Ik denk eet gezond en neem fruit. Maar het was een zure kiwi en kruimelige peer. Bah.
Allemaal leuk en aardig dat de horeca weer open gaat maar dat betekend wel GEEN middagdutjes meer voor mij. Heel verdrietig weer
Wow wat goed! Ik vermijd de markt meestal al, omdat ik het te druk en teveel keuze vindt, waardoor ik meestal in een vlaag van verstandsverbijstering met een kilo taugé thuiskom oid.
Ahh ik heb oud brood in huis, maar ook melk en eieren. Wentelteefjes it is!!!
Er werd net gebeld voor deheer Luzarl. Vriendin, als je hem hebt gevonden, geef ff zn 06
Mân collega is naar werk gekomen en zit de hele tijd te beppen aan de telefoon met een vriendin oid (op speakerfone). Ze zit in de kamer naast mij maar de wandjes zijn heel dun. Heb nu lekker de radio aangezet.
Herkenbaar. Opeens tig avocadoâs en meloenen etc terwijl ik na 1 stuk genoeg heb.
Ik wil graag een fitbit voor het zwemmen, maar heb nu even het geld niet. Dus ik zei voor de grap tegen mân vriend dat als hij er één zou kopen, hij niet meer af hoeft te wassen dit jaar. En nu heeft hij dus een fitbit voor me gekocht, terwijl er qua afwassen weinig veranderd, want hij wast hooguit één keer per week af. Dus win win situatie voor mij.
Mijn bandje was nog geen 20 euro en kan ook onder water (nog voor je gekeken en zwemmen staat er ook tussen als activiteit). Douche er ook altijd mee dus zal wel goed zijn dan.
Ik heb na jaren eindelijk weer eens kneiterzure mandarijnen gevonden.
Oke laatste berichtje over mijn kroon haha. Ik vind het wel een gek gevoel ofzo haha, die tijdelijke kroon was gewoon één glad ding maar deze is echt helemaal op maat (duh). Eerst had ik een kies wat vol zat met vullingen en nu heb ik weer een ânormaleâ kies. Voelt zo gek haha maar wel chill. Gelukkig ook minder last van dan van die tijdelijke kroon. Wel 600 euro lichter, dat doet wel even pijn.
Ik snap het wel maar zou toch vooral op het tweede afgaan, dat is uiteindelijk waar het omgaat. Mijn huisarts zit ook echt in een supershabby gebouwtje in een aftandse jaren60flat, maar het zijn wel hele fijne artsen allemaal dus ik blijf er toch maar.
Vorige week had Bol mij een softcover boek (dat ik cadeau wilde geven) in een grote kartonnen zak đ„Č gestuurd. Boek was helemaal beschadigd.
Inmiddels heb ik een vervangend exemplaar gekregen en die zat gewoon in een strakke envelop, dus geen schade! Zo blij.
Ik kom net terug van mijn peeling en ik krijg een mail of ik via teams even een vraag kan beantwoorden, gewoon maar gebeld lol ik laat mijn gezicht nu niet zien
Edit: ik bedenk me ineens dat ik ook altijd zulke vragen krijg als ik naar de huidtherapeut geweest. Ik plan die afspraken niet voor niets aan het einde van de dag haha
Hahaha soms vraag ik me echt af of mân pa de rest van het gezin eigenlijk wel Ă©cht kent of wil kennen.
Geeft hij mân moeder super lief bedoeld een abonnement op de Linda, want âik hoor je er wel eens over praten!â.
Al acht jaar lang wordt de Linda trouw aan huis bezorgd, want mijn moeder heeft al een abonnement. Mijn ouders wonen in één huis en beiden openen ze wel eens de brievenbus. De tijdschriften liggen vaak verspreid door het huis, we lezen ze aan de keukentafel of op het toilet.
Hoe dan
En je kan natuurlijk altijd weer weg als het toch niet klikt! Het is sowieso een drempel om hieraan te beginnen natuurlijk, dus knap van je! Hoop dat het goed uitpakt.
Ik hoor vanuit mijn appartement dus heel vaak van veraf een trompet die de Harry Potter intro tune speelt, maar dan echt alleen de eerste 8 seconden. Ben me al tijden aan het afvragen waar het vandaan komt
Ik moet binnenkort voor een kroon. Ga vast een nier verkopen
Ja sorry zal t wat zachter toeteren voortaan
Ik heb net zonder afspraak eindelijk mijn boosters gehaald moet zometeen wel werken dus hoop dat ik niet al te veel last ervan krijg maar heb het de rest van de week druk
En ik weet niet wat er in de lucht hangt maar iedereen inclusief mij lijkt wel chagrijnig vandaag
Mân vriend kookt bijna elke dag, omdat ie eerder thuis is. Vandaag ben ik eerder thuis, zie ik dat ik dit mag gaan maken, volgens het weekmenu wat hij heeft samengesteld:
Dit recept moet je eens proberen⊠Pannenkoeken met shoarma https://www.jumbo.com/recepten/pannenkoeken-met-shoarma-503137?utm_source=jumbo_app&utm_medium=referral&utm_campaign=deeplink
Hahaha lol, hoezo zie je dit en denk je: mmm tasty!