Ik wordt voor de eerste keer tante
Ah wat leuk, is zo speciaal! Vond ik tenminste. Gefeliciteerd!
Eindelijk weekend migado mijezus. Ik hoop dat als ik straks thuis kom ik een lintje krijg van de koning. Ik vind 2 weken werken na een break up en sporten tussendoor wel een lintje waard namelijk pff.
Ik wou dat ik betaald kreeg voor overdrijven. Dat kost me namelijk minder moeite.
Ik kan echt iedereen een elektrische deken aanraden! Ik zet mijn verwarming op 19 graden en dan met elektrische deken echt goed uit te houden. Bespaart echt heel veel!
Helaas heeft mijn Hema elektrische deken het laatst wel begeven
Ahh ik had net een meeting in Berlijn met de assistent van F.rank Wie.demann en ze bieden me nu echt een platencontract aan! Ik heb nog geen idee of ik het ga doen maar ik ben echt blijjj! Zo’n eer!
Goed idee! Maar werk je dan in bed? Ik ken alleen die elektrische onderlakens, is ook de enige die ik op de website van HEMA zie.
Ik heb deze van de week gekocht!
Bekijk Cresta Care KTS200S elektrische knuffeldeken en bovendeken | 180 minuten timer | 180 * 130 cm | machine wasbaar | super zacht microvezel | op: Cresta Care KTS200S elektrische knuffeldeken en bovendeken | 180 minuten timer | 180 *... | bol.com
Lidl heeft in de webshop warmtekussens! Die doe ik vaak in mijn rug op de bureaustoel en dan blijf ik ook lekker warm zonder veel te stoken.
Nee je hebt ook elektrische fleecedekens. Bij de Hema is die helaas helemaal uitverkocht Dus ik heb er nu 1 via bol.com.
Als je er een koopt dan is het goed om op te letten dat je hem kunt uitwassen (dus de stekker kunt los koppelen zeg maar), dat die groot genoeg is en dat die meerdere standen heeft.
Ik heb nu deze gekocht:
Die is ook lekker groot maar hij kraakt wel af en toe door het plastic of iets wat erin verwerkt zit. Wel een beetje irritant haha
Maar verder top en snel warm. Kan het iedereen aanraden
Wow gefeliciteerd echt een hele mooie kans.
Wauw wat vet! Mag je echt trots op zijn
Ik heb zo’n hoofdpijn door corona, dat ik gewoon echt bijna mijn kop tegen de buur wil aanbonken😓
Ik had vanmiddag in het leed dat single zijn topic geplaatst dat het enige moment dat ik baal van mijn single zijn is wanneer ik zoals vandaag mega ziek ben. Maar zojuist realiseerde ik mij ook dat het tegelijkertijd wel fijn is dat ik in een dorp woon waar ik met een paar telefoontjes de apotheek voor de deur heb staan die mijn medicijnen thuisbezorgd.
Dit is zoooo tof, gefeliciteerd
Ik heb corona en ik zat uit verveling TikToks op te nemen. Toen had ik dus die van Material Girl gemaakt met dat oma-filter. En ik zie er echt ziek goed uit als oud omaatje! Wil echt grijs haar nu!
Wauw gefeliciteerd!
Ik krijg 375 euro terug op m’n jaarnota van gas/elektra . Nu voel ik me meteen niet meer schuldig dat ik twee paar schoenen kocht vandaag
Zou het kopen van Nikes ook een positieve invloed hebben op je gas- en elektrarekening?
Misschien wel als er een bontje in zit, want lekker warm
Wat bijzonder!