Wat je even kwijt wil #58

Dat is 9 van de 10 keer zo wanneer iemand zichzelf uit het niks benoemt tot grafisch vormgever. Ultimate cringe.

7 likes

Aaah echt heerlijk haha. De superb owl halftime show is zo ontzettend goed haha. Ik was om 1 uur al gaan slapen natuurlijk want ik ben bejaard, maar wat een lekkere vibe haha. Deze muziek blijft echt tijdloos.

2 likes

Pfff voel me vandaag best wel kut… m’n moeder is gisteren voor de 2e x in 2 maanden positief getest op Corona dus kan er deze hele week ook niet heen.

5 likes

Ik heb een andere laptop gekregen op werk, maar hierbij moet je harder drukken voor het toetsenbord zeg maar en ik moet er zo aan wennen :sob:

wat zijn dit? ik moet ook nodig aan het ramenzemen voor het eerst in mn leven maar ik heb nog geen idee wat werkt etc.

ik kwam er vorige week achter dat een trekker en een zeem 2 verschillende dingen zijn :cowboy_hat_face:
heel mn leven in sociale huur flatjes met glazenwasser gewoond tot nu toe dus

1 like

Pff wat een humble brag op Valentijnsdag :rofl:

6 likes

Nee ik heb serieus liever dat mensen gewoon iets leuk voor zichzelf kopen, of dat nou een bos bloemen is of wat anders. Ik zou ook nooit geld of andere dingen willen ontvangen als ik zou trouwen.

5 likes

Joh het was een grapje😂

4 likes

Ik wil ook bloemen of een ontbijt!!! Ga maar straks lekkere dingen halen in de winkel

4 likes

Ik gebruik dit

En glassex haha. Werkt prima voor mij en zo klaar.

1 like

Als je moeder trakteert kan het het misschien voor haar doen, als ze het zo leuk vindt? Ik vind het wel lief van haar en ze wil blijkbaar tijd met je doorbrengen?

1 like

Ik had mn badkamerkleedje gewassen en over mn balkon te drogen gehangen maar bij is naar beneden gevallen :skull: hoop dat ik hem terug kan vinden

11 likes

Ah ok, ja dat begrijp ik wel na je uitleg.

1 like

Wat complimenteert een roseetje? :wink:

3 likes

Nog meer rosé

6 likes

Ik zal wel onder een enorme steen hebben gelegen maar wat zijn tijfschriften duur geworden zeg? Ik wilde er wat voor mn vader halen aangezien hij nog steeds in een rolstoel zit met een zware botbreuk. Ik zag prijzen als 12.50 en zelfs 25 euro wait whaaat. Dacht dat die dingen altijd 3.95 hoogstens kosten ofzo

4 likes

Alles is duur tegenwoordig is echt kut

13 likes

Zo’n meid belt qmusic en heeft blijkbaar een valentijnskaart ontvangen van iemand die ze niet kent. Ze vermoedt iemand die ze zelf naar links heeft geswiped op tinder en die dus haar adres heeft achterhaald. En ze hebben een pol geopend met de vraag of dit kan of dat het creepy is. 24% zegt creepy, 76% zegt moet kunnen op valentijnsdag. Waaaaaattefak zijn dat voor gekke mensen die 76%?! Valentijnsdag of niet, is toch niet oke om adresgegevens van een onbekende te achterhalen en iets op te sturen?? Is toch echt heel erg raar en creepy?

27 likes

Ja, dat is echt 100% creepy

1 like

Ik heb zo’n intense hekel aan het hele woord/concept “meisjesnaam”. Zou echt verboden mogen worden.

12 likes