Ooh nee wat zonde! Ik heb snoop 3x live gezien en alle keren deed hij sowieso doggystyle nummers. Rest van de set list weet ik niet meer goed maar wel dat sowieso echt alle hits voorbij kwamen. (En dat ik compleet gesloopt het concert uit kwam van het dansen springen en zingen/rappen )
Dit is een elektrische blikopener (?), ik kan niet de enige zijn die hier iets anders in ziet. Interessant design!
Hahahahaha die gecondenseerde melk die zo uit dat blikje loopt ook, 100% dat dit expres is
Blikvoer but make it sexy
Dit is een still uit een video van een ultimate housewifey (op 8:10) en ik ben er nog niet uit of dit express is of dat ze geen idee heeft 50/50
Ik ben nu aan het kijken en aan de ene kant twijfel ik ook maar aan de andere kant kan je dit niet niet zien toch??
Ik ook, ik wil terug.
Voelde me helemaal oud toen ik het had doorgestuurd en reactie kreeg, vroeger veel beter dan bagger van nu.
Dat zei mn pa toen ook altijd.
In de comments staat ook alleen maar 200x “wow so lovely! I will definitely make this! Have a nice Valentine’s Day “ dus misschien niet echt hetzelfde publiek als FF
Hahaha ik wou je youtubesmaak niet judgen maar ik had ook wel even moeite met ‘ultimate housewifey’ eerlijk gezegd
Je mag me 100% judgen hierom, dit genre is mijn guilty pleasure juist omdat het zo ver van mij afstaat. Maar ik kan ook niet stoppen met kijken? Het is een soort ramptoerisme, fascinerend en toxic tegelijkertijd.
Groetjes,
Iemand die niet aan Valentijnsdag doet en al weken niet gestofzuigd heeft
Ik liep steeds te janken dat ramen wassen zo kut is maar heb nu zelf mijn woonkamerraam maar gedaan na twee jaar en het lijkt weer alsof ik zo naar buiten kijk zonder raam. Ga het toch maar gewoon zelf doen. Lang leve raamdoeken.
Het is nog niet perfect want die doeken waren natuurlijk snel smerig.
Ja ik moet zeggen dat ik best wel geïntrigeerd ben ook, kan niet uitsluiten dat dit in m’n youtuberondje terechtkomt vandaag
Omg ik ben ook maar eens de halftime aan het kijken en het stelt niet teleur
Meerdere bossen bloemen gehad en op eentje na allemaal een andere bestemming gegeven. Ik krijg het gewoon spaans benauwd van dingen aannemen die ik niet wil. Zelfde verhaal met een televisie. Accepteer gewoon dat ik met een druk hoofd bepaalde dingen niet in huis wil hebben als ik alleen woon.
Mensen lijken niet te snappen dat je mij met bepaalde dingen geen plezier doet.
Ik heb net even snel voor valentijn, gebakjes gehaald als kado. Puur eigen belang natuurlijk.
@Lichtknopje @Dazed @Soy.peor
Thanks for the push! Ik heb gebeld en vond het best spannend maarr ik hoor terug van ze. Dus fingers crossed dat ze dit reïntegratietraject van mij aandurven want volgens mij is deze plek echt mijn ding
Tof! Ben benieuwd. Wat voorn plek is het als je dat wilt vertellen?
Grapje! Ik heb nog weer een ander huis geregeld; nog beter en op een vette plek waarvan ik niet had durven dromen daar een huis te vinden! Nog steeds bang tho.
Gefeliciteerd!
AAAAH ik heb mezelf kandidaat-huurder gesteld en de eigenaars willen mij ontmoeten! EINDELIJK!!!