaal sterk ruikend en smakend lokvoer gehaald :sweat_smile:

2 likes

Dan ben je geen sucker voor saamhorigheid. :wink: Maar ik begrijp het volkomen, zijn het ook type vrouwen die een gipsen zwangere buik op de schoorsteenmantel zouden zetten, bij wijze van spreken ?

1 like

Hopelijk werkt dat lokmiddel!
Hier was een grote hit altijd pindakaas met havermout en hagelslag gemengd.

Ik heb ook weer last van muizen, heb er vannacht zelfs over gedroomd. Maar volgende week verhuizen, weg van de muizen!

3 likes

Whaha er stond ineens een glazenwasser voor m’n raam. Schrok me dood. Maar hij moest bij het huis hiernaast zijn :joy: heb nu wel 1 schoon raam, winst

11 likes

Trauma’s hieraan. Dit zat de woonbegeleiding te kijken in een kamer met veel te hitserige jongens en getraumatiseerde meisjes :sob:

3 likes

Slimme begeleiding zeg

3 likes

Maak ze op zn minst van chocolade. Heb je nog wat om op te kauwen daarna

6 likes

Ik deed de voordeur open voordat de bezorger had aangebeld (ik zag hem aankomen) en heb nog nooit iemand zo hard zien schrikken :joy:

6 likes

afbeelding

Dit ben ik op de vloer in de zon

28 likes

Mijn ouders hebben het nog gehaald gelukkig! Ik zei: doe ajb rustig rijden. Krijg ik 1 uur later een berichtje: ik heb je vader nog nooit zo hard zien scheuren.
:+1:t2::+1:t2: (Sarcastische duim dit dus)

Anyways, ik lig nu in mijn hangmat in de zon en ze zijn inmiddels al bijna geland :ok_hand:t3: All good

33 likes

http://archief.bionieuws.nl/artikel.php?id=486&print=1

Kom kutje kleien!

Door Gaby van Caulil
© bionieuws

In 2003 had het Natuurmuseum Rotterdam de succesvolle penistentoonstelling ‘Plant je voort!’. Dit jaar bracht het museum de workshop ‘Kom kutje kleien!’. Tijdens de museumnacht op 28 april konden de Rotterdammers onder leiding van kunstenares Yvonne Beelen hun interpretatie van het vrouwelijk geslachtsorgaan geven.

Het was een succes: het Rotterdamse natuurmuseum kreeg 4100 nachtelijke bezoekers en er werden maar liefst tachtig kutjes gekleid. Voor de makers had het museum een ‘Kom kutje klei-diploma’. Eerdere projecten van Beelen zijn ‘Klitje kleuren’, ‘De spleetjes-spirograaf’ en ‘Versier ‘n vagina’.

Vorig jaar penissen op sterk water, nu het kleien van vagina’s: dat is makkelijk scoren. ‘Inderdaad,’ vertelt museumvoorlichter Kees Moeliker. ‘Maar Yvonne Beelen is zelf naar ons toegekomen. Het is ons in de schoot geworpen.’

13 jarige Gelatelli was hier onverwachts bij met haar vader, kan je zeggen dat het voor beide partijen zeer, zeer ongemakkelijk was

13 likes

Ik zit vandaag constant fouten te maken op het werk en heb er nu helemaal geen zin in. Dit is goed voor je zelfvertrouwen

Oh mijn god dit herinnert me eraan dat ik als 14-jarige met mijn vader naar een toneelstuk ging in een Grieks archeologisch theater waarin de hoofdrolspeler steeds met een hele lange piemel liep te zwaaien.

6 likes

Schijnbaar heb ik al sinds ik hier woon enkelglas in mijn slaapkamer. Maar het is daar zelfs in de winter met een raampje open best warm (heb een thermometertje daar liggen). :face_with_raised_eyebrow: Hoop niet dat mijn slaapkamer nog warmer gaat worden, vochtprobleem daar (altijd condens op de ramen als ik wakker word) is dan wel weg denk ik eej.

Wel jammer dat ze bij het slopen van de asbestplaten aan de buitenkant ook mijn binnenplaat in de woonkamer p.o. hebben gesloopt. Moeten ze alsnog binnen in huis bezig weer met klussen en mijn woonkamerramen worden juist niet vervangen dus was zo blij dat mijn gordijnen konden blijven hangen daar. :cry: (Nu niet meer dus, echt een teringklusje met 10.000 haakjes)

Dat doet me denken aan een tentoonstelling waar ik als kind ben geweest:
image

The physical self van Peter Greenaway in Boijmans.
Was nog net jong genoeg om het niet ongemakkelijk te vinden.
Maar ik herinner me vooral die modellen die dus naakt in een vitrine zaten en dan een badjas aandeden als ze wegliepen om te pauzeren.

5 likes

Hahahaa ik heb dit geloof ik bij Motel Mozaique of Bazar Curieux ook gedaan! Was ik ook jong.
Ik vond via Google ook het “Magistrale Museum der Vaginale Verbeelding” als vervolg op kutje kleien. Zo droog.

Ik haat wel ook echt van die zogenaamd speelse mokken met piemels en tetten enzo. Echt saai

3 likes

Ik óók en dan voel ik me altijd een beetje preuts of zo, maar ik vind het gewoon zo kinderachtig :flushed:

5 likes

Die films van hem zijn ook een trip man. Weet nog steeds niet wat ik er van vind :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

echt super chill dat ik het voor elkaar heb gekregen om een vulling kapot te laten gaan.
not. :unamused:

3 likes