Wat je even kwijt wil #58

Nou heb het toch nog 15 km in totaal vol gehouden. :partying_face: was echt lekker met dit weer om te skeeleren.

3 likes

Ik dacht dat ik een ordinaire verkoudheid te pakken had blijk ik net (via een thuistest) Corona te hebben. Nu moet ik mij morgen ziekmelden maar kan daar nu al oprecht tegen op zien omdat ik mij serieus twee weken geleden ook al ziek had gemeld vanwege vermoedelijk ibd. Beide keren dus wel echt ziek maar desondanks voel ik mij zo slecht dat ik me dan weer moet ziekmelden.

2 likes

Ik ga in mei een weekje op vakantie en ik ben echt chag van het uitzoeken ervan. We hebben al van alles bekeken in o.a. Spanje en Griekenland maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

3 likes

Waarvoor wil je op vakantie, wat wil je doen? uitrusten, iets actiefs, of bezienswaardigheden bezoeken? misschien kun je aan de hand daarvan een keuze maken?

Mijn eerste keus is Spanje! maar dat komt omdat ik heel graag naar ‘‘El Camino del Rey’’ wil, lijkt me zo mooi.

3 likes

Ik ben toevallig vorig jaar in en rond Malaga geweest en toen zijn we ook Camino del Rey geweest :slight_smile: Mooi inderdaad maar wel heel toeristisch! Ik zou om 8u in de ochtend gaan! Wij zaten in de eerste groep dus toen viel het nog wel mee.

En ik wil graag naar een plek waar het al een beetje lekker weer is, liefst dichtbij het strand maar ook leuk als er iets te doen is. Dus dan leken Griekenland en Spanje me (in Europa) het meest voor de hand liggend. (Ik ben al meerdere keren in Portugal geweest) Een eiland zoals Mallorca of Ibiza is ook nog wel een optie.

2 likes

Zo leuk, een hele poos geleden had een forumster een spotify lijst gedeeld en volgens mij ook wat aanvullingen gedaan nav het forum. Die lijst zette ik altijd op tijdens het poetsen, maar ik was die lijst een beetje uit het oog verloren. Nu zag ik als een berg op tegen het carnavalsvrij maken van mijn huis. Toen schoot mij die playlist te binnen en heb ik opeens een zieke opruim vibe te pakken

1 like

Ziek = ziek!
Dat is wel het laatste waar je je schuldig over moet voelen :heart:

6 likes

Dit heb ik áltijd bij het zoeken en boeken van een reis. En altijd het gevoel sen betere deal te missen😵‍💫

5 likes

Zit laatste uur weer hoog in mn spanning, maar heb net toch eten besteld, zodat ik niet net zoals laatst pas om 23.00 uur een cracker at als avondeten :sweat_smile:

6 likes

Net naar The Batman gaan kijken in de bioscoop. Leuke film maar waarom duurt dat tegenwoordig zo lang? 3 uur! Kon voor mij wel korter.
De botstructuur van zowel Zoe Kravitz en Robert Pattinson is echt :drooling_face: die hun maskers vielen echt goed.

6 likes

Ja bizar hè?! Ik weet nog dat ik “vroeger” 120 minuten lang vond. En zonder pauzes allemaal!!!

4 likes

Ja hier was nu wel een pauze van 10 minuten en bij Dune ook.

3 likes

Wat zegt ie dan ‘dat was Gerda’? :joy:

Ik ga eens even een poging wagen!

3 likes

Care to share? :nerd_face:

2 likes

Ik las eerst dat ie zei ‘homo’ ipv human

4 likes

Sending those cleaning vibes in 3…2…1…

“it’s a new day” op spotify!

4 likes

Ik heb donderdag een extra dag vrij (vrijdag altijd vrij :sunglasses:) en ik ga een voorjaarsschoonmaak doen :upside_down_face: en ben echt onredelijk enthousiast hierover. Dit is echt het teken dat ik 30+ én degelijk ben :smiling_face_with_tear:

16 likes

Deze?

Samenvatting

2 likes

Nee! Ik had een linkje gestuurd maar dan krijg je de naam + achternaam van die forumster. Destijds heeft zij deze zelf ook gewoon zo op het forum geplaatst maar het voelt voor mij niet goed om dat te doen. Het is een lijst van 3u32

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #58 (Deel 16).