Heerlijk yogalesje gehad, ook mijn rug is weer helemaal blij.
Ik ga nu maar heb zo geen zin
Succes! Gaan is altijd het grootste obstakel.
Maar het was zo heerlijk om geen smoesjes te verzinnen of mensen teleur te stellen of niet overkomen als een saai persoon.
Ik ging een magic bag halen via too good to go bij een supermarkt
en ze hebben me 26 broodjes + 1 groot brood gegeven (ik ging ervan uit dat er wel meer variëteit in zou zitten)
WAT moet ik hiermee hahah, woon alleen
Opeten in een zitting. Succes!
heb de emmer al naast me gezet
Haha bij een supermarkt verwacht je inderdaad wat anders
Kun je ze invriezen?
Ben een beetje verliefd op Tyas van Project Rembrandt.
M’n vriend heeft me een tijdje terug sloffen gegeven omdat hij m’n koude voeten zat was (ik ook). En nu zijn mijn voeten telkens zo lekker warm zoveel beter dan altijd maar die ijsklompvoeten
Ik zou broodpudding maken!
Edit: en morgen panzanella of pappa al pomodoro eten
wow broodsoep, klinkt fantastisch, werkt dat ook met harde bolletjes ipv een echt brood?
Ja is juist een recept waar je al je overgebleven brood in kan mikken, zo is het ook ontstaan! Je roostert het van te voren dus maakt weinig uit wat voor brood het is
Top gedaan! Ongevraagd advies: Probeer een meeting (of wat bij jouw werk gebruikelijk is) in te schieten over twee a drie weken om de status na te vragen.
Ah ja dat wordt lastig haha
Dit haat ik soms zo aan tgtg!! Ik ging een keer naar bakker bart, kreeg ik acht hele broden. Ik heb geen vriezer!!! Ik ben die avond maar naar mijn ouders gegaan (anderhalf uur reizen) en heb daar de vriezer vol gepropt en de volgende dag weer terug. Hebben ze echt 2 maanden van kunnen eten.
Auwwwww ik voel dit
Inmiddels is de aangebroken fles wijn al op en ben nu bezig met de tweede fles. And I love it
Dit deed de kat van mn vriend laatst op mn schouder
Katten zijn vreemde wezens.