Wat je even kwijt wil #58

mn nicht is bevallen en ik ben sowieso heeeelemaal wild van baby’s maar dit is echt weer een voor de boeken hoor. wat een cutiepaTOOTie

22 likes

Hm zij zitten nog in een wagentje. Als het nou een fietsende thuisbezorger was …

2 likes

Moet jij weten

11 likes

hahahaha bedankt soy

1 like

Nadeel van het werk van de bezorger?

1 like

Jaren terug schrapte de NS de complete dienstregeling voor een dag wegens voorspelde sneeuw. Geen vlokje gevallen uiteindelijk, maar de dienstregeling bleef geschrapt. Een paar dagen later viel er onverwachts sneeuw en toen reed alles

4 likes

Een oud-collega van me is deze week bij Picnic begonnen. Krijgt dus wel meteen een heftige week qua weer voor zijn kiezen :sweat_smile:

4 likes

Mijn kind had vrij gevraagd voor de laatste storm, want ze moet 15km fietsen s’avonds. Geen enkel zuchtje wind gehad!
En nou zou ze morgenavond moeten komen werken…

1 like

Picnic annuleert/verplaatst zelf als het te hard waait voor hun karretjes! Maar volgens mij hebben ze inmiddels overal andere wagentjes die niet zo heel makkelijk omgeblazen worden.

8 likes

Heb een dutje gedaan omdat ik misselijk was en nu ik wakker ben weet ik oprecht niet of ik nog steeds misselijk ben of gewoon honger heb. Heb alleen een smoothie met fruit, yoghurt en havermout op (duurde 1,5 uur) en een droge cracker. Waarschijnlijk honger dus, maar de gedachte aan eten maakt me atm bijna aan het janken. Voel me echt alsof ik mezelf compleet de tering in heb gezopen, maar dan erger. En heb twee weken geleden voor t laatst alcohol op

4 likes

Misschien word je ziek?

Mehhhh ik ben zoooo bang voor de tandarts (niet voor de behandelingen maar voor de kutopmerkingen en de kosten) en dus de hele tijd uitgesteld om te bellen, breekt nu net een kies door midden. Beide helften zitten er nog in, eentje heel los. Hoop dat ik morgenvroeg meteen kan komen maar pff 🥲 ik wil gewoon zorgeloosheid over mijn tanden maar dat zal nooit gaan

4 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad het beste is om jezelf toch ff te dwingen om eten te maken want dan voel je je tienn keer beter

6 likes

Ja had andijvie uit de vriezer gehaald, dus hoef alleen op te warmen. Laf andijvie maar kan vandaag wel janken bij de gedachte dat ik dat moet eten

1 like

Hahahah ik moet hier ook direct aan denken. Helemaal trots op der 547 haha.

3 likes

Wil jij een goocheltruc zien!!!???

2 likes

Was het First Dates voor 12-jarigen of zo? :neutral_face:

5 likes

De Rusland correspondent voor de nos (prachtige vrouw trouwens) moet normaal altijd in bakken sneeuw verslag doen en nu is er geen sneeuw staat ze in de regen :’)

3 likes

Hahahaha ik voel me zo slecht dat ik moet janken om goede tijden en ik volg dat niet eens?

2 likes

Haha maar dit is best oke om om te huilen. Kan zowel van ergernis als van emotie

1 like