Wat je even kwijt wil #58

We hebben nu een paar weken muizenvallen staan, en vanmorgen hoorde ik gescharrel achter de tv en toen “wiep wiep wiep!”

Gevangen!!’

Muis in val

En net bij een weiland weer los gelaten.
Wat een enerverende ochtend.
(Mijn dochter gaf het meelwormpjes, hij is zo lief!)

28 likes

Haha echt he! Ben al eens expres in een ander treinstel gaan zitten dan dat m’n collega meestal gaat zitten om haar te ontwijken. En op de terugweg vind ik het ook irritant dus dan neem ik soms een trein later zodat ik niet samen hoef :sweat_smile: ja ben klaar met m’n dag hoor, dan wil ik gewoon even me-time en door m’n insta scrollen

4 likes

Ik stond met een aantal andere mensen voor de NS poortjes te wachten tot 8.55 zodat we met korting kunnen reizen :joy:

17 likes

Ik heb net even een rondje op Vinted gedaan en een aantal dingen als favoriet gemarkeerd, nu krijg ik echt een stroom aan berichten van mensen die hun product voor een euro minder ofzo aan me aanbieden. Wat irritant. Ik was echt niet van plan dit allemaal te gaan kopen :sweat_smile:

5 likes

oef ik dacht dat er onder een spoiler een gruwelijke foto zou zitten van een geplette muis in val maar gelukkig was het de wholesome versie

11 likes

Bleh ik heb gister een belangrijk college op school gemist doordat ik mijn rooster niet goed gekoppeld had. Voel me nu helemaal rot omdat het belangrijk was en de eerste les met een docent die mij gaat begeleiden. Ik heb nu maar gemaild erover naar hem

5 likes

Netjes van je om erover te mailen, dat wordt vast gewaardeerd!

3 likes

In de wachtkamer bij de tandarts, en hoewel ik helemaal geen klachten heb en het enkel controle is (en gebitsreiniging) ben ik toch altijd nerveus. :grimacing:

5 likes

Blehhh ik ben nu een week ziek en ik krijg ineens toch weer wat meer verhoging, ik ben dit echt niet gewend. Mijn nek voelt echt drie keer zo groot door alle opgezette klieren en de nacht is altijd vreselijk/overdag gaat het gelukkig een stuk beter. Als ik in de spiegel kijk herken ik mezelf amper door al het vocht in mijn gezicht. Ik denk dat ik me lekker laat ophalen door mijn moeder vandaag. Ben hier helemaal klaar mee zo in mn eentje thuiszitten.

Herkenbaar, ik denk altijd, straks heb ik allemaal gaatjes die ik niet merk.

Succes zo!

1 like

Ga ik vandaga speciaal naar werk zodat ik na 1,5 week quarantaine/ thuiswerken weer een beeeetje kan socializen… Is er niemand terwijl ze wel aangemeld staan op de flex werkplekken 🥲🥲

6 likes

Is dasty bij de Wibra net zo duur als online bij bol. Wtf.

Haha ja precies dat!
Gebitsreiniging ging prima en de controle ook. Nieuwe foto’s en geen gaatjes. :partying_face:

3 likes

Joepie, net gejankt op m’n werk terwijl ik notabene nog bevallingsverlof heb :sparkles::clap:t2:

7 likes

Ze zeggen altijd dat ziek zijn áltijd op een heel ongelegen moment komt en dat is denk ik meestal ook waar, maar mijn tandpasta ging precíes op op de dag dat ik weer uit isolatie ging :partying_face: dus timing 10/10 wat mij betreft. (would prefer not to do it again though)

27 likes

Hahaha nou dat is dus een harde nee

Tuurlijk niet!! Zo zielig! Kwartier later sprong deze met grote sprongen het weiland bij een boerderij op. (Sorry boer)

1 like

Ik had een bestelling geplaatst bij MyProtein en één chocoladereep als gratis sample aangeklikt, maar ik heb een hele doos (van 10 repen) binnengekregen. Ik was chagrijnig omdat het pas dinsdag is, maar nu voel ik me :sparkles: blessed :sparkles:.

49 likes

Normale fietsen worden echt met uitsterven bedreigt. Nog even en mijn fiets en ik zijn wandelende geschiedenis samen met nog een handjevol mensen.

16 likes

Ik ben m’n oven aan het schoonmaken en het gaat echt lekker, nu baal ik dat ik geen before foto gemaakt heb

2 likes